Martin Mulder

Heel positief. Vriendelijke, klantgerichte en snelle communicatie.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw mooie recensie heer Mulder!

Cindy Gravendeel

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor je recensie!

Wilfried Somhorst

Gewoon goed en klant vriendelijk

Ria Bolster

Ik ben zeer tevreden over Blox xtra opslag. Mijn inboedel is ruim 2 maanden opgeslagen geweest. Ik ben vantevoren prima ingelicht over e.e.a. en verder verliep alles prima. Ook het ophalen van mijn...

Reactie BLOX Xtra Opslag:

hartelijk dank voor uw mooie recensie mevrouw Bolster!

Tromp

Goede / vriendelijke service.

Dank voor de recensie!

Familie ten Zende

Een fijne en zeer praktische plek voor (tijdelijke) opslag. Zeer vriendelijke ontvangst en rondleiding, duidelijke uitleg. En voor een nette prijs.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor deze mooi recensie familie Ten Zende. Veel opslagplezier bij ons gewenst!

D. Heijmans

Goede uitleg
Goede informatie

Dank voor uw recensie!

John Wegerink

Geweldige uitleg, prachtige ruimte, gemotiveerde medewerkers, erg schoon en netjes. al met al, TOP!

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie heer Wegerink. Veel opslagplezier gewenst!

Ria Bolster

Het is voor mij de eerste keer dat ik hier mee te maken krijg. Ik ben hier zeer vriendelijk geholpen en men was zeer behulpzaam. Ik vond het alleen vreemd dat je het huishoudelijk reglement en de...

Beste mevrouw Bolster,

allereerst hartelijk dank voor uw mooie recensie!
Normaliter worden de formaliteiten tijdens onze afspraak op kantoor doorgenomen alvorens men ondertekent. In uw geval hebben we enkel de huurovereenkomst per mail vast toegestuurd zodat u de kosten kon inzien, omdat u verder weg woont en daarvoor niet speciaal naar ons toe hoefde te rijden.

Op verzoek hadden we het reglement en de voorwaarden graag eerder naar u toegestuurd echter is die wens niet door u uitgesproken. Wij boden u aan om het gezamenlijk op kantoor vóór ondertekening door te lezen waar u mee akkoord ging. Overigens zijn beide ook altijd in te zien op onze website onder het kopje 'over ons'.

Mochten er toch nog vragen zijn of komen, schroomt u dan niet om meteen contact met ons op te nemen. Veel opslagplezier gewenst!

Vriendelijke groet, Sylvia Goorhuis