Kwaliteit van de bloemen

Bloemen versturen die door de brievenbus kunnen, zodat de ontvanger niet thuis hoeft te zijn.

Uw ervaring

Ik vindt het leuk om iemand te verrassen met bloompost

Het feit dat de bloemen door de brievenbus passen en de bijzondere boeketjes die worden aangeboden. De korting die ik via ing kon krijgen.

Uw ervaring

Het was mij niet duidelijk hoe de ontvanger te weten kon komen van wie de bloemen afkomstig waren als ik geen kaart kocht. Geef daarover duidelijkheid.

Dorien

Leuke kleine cadeautjes, die je persoonlijk kunt maken door er een persoonlijk bericht bij te voegen.

Uw ervaring

Het was even zoeken op de website naar het zakje geluk.

Ivan

Dat je het bloemcadeau helemaal zelf kunt samenstellen en hierdoor zelf de prijs kunt betalen wat je er aan uit wilt geven. En het zijn ook nog betaalbare prijzen.

Jenny de Haan

De ontvanger van de BloomPost vond het een geweldig kado. Heel makkelijk was het voor mij om zo uit mijn luie stoel te bestellen en wie vindt het nou niet leuk om een bos bloemen in de brievenbus...

Helemaal prima zo!

Snel en goed,

bloemen staan prachtig

Anne

Bloemen per post krijgen blijft een leuke verrassing!

Uw ervaring

Verder ben ik erg tevreden hoor! En mijn ouders vinden dit prachtig om te ontvangen. De tekst is dit keer op mijn verzoek aangepast omdat ik erover gebeld heb. Super!!

Het is makkelijk om op deze manier een bloemetje te sturen

Jetty kelderman

Het is lekker makkelijk

Dat de bloemen door de brievenbus kunnen. Mensen hoeven dus niet thuis te zijn....