Marco van Zwol

Dank voor uw recensie!

Gerard B.

Nette opslagruimte, wij stallen hier ons bedrijfsarchief en zijn content met de mogelijkheden. Scherpe prijs en altijd bereikbare, vriendelijke dames.

Dank voor uw recensie!

Samantha Meulink

Zeer klantvriendelijk. Rondleiding gekregen en alles werd netjes uitgelegd.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dankjewel voor de recensie Samantha!

Luuk

Keurige opslag. Handig dat je gratis een aanhangwagen mag lenen. Niet duur, ook niet onbelangrijk :-)

René Blauwgeers

Nette opslagmogelijkheden. Sommige boxen met eigen alarm. Er staan transportmiddelen waarmee je alles in de opslag kan brengen. Niks mis mee.

Sander Hendriks

Schoon en netjes. Duidelijke informatie en heel attent. Ben je jarig dan krijg je een persoonlijk kaartje maar toen we gingen verhuizen dachten ze ook aan ons. Echt super!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie meneer Hendriks!

Angela en Henri Nemeth

Centrale ligging waardoor we elke keer snel bij onze opslag kunnen. We komen uit Neede maar zijn er zo. Wat een fantastisch personeel hebben ze in dienst, ze staan altijd voor je klaar en helpen je... Centrale ligging waardoor we elke keer snel bij onze opslag kunnen. We komen uit Neede maar zijn er zo. Wat een fantastisch personeel hebben ze in dienst, ze staan altijd voor je klaar en helpen je meedenken. Als we er toch zijn drinken we graag altijd even een kop koffie mee met de dames. Ze nemen alle tijd voor je!

Michael Sonder / Euria webconsult

Twee jaar lang heb ik privé en zakelijk bij Blox opslagruimte gehuurd. Twee mensen die daar de zaak runnen en altijd voor je klaar staan, pro actief meedenken, de administratie dik op orde,... Twee jaar lang heb ik privé en zakelijk bij Blox opslagruimte gehuurd. Twee mensen die daar de zaak runnen en altijd voor je klaar staan, pro actief meedenken, de administratie dik op orde, bijzonder behulpzaam en als er iets is, meteen actie ondernemen zonder dat je er nog een keer achteraan hoeft. Over het algemeen ben ik heel kritisch, maar op Blox Xtra opslag valt niets aan te merken, behalve dan dat ik heel veel waar voor mijn geld heb gekregen. Daar zouden veel bedrijven in Nederland een voorbeeld aan kunnen nemen.
Blox Xtra opslag is een dikke aanrader voor iedereen die zijn of haar spullen veilig, droog en schoon wil opslaan. Dank voor jullie service!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Beste Michael, wat een mooie recensie, dankjewel! We zullen de gezellige gesprekjes aan de balie missen, heel veel succes in je nieuwe woon- en werkomgeving. En je weet, de koffie staat klaar, mocht... Beste Michael, wat een mooie recensie, dankjewel! We zullen de gezellige gesprekjes aan de balie missen, heel veel succes in je nieuwe woon- en werkomgeving. En je weet, de koffie staat klaar, mocht je weer in de buurt zijn! Sylvia en Dianne

Sandra Van benthem

Net bedrijf met goede service en je kunt altijd bij je spullen.