Ron Cohen

Zeer snelle reactie op aanmeldingsmail die ik zaterdagmiddag verstuurde, en dat terwijl op dat moment de vestiging eigenlijk gesloten was. Uiterst vriendelijke en correcte afhandeling bij eerste... Zeer snelle reactie op aanmeldingsmail die ik zaterdagmiddag verstuurde, en dat terwijl op dat moment de vestiging eigenlijk gesloten was. Uiterst vriendelijke en correcte afhandeling bij eerste bezoek en ophalen van de aanhanger.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw mooie recensie meneer Cohen!

Geelkerken

Prima bedrijf, altijd netjes te woord gestaan en goed ontvangst.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie meneer Geelkerken!

Marco van Zwol

Dank voor uw recensie!

Gerard B.

Nette opslagruimte, wij stallen hier ons bedrijfsarchief en zijn content met de mogelijkheden. Scherpe prijs en altijd bereikbare, vriendelijke dames.

Dank voor uw recensie!

Samantha Meulink

Zeer klantvriendelijk. Rondleiding gekregen en alles werd netjes uitgelegd.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dankjewel voor de recensie Samantha!

Luuk

Keurige opslag. Handig dat je gratis een aanhangwagen mag lenen. Niet duur, ook niet onbelangrijk :-)

René Blauwgeers

Nette opslagmogelijkheden. Sommige boxen met eigen alarm. Er staan transportmiddelen waarmee je alles in de opslag kan brengen. Niks mis mee.

Sander Hendriks

Schoon en netjes. Duidelijke informatie en heel attent. Ben je jarig dan krijg je een persoonlijk kaartje maar toen we gingen verhuizen dachten ze ook aan ons. Echt super!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie meneer Hendriks!

Angela en Henri Nemeth

Centrale ligging waardoor we elke keer snel bij onze opslag kunnen. We komen uit Neede maar zijn er zo. Wat een fantastisch personeel hebben ze in dienst, ze staan altijd voor je klaar en helpen je... Centrale ligging waardoor we elke keer snel bij onze opslag kunnen. We komen uit Neede maar zijn er zo. Wat een fantastisch personeel hebben ze in dienst, ze staan altijd voor je klaar en helpen je meedenken. Als we er toch zijn drinken we graag altijd even een kop koffie mee met de dames. Ze nemen alle tijd voor je!