Fokke groen

We zijn heel vriendelijk ontvangen en een goede uitleg over alles
het kon niet beter prima.

W. Schurink

Zeer vriendelijk personeel die met je meedenken.
Alles ziet er netjes onderhouden uit.

Jurre

Gisteren heb ik 40 verhuisdozen gekocht . werd goed geholpen en de dozen zijn heel stevig met dubbele bodem. omdat wij op zoek zijn naar een ruimte voor onze volleybalvereniging zijn we hier... Gisteren heb ik 40 verhuisdozen gekocht . werd goed geholpen en de dozen zijn heel stevig met dubbele bodem. omdat wij op zoek zijn naar een ruimte voor onze volleybalvereniging zijn we hier uitgekomen en hebben hier gehuurd.

Hanneke

Omdat wij tijdelijk kleiner wonen hadden we extra opslagruimte nodig. Bij meerdere bedrijven gekeken waar opslag werd geboden, Blox sprong er tussenuit met zijn servicegerichtheid, vriendelijkheid,... Omdat wij tijdelijk kleiner wonen hadden we extra opslagruimte nodig. Bij meerdere bedrijven gekeken waar opslag werd geboden, Blox sprong er tussenuit met zijn servicegerichtheid, vriendelijkheid, ruimte en prijs, maar ook doordat de gebodne opslagruimte ook volledig benut kan worden: geen gekke hoekjes of hoge ruimtes waar je toch niets neer kunt zetten. Nu, na bijna twee jaar, zijn wij nog steeds blij met onze keuze. Blox is goed bereikbaar, ruime openingstijden, altijd schoon en als er wat is, worden wij meteen geholpen. Sylvia reageert bliksemsnel op mailtjes waarbij er altijd uit ons oogpunt meegedacht wordt. Kortom, een echte aanrader, wij willen niet anders!

Lucien

Ik heb goede ervaringen met hen. Nadeel is alleen de slagboom, die gaat vrij snel dicht als je niet meteen je aanhanger goed naar binnen kunt rijden.

Een fijne organisatie die met je meedenkt. Naast opslag voor ons archief huren wij ook een kantoorunit in hun bedrijfsverzamelgebouw. Voordeel is alles onder één dak en korte aanspreekpunten.

Mike

Doet wat het moet doen. Opslagruimte is schoon en goed bereikbaar. Pluspunt is de gratis aanhangwagen.

H. Beugeling

Zeer goede ervaringen

Campagneteam Huntington

Supergoed. Hele duidelijke uitleg van alles en vriendelijk personeel.

Eurekametal Design & Engineering

Mooie opslagruimtes.
Zeer schoon, goed verlicht en vriendelijk geholpen.