Vrijenhoek

Zeer lekkere, uitgebreide lunch genuttigd aan een perfect tafeltje met uitzicht ophet waterzoals aangevraagd bij de reservering. Snelle vriendelijke bediening en keuken.

Stef van Lith

De inrichting en de locatie blijft prachtig,
maar de prijs/kwaliteit van het eten/drankjes verhouding is enigszins uit balans geraakt. Met alle respect een biertje van de tap dat euro 5,20...

Reactie Boathouse:

Hoi Stef,

dank voor het achterlaten van je review en de aanmoedigende woorden.
Wij hebben getracht om een assortiment voor ieders portemonnee te bedenken, en menen daar ook redelijk in geslaagd te zijn.
Vooropgesteld dat ik ook, een biertje voor 5.20 euro stevig vind, is een speciaalbier van Hertog Jan (weiszen) in een groter formaat, iets anders dan een fluitje/vaasje Jupiler van 2.80/3.80 euro. Wellicht had het aardig geweest als dit van te voren verteld was...leermoment voor ons. Overigens heb ik een kleine 25 jaar Rembrandtplein achter de rug, waar dit soort bedragen eerder regel dan uitzondering zijn hoor.
Uw opmerking over de kaart is persoonlijk, ik kan alleen maar buigen over de overige reviews en opmerkingen van de gasten. Hierin hebben we een brede kaart, met allerlei spijzen en prijzen waarin wij een aardig rapportcijfer scoren. We hechten wel veel waarde aan uw review hoor, we proberen altijd om onze gasten het naar de zin te maken; ook met lekkere specials.
Ik hoop dat het u er niet van gaat weerhouden ons nog eens te willen bezoeken.

Gastvrije groet
Jan Plat
Manager|Boathouse

Kayliegh Van de Velde

Wij hadden een heerlijke avond in restaurant Boathouse. Zeer vriendelijke bediening, mooie locatie en lekker eten.
Prijs-kwaliteit dik in orde!
Een echte aanrader!

Wietse Linker

Hele leuke avond gehad, fijne locatie ook!
Verrassende gerechten, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel! Echt top!

Visser

Zondag 16.45 uur, 11 aug. 2019
De bediening en communicatie was gewoonweg slecht. Net als een paar jaar geleden.
De leider van die dag had onze plek van reserverung zonder overleg...

Reactie Boathouse:

Beste heer/mevrouw Visser,

Vervelend om te lezen dat jullie ervaring niet optimaal was!

Ik zal aan de hand van uw reactie op uw grieven nader ingaan en van uitleg voorzien op bepaalde punten.
In principe doen wij niet aan specifieke tafelreserveringen, maar noteren wel voorkeuren en proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. U heeft dit gedaan voor een tafel in het zijgedeelte in de Lake. Wij hebben er inderdaad voor gekozen om u in de eerste instantie een andere, in de hoek gesitueerde raamtafel in het bargedeelte, aan te bieden. Niet om u dwars te zitten, maar zoals u ook werd verteld op dat bewuste moment, in verband met een mogelijkheid dat wij een terrasgedeelte zullen gaan draaien. De looproute naar buiten zal dan via de Lake gebeuren en hierdoor zal er wat tocht ontstaan en misschien ook wat koud worden. Kortom: meedenkend. U gaf te kennen toch liever in de Lake te zitten: geen probleem! U heeft kunnen plaatsnemen aan een mooie raamtafel naar keuze!

Er werd uiteindelijk geen terras gedraaid door een onverwachte regenbui. Dit neemt niet weg dat het vooruitdenken, meedenken en – in mijn ogen – vooral gastgerichtheid op zijn plek was. Vervelend om te lezen dat dit, achteraf, tot frustratie bij u heeft geleid. Zeker omdat u kon plaatsnemen op de door uw gewenste plek en deze uitleg ter plekke ook aan u werd gegeven.

Jullie hebben twee BoatHouse Burgers besteld en NA deze bestelling, nog een broodje vooraf. Het is bij ons standaard om te wachten met het hoofdgerecht totdat, het broodje vooraf, is geserveerd en na plusminus vijf minuten op tafel staat. Dit is “geen eigen idee” zoals u schrijft, maar vaste werkwijze. Als het de bediening op voorhand kenbaar was gemaakt, dat u zo snel mogelijk uw hoofdgerechten wilden, dan kunt u ervan op uitgaan dat hierop gepast wordt gehandeld. Daar ging het gisteravond wellicht mis. Misschien een idee om dit vooraf bij het bestellen aan te geven, zodat misvattingen hieromtrent worden uitgesloten.

Broodjes vooraf worden ter plekke afgebakken en dit neemt enkele minuten in beslag. Daarna wordt bovenbeschreven werkwijze toegepast (broodje serveren en even wachten) voordat de keuken start met de bereiding van het hoofdgerecht. In dat kader vind ik de tijdspanne zoals u omschrijft niet buitenproportioneel.

Ook dit werd u verteld toen u de tijdspanne bij het serveren van de hoofdgerechten. Daarenboven werd u verteld, zoals u kennelijk niet goed heeft geobserveerd, dat er meerdere tafels zaten. De Lake was inderdaad niet vol – zoals ook werd uitgelegd – maar het bargedeelte zat zo goed als vol en daarnaast werd het eten van een groep geserveerd. Hierbij werd ook nog gezegd dat mijn collega het betreurde dat jullie het wachten jullie inziens lang was.

De collega heeft de BoatHouse Burgers inderdaad verkeerd neergezet, maar zodra dit opgemerkt werd, wilde hij deze ook gelijk omdraaien. De burgers stonden uiteindelijk voor een kleine 5 seconden omgedraaid. Ik vind het jammer dat te dit u zo stoort en wil hier graag nogmaals excuses voor maken!

Wij zullen uw reactie intern verder bespreken en hopen u nogmaals gastvrij te mogen ontvangen!

Jan Plat
Manager

Cindy

Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een leuke plek om te zitten.

Paula

Leuke bediening en goed eten. Dat is waarvoor ik kom...

Debbie Bargmann

Na een heerlijke dag varen aangelegd bij The Boathouse. Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening top!

M. Verheijen

Het eten was heerlijk! Het was wel erg warm binnen waardoor het niet uitnodigt om na het eten wat langer te blijven voor koffie. Het portie patat bij de steak mag wat groter.

Anja

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, mooie schone locatie en het belangrijkste; heerlijk gegeten!