Dorien de Nijs

We kregen een fijne tafel aan het water en hebben heerlijk gegeten.

Linda Richardson

Het eten was lekker, helemaal goed. Alleen de bediening ging niet helemaal goed. Paar keer drinken vergeten, salade en thee zonder zakjes, jammer kan echt beter

Beste Linda,
dank voor uw aanbevelingen.
Ik heb uw punten besproken met het team, en gaan hier mee aan de slag.
We zullen er zorg voor dragen dat dit in de toekomst tot een minimum beperkt wordt.
Ik hoop dat het u er niet van gaat weerhouden, om ons nog eens te bezoeken.

fijne dag en groet

Carla

Kwam er vaak. Eigenaar doet zijn best om een goede service te leveren. Communicatie met personeel loopt minder goed.

Hoi Carla,
dank voor uw feedback.
In deze fase van het jaar, waarbij de nieuwe zomerkrachten ingewerkt worden, is het belangrijk (voor ons) om deze groep goed te monitoren. Naar mijn mening is dat tijdens uw bezoek te weinig gebeurd. Gelukkig is dit maar een fase...
Komt u nog eens langs om het te controleren?

fijne dag en groet

Annie

Prijs- kwaliteit verhouding niet goed.
Qua communicatie met bediening gaat er veel niet helemaal goed.
Bediening op zich vriendelijk en leuk ingericht!

Reactie Boathouse:

Hoi Annie, dank voor het achterlaten van uw reactie.
wij trekken uw kritiek ons erg aan, en ik kan van alles gaan verklaren, maar daar gaat uw gevoel niet weg mee.
We hebben dit uitgebreid besproken met het team, en zijn er zeker van dat dit niet meer gaat voorkomen.
Komt u het nog eens proberen?

Groet

Jasper en Stefanie

Goedendag! Ja het was zeker geslaagd. Hele goede service en vriendelijke mensen. Wel een opmerking. We komen al een aantal jaar bij jullie en we vonden voorheen de prijs kwaliteit verhouding...

Reactie Boathouse:

hoi jasper en stefanie, dank voor het achterlaten van een reactie.
komende 24e gaan we een nieuwe kaart lanceren, waarbij de bijgerechten weer inclusief zijn. Wij hopen dat dit voldoende verbetering geeft op uw punten.
zien wij u binnenkort weer eens?
Groet
Jan Plat