Kwaliteit van de bloemen

Niets

Uw ervaring

de Levering was niet op tijd, geen communicatie hierover en na een lange telefonische wachttijd werd mij gemeld geduldig te zijn.

Annemarie

Niets via Hallmark betere kwaliteit bloemen

Uw ervaring

Slechte kwaliteit was 1 keer doe het de volgende keer weer bij hallmark of greetz

Paula Faneyte

Origineel

Maaike Hamers

Hoge verzendkosten

Uw ervaring

Zeer teleurstellend als je een bon van je werkgever krijgt om een kadootje uit te zoeken in plaats van je kerstpakket en je moet elk onderdeel los bestellen en verzendkosten betalen. Doe dan niet... Zeer teleurstellend als je een bon van je werkgever krijgt om een kadootje uit te zoeken in plaats van je kerstpakket en je moet elk onderdeel los bestellen en verzendkosten betalen. Doe dan niet mee in zo’n kerstpakket actie. Dit leidt alleen maar tot heel veel zeer ontevreden klanten zoals ook op social media te vinden is. Dit doe ik nooit meer. Zal het ook melden bij de kerstpakket leverancier.

M muyters

Had ik gehoopt dat het op tijd was voor verjaardag en niet wat ik besteld had geen droogbloeme

Uw ervaring

Vond her erg jammer weg verassing

Cecile

Mooie collectie

Juiste en snelle levering

Romina

Het variërende aanbod van de (gedroogde) bloemen, planten, kaartjes en andere extraatjes

Uw ervaring

Tot nu toe alleen maar positief

Sandra

Niks

Uw ervaring

Slecht, lang op de bestelling moeten wachten terwijl ik op tijd besteld had. En dan wordt er ook nog het verkeerde bezorgd. Heb voor mn zus voor haar verjaardag helaas hier ook al een bestelling... Slecht, lang op de bestelling moeten wachten terwijl ik op tijd besteld had. En dan wordt er ook nog het verkeerde bezorgd. Heb voor mn zus voor haar verjaardag helaas hier ook al een bestelling gedaan maar ben bang dat dit geen succes wordt...

Sofie

Origineel, mooi en perfecte service en kwaliteit!

Uw ervaring

Al diverse malen besteld en telkens erg tevreden

Lynette B

Goede kwaliteit