Kwaliteit van de bloemen

Carlijn

Bloemen per post is gewoon top en vooral nu het droogbloemen zijn. Helemaal hip!

Makkelijke en vlugge afwerking

Annelinn

Leuke producten, prima prijs, goede kwaliteit

Helemaal top!

M S vd L

Leuke kaarten in combinatie met de droogbloemen, erg leuk!

Uw ervaring

Mooie kaarten in combinatie met de droogbloemen, erg leuk om toch iemand te kunnen verrassen in deze tijd nu we niet bij elkaar kunnen komen.. Mijn vriendin vond het ontzettend leuk!

Gwen

Veel keus

Uw ervaring

Bestelling gedaan met een kaartje erbij. Helaas was het kaartje niet bij het kado geleverd.. na mail contact hebben ze het kaartje alsnog verstuurd met een kleinigheidje erbij. Top geregeld

S.B.

Het is een speciaal cadeautje, leuk aangekleed

Snelle service, overzichtelijke website

Ismay Callender

De verse bloemen en de service

Totnogtoe fantastisch

Bosman

Leuke producten, goede service

Uw ervaring

Goede service toen pakketje niet goed bezorgd was (schuld postbezorger). Direct nieuw pakketje verstuurd!

MarieJose Roijen

Hele leuke cadeautjes voor jezelf of een vriend(in)

Uw ervaring

Ik had mijn vriendin de bloemenpuzzel cadeau gedaan, maar ze miste een puzzelstukje. contact gezocht via hun website, de volgende dag al een mail terug: met de boodschap dat mijn vriendin de... Ik had mijn vriendin de bloemenpuzzel cadeau gedaan, maar ze miste een puzzelstukje. contact gezocht via hun website, de volgende dag al een mail terug: met de boodschap dat mijn vriendin de volgende dag een hele nieuwe puzzel toegezonden kreeg. Ze was superblij hiermee! Dus mijn ervaring: Uitstekend!

C.heukels

Dat iemand niet thuis hoeft te zijn

Zeer tevreden

Ingrid van Veen

Ik heb al veel mensen erg blij kunnen maken

Uw ervaring

Ontzettend leuke en lieve reacties