Kwaliteit van de bloemen

Henk van de Langenberg

Prachtige bloemen in de brievenbus!

Uw ervaring

Ga zo door! Degene die de bloemen heeft ontvangen vond ze prachtig!

Trijnie van der Tuuk

Snel en eenvoudig

MaHeVo

Leuk idee manier om een bloementje te geven. Is weer eens iets anders.

Uw ervaring

Mijn ervaring was uitstekend. Jammer dat er op maandag geen post word bezordt.

j. Schuivens

Dat het door de brievenbus kan en de ontvanger niet thuis hoeft te zijn.

Dat de bloemen in de brievenbus bezorgd konden worden. En dat ik optimel punten in kan wisselen voor korting op mijn bestelling.

Uw ervaring

Ik kreeg geen bericht af de bloemen bezorgd waren. Wel dat ze verstuurd waren. Heb uiteindelijk van de ontvanger zelf een bedankje met foto van de bloemen gekregen :) Was prima gegaan gelukkig. Dit was de eerste keer dat ik op deze manier bloemen heb gestuurd.

Erg origineel, weer eens wat anders dan de bekende bos.

Uw ervaring

Wel de verzending bevestigd gekregen maar niet de bezorging. Is wel prettig om te weten dat het pakketje bezorgd is.

S.C. Pronk

Niet zo bijzonder!

Uw ervaring

Ik bestelde op een donderdavond 11 Aug. jl. bloemen voor een speciale vriendin in Leiden-kreeg mail dat het Maandag 13 augustus bezorgd zou worden (dat was die mevrouw haar verjaardag) echter u bezorgde Donderdag 16 Augustus pas de bloemen die er toen niet meer zo fruitig uitzagen.........
Nee, voor mij g e e n BLOOMPOST meer.Overigens dit was een verjaardag eerder ook al gebeurd.....Hoe zou het zelf vinden als u zoiets wilt laten bezorgen bij uw beste vriend als het net zo zou gaan ?

Henny van der Meer

Echt bijzonder , of verschil van andere zou ik niet weten

Uw ervaring

Wat ik wel van de gene die de bloemen kreeg hoorde dat het een fantastisch perfect verzorgt pakket was.
Daarnaast hebben de bloemen bijna 14 dagen gestaan. nu dat is klasse.

Wolvekamp

Snelle levering en kwaliteit bloemen

Uw ervaring

Commerciële acties: combinatie van bloemen met kaart en scherp aangeboden of franco aan huis.

Makkelijk vanuit je luie stoel een bloemengroet versturen.

Nee, het is goed zo.