Miranda van Straaten

Een top bedrijf.
Klantvriendelijk en zeer meedenkend en behulpzaam personeel. Super service!
Goed bewaakte en verwarmde opslag en de aanhanger die je er gratis bij kunt lenen is erg...

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je mooie recensie Miranda. We wensen jullie veel opslagplezier bij ons toe en succes met de verbouwing!

F. Olde Scheper

Vriendelijke medewerkster geeft goede uitleg over de gang van zaken tot nu toe erg tevreden .

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie heer Olde Scheper!

LL

Zeer goed contact gehad, zowel bij de voorbereiding van het huren als bij de opzegging. Klantvriendelijk en zeer meedenkend.

Dank voor uw recensie!

Nancy ter Avest

Heel goed! Uitermate klantvriendelijk. Goede uitleg. Goed bereikbaar. Goede faciliteiten.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je recensie Nancy!

Frank Steenberg

Prima. Alles goed geregeld .

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor je recensie Frank!

evelien beverdam

Helemaal top! Alles is te bespreken, vriendelijk personeel en goede service!

Dank voor de recensie!

H. Gaalman

Vriendelijk personeel. Schone opslag.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie heer Gaalman!

Vincent Bilman

Ik ben zeer positief over uw bedrijf. Zowel bij het afsluiten van de overeenkomst bij aanvang als bij beëindiging. Alles gaat op een zeer gepaste en professionele manier. Daarnaast zijn de...

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een mooie recensie hebben we van u mogen ontvangen heer Bilman, hartelijk dank ervoor. Fijn dat het u goed bij ons is bevallen en wie weet tot een volgende keer!

Paulien van der Hoeven

Ik ben erg tevreden over hoe al het contact en de service verlopen is. Altijd vriendelijke medewerkers. Zelf een keer gebeld omdat ik wat vergeten was mee te nemen uit de gang.
De aanhanger...

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Mooie review van je Paulien, hartelijk dank voor de moeite! We zijn er trots op te mogen horen dat je zo tevreden bent geweest. Wie weet tot een volgende keer en nogmaals bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen!