Service & Klantvriendelijkheid
Plezier & Enthousiasme
Veiligheid
Structuur van de kitesurflessen

Heb echt een superleuke paar dagen gehad met de kitelessen. Sfeer is top, alle leraren zijn superenthousiast en de lessen zijn erg goed! Ik voelde me op mijn gemak met de kite ook al stond er veel...

Mama Dini

Mijn ervaring gaat een hele tijd terug, en gaat niet verder dan een uurtje suppen op een open dag. Maar dit was heel leuk en ik kreeg goede aanwijzingen.

Rolf

Awesome Chris & Toine

Merel

Fantastische locatie, goede instructeurs en gezellige sfeer. Een absolute aanrader!

Ik heb vorig jaar in mei vijf beginnerslessen gehad.

Kijk uit dat het niet een te hechte groep leraren wordt voor de buitenwereld. Dat zou ervoor kunnen zorgen dat cursisten zich buitengesloten voelen.

De berijkbaarheid , vanaf de parkeerplaats wat bordjes plaatsen. Misschien kiezen voor een locatie dichtbij het water, zodat er niet zo veel tijd van de les verloren gaat aan het lopen naar het water. Warme douche en wat meer omkleed ruimte.

Tijmen struijk

Te gek!

Iets strakker aan de groepsplanning houden. Heb een keer les met drie gehad ipv de tweepersoonsles waar ik voor betaald heb.

Kitesurflessen gevolgd

- Langzaam de voorzieningen uitbouwen naar wat meer ruimte voor kleedhokjes enz. al was het nu wel lekker knus ;-)
- Reclame langs de weg maken kitesurfschool.nl heeft een banner langs de weg staan dan weet je dat bij die strandopgang een school zit, misschien ook handig voor Blow

Ik had via Blow Kite een introductiecursus aangevraagd; ontzettend leuk ontvangen en een fantastische dag gehad! Heel enthousiaste begeleiders, die zelf wisten waar ze het over hadden. Veel geleerd...

None

Dare

Hele goede ervaringen met Blow. Relaxte sfeer en hele aangename mensen.

Ga zo door mannen