Deskundigheid van de medewerker

Positief

Scherpe prijzen en deskundig

Weet geen

Ubbo van Raamsdonk

Duidelijke site, veel info, goede prijs

Hein van IJsendijk

snelheid

x

Eric

Snel & goed

Klantvriendelijkheid, assortiment, afhandeling van communicatie en bestelling

Anastasios

Snel en goed!

Snelle levering en uitgebreide aanbod.

M Vermeer

Duidelijk en eenvoudig proces

Gaf reactie op een klacht over DHL, dat het helaas met de service van PostNL slechter gaat.

Wilfried Dielis

Evert

Elke keer weer een goede service.

Een foutje maakt iedereen wel eens. Het belangrijkste is dat je dit op lost en leert. De ene keer dat er iets mis gaat, even bellen en een oplossing is snel geboden.

Welk apparaat kan met welk apparaat samenwerken. Deze informatie is soms te summier. Als voorbeeld: De sensor bijpassend bij de Cerbo S GX, maar in de omschrijving van de sensor staat dit niet. Welk apparaat kan met welk apparaat samenwerken. Deze informatie is soms te summier. Als voorbeeld: De sensor bijpassend bij de Cerbo S GX, maar in de omschrijving van de sensor staat dit niet.
Dus als klant ga je twijfelen. En hoe mooi zou het zijn als je ziet welk apparaat er nog meer met de Cerbo S GX werkt. Als fan van BluePowershop kom ik terug voor de aanschaf nadat ik elders de benodigde informatie heb gelezen. Desalniettemin, een fijne website en nog reuze steeds informatief.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste Evert,
Bedankt voor je mooie feedback!
Bij alle producten op onze website linken we naar de nieuwste handleiding ter download.
Zeker bij GX apparaten, waar bijna wekelijks...
Beste Evert,
Bedankt voor je mooie feedback!
Zeker bij GX apparaten, waar bijna wekelijks functionaliteit aan toe wordt gevoegd, is het niet haalbaar om alle mogelijke apparaten weer te geven welke kunnen samenwerken.
De handleiding echter geeft dit zeer nauwkeurig weer.
We adviseren je dan ook om deze te downloaden en door te lezen, alle benodigde info staat hierin.

Tom De Bondt

Uitstekende service

snelle reactie op bijkomende vragen

alles prima

Raymond Laurman

Nvt

Als levering in Backorder is graag melding naar klant.