Ben Geersema

Heerlijk gegeten , mooi stuk hert.
We komen zeker terug.

Rosa Malbec

Super, prachtige Malbec wijn op de kaart en een heerlijk vernieuwde menukaart, aangevuld met een wildmenu.

Koos

Zeer tevreden, leuke bediening en netjes

Peter Dinkla

Alles perfect.
Uitstekende bediening, heerlijk gegeten en lekker "geslobberd".
Een aanrader

Mell Hermans

Was allemaal prima .
Maar vindt het heel slecht dat je 2 euro voor kraanwater moet betalen .
Gaat mij niet om die 2 euro maar als je eet en een drankje besteld mag het water best service...

Reactie Boathouse:

Beste Mell,
dank voor de review en aanmoediging.
Fijn te lezen dat wij op de belangrijkste punten een mooi cijfer scoren.
Wat betreft het water; u betaalt niet voor water hoor, onbeperkt glazen zonder betaling.
Echter, wanneer u een gekoelde karaf besteld, vragen we daar een bescheiden bijdrage voor.
Dit staat ook netjes op de prijslijst. Bij het bestellen van een flesje wijn, doen wij deze kado. Dan is het bij uw volgende bezoek hopelijk helder.
Jammer dat het uw beoordeling zo gekleurd heeft.

tot de volgende keer?
vriendelijke groet
Jan Plat
Manager

Lianne van Oosten

Zoals altijd weer heerlijk en gezellig gegeten. En weer de vriendelijke, attente bediening. Het voelt een beetje als thuis.

Fred Huissen

Uitstekende bediening en gerechten. Hebben niet gekeken naar de prijzen maar lekker besteld wat iedereen graag wilde. De eindafrekening voor 4 personen viel achteraf bijzonder mee.

Mevr. A. van Bree-van den Berg

Vanmiddag bij Boathouse gegeten. Zowel op de ambiance als de bediening was niets aan te merken. De bediening was erg vriendelijk en goed. Ook het eten was lekker, maar toen wij de rekening kregen...

Reactie Boathouse:

Beste Mevr. A. van Bree-van den Berg,
dank voor uw schrijven en de openhartigheid.

Ik kan hier kort over zijn, u heeft volledig gelijk!
Niet ter verdediging, sinds woensdag hebben wij een nieuwe kaart.
De 2e en tevens goedkopere Sauvignon staat sinds die tijd op de kaart, het personeel is niet goed/voldoende ingelicht geweest over deze optie.
Juist omdat ik dit ook opgemerkt had (u bevind zich in goed gezelschap) dat wij tot voor kort, alleen maar de duurdere variant hadden, vond ik het aardiger om een 2e Sauvignon op de kaart te zetten.
Dit overkomt ons geen 2e keer, het team is bijgepraat inmiddels. Sorry voor het ongemak, dit had makkelijk voorkomen kunnen worden.
Graag zou ik u willen vragen (mocht u hopelijk nog eens willen komen) uw reservering via mij te laten lopen; dan maak ik een leuk gebaar.

graag tot een volgende keer,

vriendelijke groet
Jan Plat
Manager|Boathouse

Marijke en Guus de Boer

We werden uitstekend bediend.
We hadden ‘ochtends gereserveerd en gesproken met de heer Jan.
Hij vroeg of er speciale wensen waren.
Ik vertelde dat we uitgenodigd waren door een...

Solarclarity

Fijne en leuke tent. Gezellige plek