A.Daman

Bijzonder goed , komt zeer professioneel over .
Vriendelijke Manager , prima rondleiding , zier er allemaal keurig uit.

Opvallende sterke punten

Netheid , overal is aan gedacht.

Dank u wel voor uw mooie recensie meneer Daman! ^SG

P.M.J. Fontein

Prima ervaring met dit bedrijf. Alles snel en goed geregeld.

Opvallende sterke punten

Zeer correcte en snelle administratieve afhandeling.

Dank voor uw beoordeling mevrouw Fontein! ^SG

Mariëtte den Doelder-Kuipers

De organisatie werkt efficiënt, de medewerk(st)ers zijn bijzonder klantvriendelijk,
het hele gebouw is proper met goede faciliteiten en de units zijn goed toegankelijk.

Zie hierboven.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! ^SG

Familie Sassen

We hebben vorige week onze spullen hier opgeslagen en werden zeer goed geholpen door de medewerkster. Ze gaf heel goede uitleg, we kregen koffie en ze nam alle tijd voor ons. We komen uit de... We hebben vorige week onze spullen hier opgeslagen en werden zeer goed geholpen door de medewerkster. Ze gaf heel goede uitleg, we kregen koffie en ze nam alle tijd voor ons. We komen uit de provincie Drenthe, het was daardoor een heel geregel om alles af te stemmen met de verhuizers die ook naar binnen zouden moeten zonder dat we erbij zijn. We zijn zeer positief over de bijdrage van dit bedrijf. Klasse!

klantvriendelijk
zeer attent
schoon en netjes

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie! Fijn dat alles uiteindelijk gelukt is. ^SG

Pronk

Zeer vriendelijke mevrouw die alles goed heeft uitgelegd. Zij heeft goed verstand van de zaak.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie, wij wensen u veel opslagplezier bij ons! ^SG

Marcel-stucadoor

Zeer goede ervaring met Blox Xtra Opslag. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam bij bv opvangen van leveringen. Heel mooie boxen tegen een betaalbare prijs. Goede bereikbaarheid, droog en warme opslag.... Zeer goede ervaring met Blox Xtra Opslag. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam bij bv opvangen van leveringen. Heel mooie boxen tegen een betaalbare prijs. Goede bereikbaarheid, droog en warme opslag. Kortom … zeer aanbevelingswaardig.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een mooie recensie, dank daarvoor. We zijn blij dat jullie ervaring met ons zo positief wordt gevonden! ^SG

Bedrijfsmuseum THALES

Ontvangst en gesprek prima verlopen.

Dank voor uw recensie. ^SG

H.Varmahd

Heel fijne ervaring met de medewerkster Sylvia : meedenken zodat we rustig na 2 file's en verhuisdrukte bij onze dochter konden gaan eten en uitrusten.De volgende ochtend zou ze dan een half uur... Heel fijne ervaring met de medewerkster Sylvia : meedenken zodat we rustig na 2 file's en verhuisdrukte bij onze dochter konden gaan eten en uitrusten.De volgende ochtend zou ze dan een half uur eerder aanwezig zijn en alles uitleggen en laten zien ,zodat we van van alles op de hoogte waren voordat de verhuiswagen met onze inboedel arriveerde !Personeel die snapt wat een verhuizing inhoudt en als je verhuist naar een plaats die ruim 2 uur verder is .Klasse !

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Wat een héél mooie en lieve review, dank u wel! Het doet ons goed te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren, daar doen we het voor! Graag tot ziens in onze selfstorage! ^SG

Maurice Rodrigues

Erg prettig en professioneel!

Tim Samuels

Ken de medewerkster