Roy Huiskes

Ze verkopen er ook verschillende soorten dozen waardoor ik mijn boekenverzameling wat solider heb kunnen inpakken. Aangezien ik een studentenpas heb kreeg ik ook nog korting, da's natuurlijk tof en... Ze verkopen er ook verschillende soorten dozen waardoor ik mijn boekenverzameling wat solider heb kunnen inpakken. Aangezien ik een studentenpas heb kreeg ik ook nog korting, da's natuurlijk tof en mooi meegenomen. :-)

Angela

Schoon en meedenkend personeel. Ik had er helemaal niet over nagedacht dat ik spullen ook in de hoogte kon plaatsen waardoor ik had aangegeven dat ik een veel grotere ruimte nodig had dan... Schoon en meedenkend personeel. Ik had er helemaal niet over nagedacht dat ik spullen ook in de hoogte kon plaatsen waardoor ik had aangegeven dat ik een veel grotere ruimte nodig had dan daadwerkelijk het geval was. Ze denken goed met je mee en ondanks dat ik ook voor een grotere opslag was gegaan hebben ze mij toch een kleinere unit aangeboden zodat ik geld kon besparen. Dat vond ik wel heel erg klantvriendelijk van deze medewerker. Je kunt er een gratis aanhangwagen mee krijgen, niet echt handig als je geen trekhaak hebt. Een busje zou handiger geweest zijn, wel kun je die met korting huren via een aangesloten autoverhuurbedrijf, dat dan weer wel.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Busjes hebben we inderdaad zelf helaas niet Angela. Om die reden bieden wij naast onze eigen aanhangwagens een alternatief aan bij een lokaal autoverhuurbedrijf waar je als klant van ons 15%... Busjes hebben we inderdaad zelf helaas niet Angela. Om die reden bieden wij naast onze eigen aanhangwagens een alternatief aan bij een lokaal autoverhuurbedrijf waar je als klant van ons 15% korting kunt genieten op de huur van een auto of bus.

Joep

Nette opslagruimtes tegen een lage prijs! Een echte aanrader!

Stef

Ik ben erg goed geholpen met het vinden van de ideale opslagruimte!

Peter B.

Mooie opslag, goed geregeld. Spullen opgeslagen voor verhuizing.

E Martinec

Prettige ontvangst met daarbij de juiste duidelijke informatie inzake opslag van goederen.
Het op te slaan materiaal/goederen moet nog aangeleverd worden er 31 mei a.s.

H. Overvelde

Zeer prettig en heel handig.

Baron jm

Ons contactend zeer goed

Benny van Nuil

Zeer positieve ervaringen met die bedrijf. We hebben nu sinds een paar jaar een unit gehuurd en het is er altijd verzorgd en schoon

Gerrit Perton

Voor een snelle opslag van onze huisraad een perfecte oplossing. Zelfs gratis gebruik van een aanhangwagen!!