Kwaliteit van de bloemen

Dat het door de brievenbus past

Uw ervaring

Ik had de luchtplantjrs verstuurd; super leuk! Misschien meer niet-bloemen (maar plant) opties? Is ook erg 'hip' op moment

Service:
Nadat een verkeerde kleur rozen werd bezorgd, werd aangeboden om alsnog de juiste te sturen.

Ik vond het handig dat het via brievenpost kon

Uw ervaring

Op de website staat voor 20:00 besteld is morgen bezorgd. Ik had zondag besteld werd aangegeven op maandag bezorgd, ( als op maandag geen post wordt bezorgd moet dit ook op de website veranderd worden ) als op maandag niet bezorgd wordt ga je er vanuit dat het dinsdag bezorgd wordt. Ook dat is niet gebeurd. Ik had de bloemen besteld om m'n vader tijdens z'n ziekte een hart onder de riem te steken, de bloemen werden uiteindelijk pas op woensdag bezorgd, helaas was dit te laat want m'n vader was op woensdag overleden. Ook werden de verkeerde kleur bloemen bezorgd. Ik had rode rozen besteld rood staat voor de liefde. Er werd een mix van gekleurde rozen bezorgd

Bianca Moore

De versheid en de kwaliteit van de bloemen en de vormgeving van de verpakking. Erg leuk en met aandacht gedaan!

Uw ervaring

Ik ontving prachtige verse roze roosjes, heel mooi in een open te vouwen doos, als in een bedje verpakt. Ze staan al een week!

Ingrid

Bloemen door de brienvenbus, dat is uniek.

Uw ervaring

Goede service. Al vaak besteld en een keer kwamen de rozen niet uit en veranderden in droogbloemen (tijdens de lange hete zomer en nadat de postbode er een dag langer over deed om ze te bezorgen). Ik kreeg toen zonder problemen een code om nieuwe bloemen te bestellen.

Dat het via de brievenbus gaat

Sebel

Dat je bloemen kan sturen die door de brievenbus passen!

Prima en leuk verpakt!

Omdat het via de post komt, maakt het speciaal. Maar als je het zelf geeft kan je ook een bijzonder kadootje geven.

Dat je niet hoeft te weten wanneer de ontvanger thuis is. Wat met een boeket wel is

Leuk. Ga zo door