Fam. M.C. Verkerk -Aalten

Vriendelijk, behulpzaam, accuraat en met kennis van zaken werden wij te woord gestaanbij ons eerste bezoek aan Blox! Wij hebben nu de garantie dat onze dierbare spullen onder uitstekend beheer zijn... Vriendelijk, behulpzaam, accuraat en met kennis van zaken werden wij te woord gestaanbij ons eerste bezoek aan Blox! Wij hebben nu de garantie dat onze dierbare spullen onder uitstekend beheer zijn ondergebracht.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wij zullen zeker goed op uw spullen passen familie Verkerk! Dank voor uw mooie recensie.

Nicolette Leppers

We vinden het fijn dat we onze spullen bij Blox hebben kunnen onderbrengen. We vonden het erg prettig dat we gratis een aanhanger konden Lenen . Grote lift en altijd een karretje aanwezig om de... We vinden het fijn dat we onze spullen bij Blox hebben kunnen onderbrengen. We vonden het erg prettig dat we gratis een aanhanger konden Lenen . Grote lift en altijd een karretje aanwezig om de spullen op te vervoeren. Top

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Bedankt voor je mooie recensie Nicolette!

Ron Cohen

Zeer snelle reactie op aanmeldingsmail die ik zaterdagmiddag verstuurde, en dat terwijl op dat moment de vestiging eigenlijk gesloten was. Uiterst vriendelijke en correcte afhandeling bij eerste... Zeer snelle reactie op aanmeldingsmail die ik zaterdagmiddag verstuurde, en dat terwijl op dat moment de vestiging eigenlijk gesloten was. Uiterst vriendelijke en correcte afhandeling bij eerste bezoek en ophalen van de aanhanger.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw mooie recensie meneer Cohen!

Geelkerken

Prima bedrijf, altijd netjes te woord gestaan en goed ontvangst.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie meneer Geelkerken!

Marco van Zwol

Dank voor uw recensie!

Gerard B.

Nette opslagruimte, wij stallen hier ons bedrijfsarchief en zijn content met de mogelijkheden. Scherpe prijs en altijd bereikbare, vriendelijke dames.

Dank voor uw recensie!

Samantha Meulink

Zeer klantvriendelijk. Rondleiding gekregen en alles werd netjes uitgelegd.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dankjewel voor de recensie Samantha!

Luuk

Keurige opslag. Handig dat je gratis een aanhangwagen mag lenen. Niet duur, ook niet onbelangrijk :-)

René Blauwgeers

Nette opslagmogelijkheden. Sommige boxen met eigen alarm. Er staan transportmiddelen waarmee je alles in de opslag kan brengen. Niks mis mee.

Sander Hendriks

Schoon en netjes. Duidelijke informatie en heel attent. Ben je jarig dan krijg je een persoonlijk kaartje maar toen we gingen verhuizen dachten ze ook aan ons. Echt super!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie meneer Hendriks!