Service & Klantvriendelijkheid
Plezier & Enthousiasme
Veiligheid
Structuur van de kitesurflessen

Ed van Schie

Ik heb hier vorig jaar oktober lesgehad. Goede school op de nr 1 plek op de zandmotor. Het is niet ver lopen naar deze topplas om te leren kitesurfen. Ik had een duoles met een goede enthousiaste...

Jong, enthousiaste kitesurfleraren. Topmateriaal allemaal t nieuwste van t nieuwste. Goede locatie. Dichts bij de zandmotor (4 min lopen) en na de lessen kon ik er ook terecht voor een heerlijke burger!

Een combi aanbieden. (een kitesurfles en een lunch maken)

Linda Pieterse

Wow wat een tof bedrijf, jonge enthousiaste werknemers die echt professioneel met hun passie omgaan. Het was wel even reizen voor mij, maar de plek waar BLOW Kitesurfschool zit is echt te gek. Vlak...

Locatie
Jonge enthousiaste werknemers
Professioneel

Warme douches please hahah
En wellicht opslag voor spullen?

Inke

Duidelijke uitleg, fijne spot, leuke mensen, veel geleerd!

Iris van Deel

Ik vond het heel leuk en leerzaam.

Het enthousiasme waarmee er les wordt gegeven is super leuk en motiverend. De uitleg is ook heel duidelijk. Vooral die van Thiemen vonden we erg fijn.

De omkleedruimten zouden wel overdekt mogen worden van mij, want ik ben een paar keer natgeregend terwijl ik me aan het omkleden was.

Flexibel bedrijf met leuke werknemers. Werknemers staan voor mijn gevoel te veel onder druk om te presteren waardoor belangrijke onderdelen vergeten worden. BLOW lijkt een fabriek: zo snel mogelijk...

Leuke werknemers, flexibel bedrijf

Slechte veiligheid: nooit selfrescue gehad tijdens de les, nooit eigen kite opgelaten.

Er is veel verschil tussen de leraren. de manier van lesgeven. Als je in diep water lest terwijl je nog amper een waterstart kunt maken dan leer je niet veel want je krijg 3 of 4x de kans om op het...

warme douche
kleedhokjes
kleding schoeisel en trapezes beschikbaar stellen zonder gaten

Linde

Super sfeertje, stuk voor stuk top instructeurs - kortom een plek waar ik graag kom :) Volgend jaar alleen maar meer met de strandtent erbij ;)

Sterk team, fijn om te merken dat iedereen er graag komt en graag les geeft!

Misschien naast de zandmotor ook een windmotor zodat de lessen altijd door kunnen gaan :p

Matthias

Ik ben zeer tevreden over Blow, een enthousiast team en altijd een goede sfeer.

Heb nog niks aangeschaft; alleen een paar lessen genomen.

Van tevoren overleggen of het akkoord is als de instructeur/instructrice Engels spreekt. Zonder overleg verwacht je gewoon Nederlandse communicatie.

Dynamisch jong bedrijf met enthousiaste en goed willende mensen die hun communicatie middelen nog moeten verbeteren

Goed stek, ondiep water, enthousiaste instructeurs, flexibele oplossingen als er iets niet goed gaat

Reserveringssysteem beter laten aansluiten op het les niveau.
Betere overdracht en communicatie bij lesuitval en vervanging ervan

Gerben

Erg leuke en kwalitatief goede les gehad, leuke en enthousiaste instructeur, goede locatie.

In eerste instantie baalde ik omdat mijn les eerst met goede reden (geen wind) en daarna met...

Wij hadden al de nodige watersport en board ervaring, zelfs al een keer een keer kitesurf les gehad in een grijs verleden. Wat supergoed was van onze instructeur was dat zij dat op waarde wist in te schatten en in een hoog tempo door de basics heen ging waardoor we het maximale uit de les hebben gehaald. Aan het eind van de les hebben we al kleine stukjes gevaren dus we zijn ook toegekomen aan het echte werk.

Misschien dat de communicatie bij een annulering iets verbeterd kan worden. Achteraf begrijp ik wel dat er meer redenen kunnen zijn dan alleen te weinig wind maar op het moment zelf baalde ik werkelijk enorm vandaar mijn negatieve reactie waarvoor mijn excuses.