Kwaliteit van de bloemen

Bijzonder bloemcadeau

Geweldig

Wil Robben

Leuke verrassing en dat door de brievenbus!

Uw ervaring

Ik heb voor mijn vrouw en haar tweelingzus een brievenbusboeket besteld. Ze waren zeer verrast en de bloemen hebben bijna 2 weken gestaan. Daarom heb ik nu voor Valentijn voor zowel mijn vrouw... Ik heb voor mijn vrouw en haar tweelingzus een brievenbusboeket besteld. Ze waren zeer verrast en de bloemen hebben bijna 2 weken gestaan. Daarom heb ik nu voor Valentijn voor zowel mijn vrouw alsook voor mijn dochter, die getrouwd is en 3 kinderen heeft en het goed doet (ik ben trots op haar) weer een brievenbusroos besteld. Ben benieuwd hoe dat al bevallen. Zij weten beiden van niets en er staat geen afzender bij!

Ellen

Mooi door eenvoud, ik had de 2 luchtplantjes.

Uw ervaring

Er hoeft niemand thuis te zijn, en ook al ben je thuis wordt er niet gebeld aan je deur, want het ligt MOOI in je brievenbus.

Nebig

Helemaal niks

Uw ervaring

Veel te duur voor wat je krijgt
En dan zijn ze ook nog binnen 3 dagen dood ...ik ben hier heel boos om geweest ....maar contact krijgen met iemand ho maar .....nooit weer op deze manier.

Jelke

Niets

Uw ervaring

Ik vond het leuk om een bloemenbon te krijgen van mijn werkgever. Echter vond ik het bosje bloemen marginaal voor die prijs! Om over de kwailteit niet te spreken. Binnen een week kon ik het weg doen!

Sam

?

Uw ervaring

Niet goed. De bijgekochte kaart is er niet bijgeleverd.

Bloompost was een bijzondere verassing maar het pakketje was in twee dagen niet meer om aan te zien.

Uw ervaring

Leuk maar prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken

Mooie kwaliteit bloemen, service goed en leuke keuze opties,
👍het verjaardagspakket is een succes bij de ontvangers! Aanrader🎉

Uw ervaring

Hele leuke aanbieding en door de brievenbus

Uw ervaring

Jarige heel blij met kado

Bakker

ik als ontvanger was zeer blij verrast, bloemen staan prachtig op de vaas.

Top.