Familie ten Zende

Een fijne en zeer praktische plek voor (tijdelijke) opslag. Zeer vriendelijke ontvangst en rondleiding, duidelijke uitleg. En voor een nette prijs.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor deze mooi recensie familie Ten Zende. Veel opslagplezier bij ons gewenst!

D. Heijmans

Goede uitleg
Goede informatie

John Wegerink

Geweldige uitleg, prachtige ruimte, gemotiveerde medewerkers, erg schoon en netjes. al met al, TOP!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie heer Wegerink. Veel opslagplezier gewenst!

Ria Bolster

Het is voor mij de eerste keer dat ik hier mee te maken krijg. Ik ben hier zeer vriendelijk geholpen en men was zeer behulpzaam. Ik vond het alleen vreemd dat je het huishoudelijk reglement en de...

Beste mevrouw Bolster,

allereerst hartelijk dank voor uw mooie recensie!
Normaliter worden de formaliteiten tijdens onze afspraak op kantoor doorgenomen alvorens men ondertekent. In uw geval hebben we enkel de huurovereenkomst per mail vast toegestuurd zodat u de kosten kon inzien, omdat u verder weg woont en daarvoor niet speciaal naar ons toe hoefde te rijden.

Op verzoek hadden we het reglement en de voorwaarden graag eerder naar u toegestuurd echter is die wens niet door u uitgesproken. Wij boden u aan om het gezamenlijk op kantoor vóór ondertekening door te lezen waar u mee akkoord ging. Overigens zijn beide ook altijd in te zien op onze website onder het kopje 'over ons'.

Mochten er toch nog vragen zijn of komen, schroomt u dan niet om meteen contact met ons op te nemen. Veel opslagplezier gewenst!

Vriendelijke groet, Sylvia Goorhuis

Anna van den Hoven

Alles was top geregeld. Ik heb eigenlijk alles door besproken met Sylvia en die is mij super tot dienst geweest! Ook de aanhanger huren ging top.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat je positief over ons bent Anna. Hartelijk dank voor je recensie!

Maikel van Bergen

Super goede service en top prijzen.

Dank voor je recensie!

J.J. ten Broeke

Goede service, ruimten in prima staat en overzichtelijk.

A. de Graaf

Goede service en prettige mee samen te werken. Fijn personeel

S. Khamseh

Goed, net en compleet. Klantvriendelijk en meedenkende personeel.

Alex van de brug

Prettig ontvangen duidelijk uitleg