Rob Verschoor

Voortreffelijk. Ondanks de goede Corona maatregelen die zij hebben genomen was het een heerlijke en ontspannen avond. Voor een snelle herhaling vatbaar!

Paula

Heerlijk eten, vriendelijke bediening

VodafoneZiggo

Erg goed, leuke vlotte bediening en erg goed eten met goede ingrediënten tegen een prima prijs.

Guus

Lekker eten, goede, vriendelijke en vlotte bediening, en zeer ok prijzen.

Gerrit Zentveld

Goed! Ik vind het alleen een beetje raar dat ik 2 euro voor een karaf kraanwater moet betalen.

ABC Totaal

Prima, zoals vanouds. Ga zo door!

Julianus

Slecht

Reactie Boathouse:

nadat meneer contact heeft opgenomen op mijn verzoek, hebben we een fatsoenlijk gesprek gevoerd.
Beterschap beloofd en uitgenodigd voor een volgend bezoek.
De vakterm...
Beterschap beloofd en uitgenodigd voor een volgend bezoek.
De vakterm 'verwachtingsmanagement' was het sleutelwoord!
tot de volgende keer.
groet

Argac

Regelmatig hier gegeten. Was altijd goed. Maar gister viel onze lunch echt zwaar tegen. Ik had een club sandwich kip waarbij de kip zo een vreemde smaak had en echt niet lekker. Dus uiteindelijk was... Regelmatig hier gegeten. Was altijd goed. Maar gister viel onze lunch echt zwaar tegen. Ik had een club sandwich kip waarbij de kip zo een vreemde smaak had en echt niet lekker. Dus uiteindelijk was het een broodje met tomaat ei en oude sla, alle kip eraf gehaald. Mijn vriendin had een pokeabowl met zalm en zat na een uur met flinke buikpijn. Echt geen succes dus. Bij de ober aangegeven dat de kip een erg vreemde smaak had en echt niet lekker was ,wat echt erg zonde is want ik kwam hier graag maar ik sla nu even over!

Beste Argac,
graag zou ik even in contact komen met u.
mailt u aub even naar manager@boathouse.nl?
veel dank
Boathouse

Danique

Ik had een halve kip, vond de kip erg zout. Kennis met wie ik was had de cesar salade, hierbij was de kip erg vet. Bij navraag bleek het kipdijfilet te zijn, daarna kreeg ze stukjes kip zonder vel,... Ik had een halve kip, vond de kip erg zout. Kennis met wie ik was had de cesar salade, hierbij was de kip erg vet. Bij navraag bleek het kipdijfilet te zijn, daarna kreeg ze stukjes kip zonder vel, ook dit viel wat tegen omdat zij gewend was er gegrilde kip doorheen te krijgen. Verder erg attent persoon en betrokken. Carpaccio was overigens heerlijk.

Beste Danique,
Het spijt ons dat u geen fijne ervaring heeft genoten bij Boathouse.
Beste Danique,
Het spijt ons dat u geen fijne ervaring heeft genoten bij Boathouse.
Wij hebben uw aanmoedigingen uiteraard met de keuken besproken; en inmiddels actie ondernomen. Over het algemeen krijgen wij over uw gerechten weinig opmerkingen.
Desondanks gaan wij hier mee aan de slag.
Wij hopen dat het u er niet van gaat weerhouden, om het nog eens te komen proberen.
groet
Boathouse

Irene Bouwkamp

Heerlijke middag gehad op het terras. Vriendelijke en vlotte bediening en lekker gegeten.