Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de bloemen

Sciamanda

Origineel idee

Uw ervaring

Na twee dagen waren de rozen verwelkt!

De verrassing met bloemen door de brievenbus, men verwacht het niet.

U bent goedkoper dande anderen

Niks

Uw ervaring

Het pakket niet bij buren afleveren maar gewoon door de brievenbus doen !

Een kleine verrassing in de bus!

Uw ervaring

heel lastig om te bloemen op te hangen, reageerbuisjes kiepen altijd, dus er kan heel weinig water in.
Ik zou dit "boeketje "niet aanbevelen, andere boeketten heb ik geen ervaring mee.

Ian, Erasmus MC

Origineel, boeket werd gewaardeerd.

Uw ervaring

Zie punt hieronder, graag leverdatum opgeven ipv verzenddatum.

Sarah

Een origineel cadeautje voor "zomaar"!

Jannetje

Mooie producten, misleidende prijzen

Uw ervaring

Meermaals bestellingen gedaan in de afgelopen twee jaar. Bloemen zijn steeds van zeer goede kwaliteit. Voor dit jaar verliep alles tot tevredenheid. Dit jaar van bestellingen voor drie vrienden die ons gezamenljk een dienst hadden bewezen, twee op een te late dag bezorgd. Eerst kon het volgens bloompost niet, maar toen ik de bestelmail liet zien volgde alsnog excuses en compensatiebloemetje. Maar t bleef vervelend dat niet alle 3 de bossen op de zelfde dag kwamen.
Gister via ING bpn bestelling gedaan van een zakje geluk. Kon geen passende kaart vinden, dus dan liever zonder kaart. Maar zonder kaart houdt bij Bloompost in dat de afzender anoniem is!
Met andere woorden: de 1,95 die de kaart extra kost is eigenlijk geen keuze maar een verplichte toeslag. Het zou transparant en fair zijn om dat dus ook meteen mee te nemen als je op een product klikt, de verplichte verzendkosten staan er dan immers ook meteen bij.

Leuk. Zo een bliemetje versturen

Uw ervaring

Helaas een dag te laat bezorgd! Hele effect weg

Linda

Duidelijk onderscheidend van andere bloemenleveranciers

prima, uitnodigend