Michael Sonder / Euria webconsult

Twee jaar lang heb ik privé en zakelijk bij Blox opslagruimte gehuurd. Twee mensen die daar de zaak runnen en altijd voor je klaar staan, pro actief meedenken, de administratie dik op orde,... Twee jaar lang heb ik privé en zakelijk bij Blox opslagruimte gehuurd. Twee mensen die daar de zaak runnen en altijd voor je klaar staan, pro actief meedenken, de administratie dik op orde, bijzonder behulpzaam en als er iets is, meteen actie ondernemen zonder dat je er nog een keer achteraan hoeft. Over het algemeen ben ik heel kritisch, maar op Blox Xtra opslag valt niets aan te merken, behalve dan dat ik heel veel waar voor mijn geld heb gekregen. Daar zouden veel bedrijven in Nederland een voorbeeld aan kunnen nemen.
Blox Xtra opslag is een dikke aanrader voor iedereen die zijn of haar spullen veilig, droog en schoon wil opslaan. Dank voor jullie service!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Beste Michael, wat een mooie recensie, dankjewel! We zullen de gezellige gesprekjes aan de balie missen, heel veel succes in je nieuwe woon- en werkomgeving. En je weet, de koffie staat klaar, mocht... Beste Michael, wat een mooie recensie, dankjewel! We zullen de gezellige gesprekjes aan de balie missen, heel veel succes in je nieuwe woon- en werkomgeving. En je weet, de koffie staat klaar, mocht je weer in de buurt zijn! Sylvia en Dianne

Sandra Van benthem

Net bedrijf met goede service en je kunt altijd bij je spullen.

Tineke Ates

Vriendelijk en professioneel

Joe Velthuis

Prima service, heldere voorwaarden en zeer vriendelijk medewerkers.

Gezondeshop

Wij hebben alleen maar hele goede ervaringen met Blox Hengelo. Mooie schone ruimte, goed bereikbaar, ontzettend aardig personeel!!! En de prijs: het is een stuk voordeliger dan andere opslagruimte... Wij hebben alleen maar hele goede ervaringen met Blox Hengelo. Mooie schone ruimte, goed bereikbaar, ontzettend aardig personeel!!! En de prijs: het is een stuk voordeliger dan andere opslagruimte in de buurt die we bekeken hebben. Kan dit alleen maar aan iedereen aanbevelen!
Marja, Gezondeshop.nl

H.Tijhuis

Goede en snelle afhandeling. Vriendelijke behulpzame dames.
Aanhangerverhuur inbegrepen.
Goede accomodatie. Schoon en droog.
Aanrader.

Rina de Korte

Echt in een woord geweldig.
Aardige dame die ruim de tijd nam om alles uit te leggen.
Prima opslagruimte met goede faciliteiten die gratis gebruikt mogen worden.

Engelbert

Uitstekend bedrijf voor opslag van diverse spullen, prima service en top personeel.

Rene de Bruijn

Positieve, duidelijke uitleg en vriendelijke welkomst