Jacqueline

Een keurig net bedrijf. Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Snelle reacties op vragen.

Dank voor uw recensie!

J. Willemsen-Boers

Ervaring goed, vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie mevrouw Willemsen!

R.H.A. Lucassen

Uitstekende services en zeer behulpzaam. Een pluspunt is de toegankelijkheid en de service van het lenen van een aanhangwagen.
Alles is goed verwarmd wat geen schade oplevert aan opgeslagen...
Alles is goed verwarmd wat geen schade oplevert aan opgeslagen goederen

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie!

Marleen ter Horst

Geweldige service! Direct telefonisch contact, afspraak maken was geen enkel probleem, duidelijke informatie en afhandeling van het contract (en dat op een weekenddag). Perfecte boxen en goede... Geweldige service! Direct telefonisch contact, afspraak maken was geen enkel probleem, duidelijke informatie en afhandeling van het contract (en dat op een weekenddag). Perfecte boxen en goede faciliteiten waar men gebruik van kunt maken. Ik ben zeer tevreden.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Bedankt voor je recensie Marleen! We wensen je veel opslagplezier toe bij ons!

Jennifer

Snelle service en reacties. Veel mogelijk in overleg. Prijs is prima. Kortom, zeer tevreden.

Dank voor uw recensie!

Dennis van J

Prima bedrijf om spullen op te slaan. Pand is goed bereikbaar vanaf de A35 en de de openingstijden zijn ruim. Ook voldoende materiaal aanwezig om je zware spullen uiteindelijk op de juiste plaats te... Prima bedrijf om spullen op te slaan. Pand is goed bereikbaar vanaf de A35 en de de openingstijden zijn ruim. Ook voldoende materiaal aanwezig om je zware spullen uiteindelijk op de juiste plaats te krijgen. Ik vond de aanhangerservice (gratis voor een paar dagen) geweldig, en zit bij de huur inbegrepen, paar keer dankbaar gebruik van gemaakt. Personeel is supervriendelijk en denkt graag met je mee. Ik kan Blox Hengelo van harte aanbevelen!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hoi Dennis, dank voor je mooie recensie. Mochten jullie een keer in de buurt zijn, de koffie staat klaar! Veel plezier in jullie nieuwe woning!

Michella Heuker of Hoek

Ik heb een Praktijk voor Psychodynamische Therapie en moet regelmatig voor mijn werk op locatie in het oosten van het land zijn. Bij BLOX huur ik dan een ruimte om mijn cliënten te ontvangen. Het is... Ik heb een Praktijk voor Psychodynamische Therapie en moet regelmatig voor mijn werk op locatie in het oosten van het land zijn. Bij BLOX huur ik dan een ruimte om mijn cliënten te ontvangen. Het is een bijzonder sfeervol kantoor en het fijne is dat ik deze per uur kan huren. Zodoende kan ik heel flexibel zijn. De ontvangst is professioneel en de administratieve afhandeling is snel en correct. Geen contract, snelle reacties van de dames. Handig vind ik dat ik mijn spullen in de opslag kan opslaan, allemaal in hetzelfde pand. Top!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Mooie recensie Michella, dankjewel! We zijn blij met tevreden klanten!

E. v.d. Wall Arnemann

No nonsense bedrijf, zeer klantvriendelijk en goed toegankelijk. Verhoudingsgewijs scherp geprijsd en afhandeling van administratieve zaken gebeurt correct. Zeer tevreden!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat u tevreden over ons bent!

Astrid Vester

Goed, professioneel, zorgvuldig.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie mevrouw Vester!

Jarno

In het begin wordt je goed geïnformeerd hoe alles werkt. Voor de 15de opzeggen en dan heb je de rest van de maand de tijd om de opslagbox leeg te halen. Netjes een sms ontvangen ter herinnering dat... In het begin wordt je goed geïnformeerd hoe alles werkt. Voor de 15de opzeggen en dan heb je de rest van de maand de tijd om de opslagbox leeg te halen. Netjes een sms ontvangen ter herinnering dat ik nog 1 dag had om de sleutels in te leveren.
Bij het inleveren van de sleutels, samen met een medewerker, de box voor de laatste keer gecontroleerd.
Goed bedrijf, duidelijk en snelle reactie per mail.
Mocht ik ooit weer een opslagbox nodig hebben, dan ga ik weer naar BLOX Xtra.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hoi Jarno, goed om te horen dat alles naar wens is geweest en je de communicatie prettig vindt! Onze prioriteit is om duidelijk en helder naar onze klanten te zijn, zodat men niet voor verrassingen... Hoi Jarno, goed om te horen dat alles naar wens is geweest en je de communicatie prettig vindt! Onze prioriteit is om duidelijk en helder naar onze klanten te zijn, zodat men niet voor verrassingen komt te staan. Dank voor je vertrouwen in ons, veel plezier in jullie nieuwe woning en graag tot ziens!