Slechte ervaring

Opvallende sterke punten

Enorm agressief ingestelde werknemer aan de telefoon. Zeer respectloos. NOOIT MEER BLOX.

Blox opslag Hengelo

Ik heb met de Blox Hengelo geen goeie ervaring mee! Er werkt een man daar die helemaal niet vriendelijk en behulpzaam is! Ik wacht al 3 maanden op mijn borggeld en het geld wat in februari teveel is... Ik heb met de Blox Hengelo geen goeie ervaring mee! Er werkt een man daar die helemaal niet vriendelijk en behulpzaam is! Ik wacht al 3 maanden op mijn borggeld en het geld wat in februari teveel is betaald €123:00 euro! Mijn opslag ruimtes waren al leeg! En ook had ik het netjes achter gelaten die 2 opslagruimte's! Te vaak heb ik er achterna gebeld! En die onvriendelijke botte man wil mij niet gaan helpen en mij netjes het geld terug storten automatisch! Al 2 maanden zegt die man van de Blox Hengelo zijn naam maar niet! Ook geen goeiendag en een fijne dag wenst hij mij ook niet! Een goed weekend heeft die mij ook nooit gewenst! En daar hou ik niet van! Mensen horen vriendelijk te blijven naar de klanten en hun werk goed te doen! Ook had hij gezegt 3 dagen terug tegen mij om een email te sturen! Dat heb ik gedaan een mail gestuurd! Maar daar is nooit op gereageerd! En nu nog steeds heb ik mijn borggeld maar niet en het teveel betaalde geld niet terug gekregen! Deze bedrijf de Blox Hengelo is eerlijk gezegt geen aanrader!! Zo ga jij niet met klanten om!

GEEN STERKE PUNTEN!!!!!!👎👎😠

Blox xtra

Ik vindt dat het borg wel erg laat komt! Dan geef jij dat zo mooi optijd aan dat de sleutels afgeleverd zijn en netjes hebt achtergelaten! Is het nog niet goed! Waarom zij daar 2 maanden om doen!... Ik vindt dat het borg wel erg laat komt! Dan geef jij dat zo mooi optijd aan dat de sleutels afgeleverd zijn en netjes hebt achtergelaten! Is het nog niet goed! Waarom zij daar 2 maanden om doen! Dat begrijp ik niet!! En wat ik ook niet zo leuk vondt! Is dat ik in maart 2 lege ruimte's moest gaan betalen! Wat nergens op slaat! Terwijl begin feb de ruimte's al leeg waren en netjes achter werden gelaten!! Als ik geen ster kon geven! Had ik dat gedaan!

Adviesburo Nakken

Opslag is prima. Alleen een storing in de lift duurde wel erg lang voordat het opgelost was. Financiële afwikkeling is waardeloos. De borg terugbetalen kost blijkbaar erg veel moeite.

Opvallende sterke punten

Mooie ruimte en veel hulpmiddelen aanwezig.

Blox xtra opslag

Erg voordelig!! Heel klantvriendelijk zeer gericht en behulpzaam naar mensen! Goed luisterend! Ze zouden iets flexibel kunnen zijn als het nodig acht! Aanrader blox!!

Opvallende sterke punten

Klantgericht! Aardig en luisterend!

Elles ten Tusscher

Prima bedrijf voor opslag van je goederen. Vriendelijke ontvangst, schone boxen en genoeg keuze qua grootte.

Erg schoon

Dank voor je recensie Elles en graag tot ziens! ^SG

Jan Prins

Gemakkelijk en vriendelijk

Verhuur aanhanger

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw positieve recensie heer Prins. Graag wil ik hieraan toevoegen dat de aanhanger niet verhuurd wordt, maar gratis ter uitleen beschikbaar is, Graag tot ziens in onze... Hartelijk dank voor uw positieve recensie heer Prins. Graag wil ik hieraan toevoegen dat de aanhanger niet verhuurd wordt, maar gratis ter uitleen beschikbaar is, Graag tot ziens in onze Selfstorage! ^SG

Mw. Masselink

Geweldige service

Opvallende sterke punten

Service, vriendelijke en duidelijke informatie en veilige omgeving

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Hartelijk dank daarvoor! ^SG

Temmink

Top

Opvallende sterke punten

Erg vriendelijk, schoon, snelle communicatie.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een fijne recensie voor ons, dank voor uw bijdrage en wellicht tot een volgende keer mevrouw Temmink! ^SG

Beverdam

Prima.

Ziet er netjes uit.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat u de moeite heeft genomen voor het maken van een recensie, dank daarvoor! ^SG