H.J. de Koning

Voor de 4e keer in 2 weken GEEN krant ontvangen. Ik heb al eerder een hele campagne moeten voeren om de krant correct bezorgd te krijgen. Het lijkt erop dat het dit keer weer zo gaat. Als je de... Voor de 4e keer in 2 weken GEEN krant ontvangen. Ik heb al eerder een hele campagne moeten voeren om de krant correct bezorgd te krijgen. Het lijkt erop dat het dit keer weer zo gaat. Als je de klachtenlijn volgt loop je vast bij het opgeven van je huisnr. Met een toevoeging lukt dat niet. Wie zegt mij dat de krant die dag dan niet in een bus met een andere toevoeging terecht is gekomen. Ik heb er daarna maar voor gekozen om de klachtenlijn te bellen. Daar krijg je wederom zo'n irritant menu. Uiteraard zit bezorgklachten er niet bij.
Je krijgt altijd een begripvolle dame aan de lijn, die vertelt dat je de krant digitaal kunt bekijken, dat de klacht is doorgegeven en dat een bedrag van het abonnements geld wordt afgetrokken. de laatste keer vanmorgen hoor ik behalve deze hele riedel dat de afhandeling van een klacht 10 dagen duurt. Het leveren van de toegezegde bonnen duurt 14 dagen. Er zal worden teruggebeld. Conclusie: Ik werd keurig te woord gestaan, maar de dames in kwestie kunnen helaas het probleem niet oplossen. De bezorging van de krant is waardeloos.

Jansen

Slecht wervingsbeleid

Theo. Blommaert

Voor de zoveelste keer krant te laat, dus niets positief. Tegenwoordig niet voor 08.30 uur de krant, kan er net zo goed zelf om lopen! 🏃‍♀️☹️ Theo Blommaert

Wim van Hoof

Door de slechte bezorging kan ik geen beter oordeel geven dan slecht !
Het aanbieden van een digitale oplossing is het verschuiven van het probleem, gewoon nabestellen dus !!!

Peter Weemaes

Beste BNdeStem,
Momenteel kan ik geen positieve reactie geven. Waarom niet?
Beste BNdeStem,
Momenteel kan ik geen positieve reactie geven. Waarom niet?
Ik ga een abonnement aan met deze krant en wat schets mij verbazing ik krijg een hele week geen tastbare krant in mijn brievenbus geschoven. Geen nood ik kan altijd nog digitaal de krant bekijken en men deelt vouchers uit om zelf een krant te gaan halen. Dat is wel positief te noemen, alleen daar heb ik niet om gevraagd. Ik heb een deal gesloten om een tastbare krant te krijgen tegen betaling. Hoe wil je klanten verliezen? Nou , dat heb ik net uitgelegd.

Als je klanten wil houden dan zou in mijn geval een redacteur op zijn fiets moeten stappen om mij een krant te bezorgen.

Moet je niet doen hoor. Al bij al geen positieve reactie van mijn kant.

gr. ontevreden klant.

Regionale nieuws is een pluspunt. Probleem is echter de beroerde bezorging, gebeurt regelmatig dat krant niet wordt bezorgd, nalevering is niet mogelijk.

Frans van der Hoeven

Ik merk op dat deze krant steeds linkser wordt. Daarnaast zijn de abonnementsprijzen erg opmerkelijk.
Wanneer je jaren lid bent van BNdestem, betaal je ongeveer 31,90/ maand. Wanneer iemand opnieuw lid wordt, kan dat opeens voor bijna de helft?
BNDeStem, wordt wakker! is dit een nieuwe manier van klantenbinding?

S Vormeer

Het regionale nieuws, voldoende aandacht voor sport.

de Bruin

Goede informatie over de regio Brabant

J van Zundert

Alle nieuws vind ik belangrijk en interessant . Elke dag is dat het eerste wat wij (mijn vrouw en ik) lees als ik opsta bij de ochtendboterham