Kwaliteit van de bloemen

Amebo

Slechte ervaring!

Uw ervaring

Bloemen zouden gister worden bezorgd, nu nog niets gehoird of gezien. Geen telefonisch contact te krijgen, geen reactie op nail.

Ghkoetze

Altijd iemand blij kunnen maken

Superrrr goede bloemen ,,,,4 bestellingen gedaan ,,,zeer goed

Aukje Janssen

Uw ervaring

Het droogboeket is zeker geen aanrader. De helft van de bloemen zijn gebogen en niet bruikbaar en zo blijven er een paar sprietjes over die nauwelijks de moeite zijn om in een vaasje te zetten

anoniem

Bloemen die door de brievenbus passen!

Uw ervaring

Bloemen geleverd op de juiste dag, ik ben een tevreden klant.

Mieke de Zwart

Niet

Uw ervaring

Teleurgesteld. Op 28-12 een aankondiging van PostNL dat een pakje van Bloompost naar verwachting op 29-12 (mijn verjaardag) bezorgd zou worden.
Op 4-1 lag het pakje in de bus. De bloemen kunnen...
Op 4-1 lag het pakje in de bus. De bloemen kunnen de groenbak in!

R. Bree

Unieke producten

Uw ervaring

Tevreden met de bestelling, ontvanger was erg blij.

De Fouw

Nou uhh niet bijzonder

Uw ervaring

Heel slecht. Bloemen zijn niet ontvangen bezorger kon het niet vinden? wel mijn geld terug maar thats it.. schuld wordt bij het bezorgen neergelegd. Net als voorgaande verhalen je wilt iemand... Heel slecht. Bloemen zijn niet ontvangen bezorger kon het niet vinden? wel mijn geld terug maar thats it.. schuld wordt bij het bezorgen neergelegd. Net als voorgaande verhalen je wilt iemand verassen vooral in deze 'eenzame' tijd

Nel Hunsche

Dat er niemand thuis hoeft te zijn om het aan te nemen.

geweldig EN BLIJFT LANG GOEDGEEN IDEE

Willeke Veldhuizen

Goede en snelle service

Uw ervaring

Leuke cadeautjes voor een leuke prijs, snelle levering

Trix K

Uitstekende levering

Uw ervaring

De bloemen waren heel netjes verpakt en van uitstekende kwaliteit. De bestelling kwam ook op de gevraagde datum aan.