Brittany

Geweldige service!

Aan alles gedacht.

Hartelijk dank voor je recensie Brittany! ^SG

D.S. uit Oldenzaal

We zijn meer dan tevreden met deze Selfstorage, alle benodigdheden voorradig en mooie schone ruimtes!

Opvallende sterke punten

Bijzonder snel in haar reacties en handelen en ontzettend vriendelijke gastvrouw in de Selfstorage.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw mooie recensie! ^SG

Wim

Mooie en schone opslag

Opvallende sterke punten

Makkelijk bereikbaar. Gebruik aanhanger en andere hulp middelen aanwezig.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie! Wat kunnen we in uw optiek verbeteren om een hogere beoordeling van u te mogen ontvangen? ^SG

P. Harbantomo

Alleen maar goede ervaringen.

Opvallende sterke punten

Je kunt op elk tijdstip (tot 23.00 uur) bij je spullen. Goed systeem met die codes.

Dank voor uw recensie! ^SG

C.G.

Keurige locatie

Opvallende sterke punten

Het is er schoon en netjes en er wordt alles aan gedaan om er een prettige sfeer te creëren. Fijn ook dat er karren, steekwagens, trappen etc aanwezig zijn. Communicatie verloopt ook heel prettig en... Het is er schoon en netjes en er wordt alles aan gedaan om er een prettige sfeer te creëren. Fijn ook dat er karren, steekwagens, trappen etc aanwezig zijn. Communicatie verloopt ook heel prettig en snel. Tot slot de gratis te lenen aanhanger die ons heel goed van pas kwam.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Fijn dat alles naar wens is geweest! >SG

Van de brug a

Vriendelijk profesioneel.

Goede prijs en vriendelijk

Dank voor uw recensie heer Van de Brug. Veel plezier op uw nieuwe woonstek! ^SG

Blox is in een woord UITMUNTEND! Wij hebben bijna vijf jaar een opslag gehuurd. De opslag was schoon en veilig en goed bereikbaar. Communicatie verliep erg soepel, mails werden ook buiten... Blox is in een woord UITMUNTEND! Wij hebben bijna vijf jaar een opslag gehuurd. De opslag was schoon en veilig en goed bereikbaar. Communicatie verliep erg soepel, mails werden ook buiten kantooruren zeer vlot en prettig beantwoord en ook telefonisch was Sylvia goed bereikbaar en altijd vriendelijk, geen vraag was haar teveel. Contractverlenging verliep zonder problemen. Blox heeft ervoor gezorgd dat wij zorgeloos een lange periode kleiner hebben kunnen wonen.

Opvallende sterke punten

Communicatie, vriendelijkheid, meedenken, oplossingsgericht, toegankelijkheid en veiligheid.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Hartelijk dank voor deze mooie recensie, wij zijn blij dat het u zo goed is bevallen en danken u voor alle jaren dat u klant bij ons bent geweest. Wellicht tot een volgende keer! ^SG

Wolken

Zeer toegankelijk en vriendelijk geholpen.

Opvallende sterke punten

Bereikbaarheid en schone boxen.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor uw recensie familie Wolken, we zijn blij met het feit dat het u goed is bevallen bij ons! Veel plezier op de nieuwe woonstek! ^SG

G. van Straaten

Alles tot in de puntjes geregeld.

De communicatie en snelheid

Dank voor uw recensie! ^SG

Th. van der Linden

Ik ben zeer tevreden over Blox opslag. De service was excellent en ook Sylvia Goorhuis was erg behulpzaam als wij haar nodig hadden. Geen moeite was te veel en er werden zelfs speciale maatregelen... Ik ben zeer tevreden over Blox opslag. De service was excellent en ook Sylvia Goorhuis was erg behulpzaam als wij haar nodig hadden. Geen moeite was te veel en er werden zelfs speciale maatregelen genomen voor de vele boeken van ons. Ik kan ook iedereen aanbevelen om, als ze opslag nodig hebben, te gaan naar Blox. Veilig, vriendelijk en service minded. Bedankt Blox en Sylvia

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Dank voor het vertrouwen in ons de afgelopen jaren. Het was erg gezellig met jullie en jullie zullen gemist worden. Heel veel woonplezier en geluk in de Verenigde Staten en graag tot ziens bij een... Dank voor het vertrouwen in ons de afgelopen jaren. Het was erg gezellig met jullie en jullie zullen gemist worden. Heel veel woonplezier en geluk in de Verenigde Staten en graag tot ziens bij een kop koffie tijdens een bezoek in Nederland! ^SG