Elles ten Tusscher

Prima bedrijf voor opslag van je goederen. Vriendelijke ontvangst, schone boxen en genoeg keuze qua grootte.

Erg schoon

Dank voor je recensie Elles en graag tot ziens! ^SG

Jan Prins

Gemakkelijk en vriendelijk

Verhuur aanhanger

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw positieve recensie heer Prins. Graag wil ik hieraan toevoegen dat de aanhanger niet verhuurd wordt, maar gratis ter uitleen beschikbaar is, Graag tot ziens in onze... Hartelijk dank voor uw positieve recensie heer Prins. Graag wil ik hieraan toevoegen dat de aanhanger niet verhuurd wordt, maar gratis ter uitleen beschikbaar is, Graag tot ziens in onze Selfstorage! ^SG

Mw. Masselink

Geweldige service

Opvallende sterke punten

Service, vriendelijke en duidelijke informatie en veilige omgeving

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Hartelijk dank daarvoor! ^SG

Temmink

Top

Opvallende sterke punten

Erg vriendelijk, schoon, snelle communicatie.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een fijne recensie voor ons, dank voor uw bijdrage en wellicht tot een volgende keer mevrouw Temmink! ^SG

Beverdam

Prima.

Ziet er netjes uit.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn dat u de moeite heeft genomen voor het maken van een recensie, dank daarvoor! ^SG

E de Graaf

Zeer goed

Opvallende sterke punten

Alles is er netjes en schoon,ook de muziek is prettig op de achtergrond.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw mooie recensie, graag tot een volgende keer! ^SG

Huib Burchartz

Vriendelijk en heldere uitleg

Hartelijk dank voor uw recensie meneer Burchartz! ^SG

G. Vriezekolk

Zeer professioneel bedrijf, duidelijke afspraken/uitleg en prima boxen.

Opvallende sterke punten

Zeer vriendelijke, makkelijk bereikbaar. Alles netjes en snel geregeld, ook de administratie na het inleveren van de sleutels. Top

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Fijn om te horen dat alles naar uw wens is geweest meneer Vriezekolk. Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons en wellicht tot een volgende keer! ^SG

A. Kupper

Erg positief!!

Opvallende sterke punten

Vriendelijk duidelijk en erg gastvrij!!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat fijn dat u zo enthousiast over ons bent mevrouw Kupper. Hartelijk dank voor uw moeite om een recensie te schrijven en graag tot ziens in onze Selfstorage! ^SG

Mark v D

Mooie schone en droge opslag. Goede, vriendelijke en behulpzame uitleg gekregen.
Ruime openingstijden.

Opvallende sterke punten

Geen fratsen met verplichte verzekeringen etc
Gratis gebruik aanhangwagen.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hoi Mark, dankjewel voor het schrijven van je recensie! Veel opslagplezier gewenst! ^SG