Anita

Heerlijk gegeten en personeel (Rens) was heel vriendelijk en voelde ons goed aan. Grand Dessert was heerlijk en zag er heel mooi uit.

Marjolein

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, fijne plek.

Joke

Ik had al een reservering gemaakt bij het Boathuis toen een kennis zei ; ik ben nu 2 x zo onaardig geholpen ik ga er niet meer heen , het eten vond ze wel goed. Wij gingen dus enigzins huiverig er... Ik had al een reservering gemaakt bij het Boathuis toen een kennis zei ; ik ben nu 2 x zo onaardig geholpen ik ga er niet meer heen , het eten vond ze wel goed. Wij gingen dus enigzins huiverig er naar toe.
Maar het personeel wat die avond werkzaam was , was écht super aardig en het eten zeer smaakvol.
Dus ja onze ervaring is echt goed.

Voor de lunch had ik twee garnalen kroketten met bruin brood besteld. Na enige tijd kwam dit gerecht, maar de kroketten waren lauw, zelfs niet warm te noemen. Toen de serveerster kwam vragen of... Voor de lunch had ik twee garnalen kroketten met bruin brood besteld. Na enige tijd kwam dit gerecht, maar de kroketten waren lauw, zelfs niet warm te noemen. Toen de serveerster kwam vragen of alles naar wens was heeft ze het bord, waarop nog anderhalve boterham lag met anderhalve kroket, meegenomen. Na enige tijd kwam het bord, met nog maar een boterham met een kroket, zonder boter teruggebracht. Ik mocht een drankje van het huis bestellen. Dit werd een biertje. Nadat we wat koffies hadden gedronken ben ik gaan afrekenen. Op de nota stond het biertje van het huis. Dat werd eraf gehaald toen ik daar wat van zei. En ook op de opmerking dat ik maar een kroket terug had gekregen, werd gereageerd met het antwoord dat de garnaalkroketten op waren. Werd dus niet verrekend. Ik ben diep teleurgesteld in het Boathouse en zal ook niet snel terugkomen.

Reactie Boathouse:

Beste mevrouw van het Hof,
uw bezoek verdient geen schoonheidsprijs, excuus.
graag zou ik even in contact komen met u, voor een passende oplossing.
dan kan telefonisch (036-5305000) of...
Beste mevrouw van het Hof,
uw bezoek verdient geen schoonheidsprijs, excuus.
graag zou ik even in contact komen met u, voor een passende oplossing.
dan kan telefonisch (036-5305000) of via manager@boathouse.nl
Ik hoor graag van u.
vriendelijke groet
Jan Plat
manager Boathouse

Heerlijk eten gezellige ambiance en super enthousiaste bediening.

Edward

De gezelligheid en enthousiast personeel

Myrthe

Heerlijk gegeten!

Linda

Heerlijk gegeten in een smaakvol ingericht restaurant.

Gezellig geborreld

Lekker geluncht