Pronk

Zeer vriendelijke mevrouw die alles goed heeft uitgelegd. Zij heeft goed verstand van de zaak.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie, wij wensen u veel opslagplezier bij ons! ^SG

Marcel-stucadoor

Zeer goede ervaring met Blox Xtra Opslag. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam bij bv opvangen van leveringen. Heel mooie boxen tegen een betaalbare prijs. Goede bereikbaarheid, droog en warme opslag.... Zeer goede ervaring met Blox Xtra Opslag. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam bij bv opvangen van leveringen. Heel mooie boxen tegen een betaalbare prijs. Goede bereikbaarheid, droog en warme opslag. Kortom … zeer aanbevelingswaardig.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een mooie recensie, dank daarvoor. We zijn blij dat jullie ervaring met ons zo positief wordt gevonden! ^SG

Bedrijfsmuseum THALES

Ontvangst en gesprek prima verlopen.

Dank voor uw recensie. ^SG

H.Varmahd

Heel fijne ervaring met de medewerkster Sylvia : meedenken zodat we rustig na 2 file's en verhuisdrukte bij onze dochter konden gaan eten en uitrusten.De volgende ochtend zou ze dan een half uur... Heel fijne ervaring met de medewerkster Sylvia : meedenken zodat we rustig na 2 file's en verhuisdrukte bij onze dochter konden gaan eten en uitrusten.De volgende ochtend zou ze dan een half uur eerder aanwezig zijn en alles uitleggen en laten zien ,zodat we van van alles op de hoogte waren voordat de verhuiswagen met onze inboedel arriveerde !Personeel die snapt wat een verhuizing inhoudt en als je verhuist naar een plaats die ruim 2 uur verder is .Klasse !

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een héél mooie en lieve review, dank u wel! Het doet ons goed te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren, daar doen we het voor! Graag tot ziens in onze selfstorage! ^SG

Maurice Rodrigues

Erg prettig en professioneel!

Tim Samuels

Ken de medewerkster

Naomi

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf, ze zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam.

Eileen

Erg prettig bedrijf, goed service alles zag er goed uit!

Dank voor uw recensie! ^SG

Jan Verschoor

Zeer goed geholpen van het begin tot het einde. Mooie boxen schoon verwarmd helemaal top.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie heer Verschoor, wellicht tot ziens! ^Sylvia

Peter

Zeer positief, vriendelijk personeel.

Dank voor deze recensie! ^Sylvia