F. Kole

Groot voordeel is één tarief dus zonder verborgen kosten als administratie, verzekering en andere zaken, zoals ik bij andere aanbieders wel ter plaatse pas te horen kreeg. Personeel is vriendelijk... Groot voordeel is één tarief dus zonder verborgen kosten als administratie, verzekering en andere zaken, zoals ik bij andere aanbieders wel ter plaatse pas te horen kreeg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ruimtes zijn simpel maar prima. Toegang krijg je met een cijfercode.

JBoes

Uitstekende service

Stephan Kuiphuis

Schone Selfstorage. Hele grote goederenlift aanwezig zodat je de spullen in één keer naar de unit kunt brengen. Medewerkers zorgen voor een persoonlijke tint. Wij zijn dik tevreden!

Lynn Henkhaus

Super bedrijf en super service. Ik kan het aanbevelen voor alle die geen ruim thuis hebben voor onnodige spullen. Ook super mooi als je geen zolder hebt.

Chris

Prima ervaring. Nette opslag en behulpzame medewerkers.

Eric Voogd

Goede service, schoon, netjes, goed bereikbaar.

Luuk G

Ik huur hier al enkele jaren ruimte voor mijn webshop. Prima geregeld want ook leveringen nemen zij altijd keurig voor me aan waarna ik per sms op de hoogte wordt gesteld dat mijn bestelling binnen... Ik huur hier al enkele jaren ruimte voor mijn webshop. Prima geregeld want ook leveringen nemen zij altijd keurig voor me aan waarna ik per sms op de hoogte wordt gesteld dat mijn bestelling binnen is. Gezellige dames in de receptie die altijd in zijn voor een praatje en koffie. Ben een tevreden klant!

Roy Huiskes

Ze verkopen er ook verschillende soorten dozen waardoor ik mijn boekenverzameling wat solider heb kunnen inpakken. Aangezien ik een studentenpas heb kreeg ik ook nog korting, da's natuurlijk tof en... Ze verkopen er ook verschillende soorten dozen waardoor ik mijn boekenverzameling wat solider heb kunnen inpakken. Aangezien ik een studentenpas heb kreeg ik ook nog korting, da's natuurlijk tof en mooi meegenomen. :-)

Angela

Schoon en meedenkend personeel. Ik had er helemaal niet over nagedacht dat ik spullen ook in de hoogte kon plaatsen waardoor ik had aangegeven dat ik een veel grotere ruimte nodig had dan... Schoon en meedenkend personeel. Ik had er helemaal niet over nagedacht dat ik spullen ook in de hoogte kon plaatsen waardoor ik had aangegeven dat ik een veel grotere ruimte nodig had dan daadwerkelijk het geval was. Ze denken goed met je mee en ondanks dat ik ook voor een grotere opslag was gegaan hebben ze mij toch een kleinere unit aangeboden zodat ik geld kon besparen. Dat vond ik wel heel erg klantvriendelijk van deze medewerker. Je kunt er een gratis aanhangwagen mee krijgen, niet echt handig als je geen trekhaak hebt. Een busje zou handiger geweest zijn, wel kun je die met korting huren via een aangesloten autoverhuurbedrijf, dat dan weer wel.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Busjes hebben we inderdaad zelf helaas niet Angela. Om die reden bieden wij naast onze eigen aanhangwagens een alternatief aan bij een lokaal autoverhuurbedrijf waar je als klant van ons 15%... Busjes hebben we inderdaad zelf helaas niet Angela. Om die reden bieden wij naast onze eigen aanhangwagens een alternatief aan bij een lokaal autoverhuurbedrijf waar je als klant van ons 15% korting kunt genieten op de huur van een auto of bus.

Joep

Nette opslagruimtes tegen een lage prijs! Een echte aanrader!