Mevlit

Vriendelijk ontvangst en snelle terugkoppeling bij vragen en mails. Mogelijke alternatieven werden snel en helder weergegeven .

Jansen

Goede service vriendelijke meedenkende en bereidwillige medewerkers

Dianne

Goede service! Betaalbare units en is goed bereikbaar!

Binne Bloem

Top! Prima opslag, optimale flexibiliteit, transparant contract, vriendelijk en behulpzaam personeel voor een concurrerende prijs.

Matthijs

Prettige ontvangst, duidelijke communicatie en heldere informatie.

Lonneke en Herwin

We huren al ruim 8 jaar bij BLOX naar volle tevredenheid. Volgend week verhuizen we naar een kleinere unit maar we komen zelf uit het zuiden des lands en kunnen alleen in het weekend. Ze komen... We huren al ruim 8 jaar bij BLOX naar volle tevredenheid. Volgend week verhuizen we naar een kleinere unit maar we komen zelf uit het zuiden des lands en kunnen alleen in het weekend. Ze komen zelfs voor ons buiten werktijd naar BLOX toe om hiermee te helpen, toppers!

Fam. de Korte

In 1 woord geweldig.

Wiko

Top.
Super service (zelfs op koningsdag nog even langskomen om mij als nieuwe klant te verwelkomen en uitleg te geven)

Robin

Heel goed! Proffesioneel en zeeer klantvriendelijk en meedenkend. Trouwens ook flexibel.

Robin