Nathalie Thielen

Vriendelijk personeel dat rekening hield met mijn behoefte tegen een muur te zitten, snelle bediening, goede service toen koffie langer duurde ivm haperende bonen. Ik kom hier heel geregeld en ben... Vriendelijk personeel dat rekening hield met mijn behoefte tegen een muur te zitten, snelle bediening, goede service toen koffie langer duurde ivm haperende bonen. Ik kom hier heel geregeld en ben nooit teleurgesteld.

De Haas

Prima service en lekkere gerechten. Alleen de akoestiek was niet in orde. We konden elkaar bijna niet verstaan door grote groep gasten naast ons die het gelukkig heel gezellig hadden.

Van de Pol

Top locatie, heerlijke gerechten, vlotte bediening. Alleen jammer dat de rekening niet klopte, er stonden dingen op die wij niet gehad hadden (voor ruim 25 euro teveel). Dit is al de tweede keer dat... Top locatie, heerlijke gerechten, vlotte bediening. Alleen jammer dat de rekening niet klopte, er stonden dingen op die wij niet gehad hadden (voor ruim 25 euro teveel). Dit is al de tweede keer dat dit bij The Boathouse gebeurd, dus wel altijd de rekening controleren!

Marga Weijens

Fantastische 58ste verjaardag gehad 😊 Lekker eten en fijne bediening

Anja

Erg vriendelijk personeel. Vlotte bediening

Eten zeer slecht. Wij hadden de caesarsalade en garnalenkroketten besteld. Salade bestond voornamijk uit stronken, beetje ei en smakeloze kip. Ook de dressing ontbrak nagenoeg. Dit ook aangegeven... Eten zeer slecht. Wij hadden de caesarsalade en garnalenkroketten besteld. Salade bestond voornamijk uit stronken, beetje ei en smakeloze kip. Ook de dressing ontbrak nagenoeg. Dit ook aangegeven bij personeel, waarop een schaaltje met tomaat en grof gesneden ui werd geserveerd, evenals wat extra dressing. Zat gewoon geen smaak aan. Garnalenkroketten waren ook niet lekker. Teleurstellend! En nog duur ook. Wij komen hier niet meer terug, ondanks de mooie locatie.

Reactie Boathouse:

Beste Mevrouw Huis, graag zou ik even in contact komen met u. Uw bezoek was (op zijn zachts gezegd) geen succes. Ik zou graag een even met u willen zoeken naar een passende... Beste Mevrouw Huis, graag zou ik even in contact komen met u. Uw bezoek was (op zijn zachts gezegd) geen succes. Ik zou graag een even met u willen zoeken naar een passende oplossing. Belt/mailt u even? 036-5305000 of manager@boathouse.nl vriendelijke groet jan plat manager Boathouse

Ben Geersema

Zoals steeds een goede, vriendelijke en attente bediening.
Smakelijke lunch gerechten in fijne ambiance👍