Kwaliteit van de bloemen

Geertje

Gave en mooie dingen

Uw ervaring

Snel geleverd, 1 vaasje was stuk volgende dag direct een passende oplossing:)

Margot de Ruiter

Niet alleen maar boeketten

Uw ervaring

Klacht nav te late levering netjes opgelost

Ontvanger

Gemak voor verzender, teleurstelling voor ontvanger.

Uw ervaring

Zonde van het geld dat wordt uitgegeven. Rozen waren al slap bij het uitpakken. Omvang boeket valt zwaar tegen.

Mechtild Kortman

Mooie verpakking, leuk concept

Kwaliteit viel tegen

Pietersen

Leuk idee

prima kado

Annet Gregorowitsch

Het verrassingseffect! En de lange houdbaarheid.

Uw ervaring

Tweemaal zelf gekregen. Enorm leuk. Driemaal een ander gegeven met blijde ontvangers. De zending naar het buitenland nam helaas teveel tijd in beslag.

Anne L

Goed en ruim ingepakt

Uw ervaring

Super mooie plant op een lava steen. goed en ruim ingepakt. netjes bezorgd

Wendy

Makkelijk bloemen laten bezorgen omdat het door de brievenbus gaat.

Uw ervaring

Helaas bij mij niet goed gegaan. Had 18 februari bloemen voor mijn moeder besteld die op 2 maart bezorgd moesten worden. Op de dag zelf via track en trace moeten lezen dat het niet bezorgd was omdat... Helaas bij mij niet goed gegaan. Had 18 februari bloemen voor mijn moeder besteld die op 2 maart bezorgd moesten worden. Op de dag zelf via track en trace moeten lezen dat het niet bezorgd was omdat er niemand thuis was.... Erg vreemd omdat het brievenbus post is. De volgende dag ook niet bezorgd. Vervolgens na 2 dagen toch nog gehad. Maar dat was niet waarvoor ik had besteld. Erg jammer. Snap dat ze ook afhankelijk zijn van de bezorgdienst en misschien had ik gewoon pech.... Bloemen zijn verder prima gelukkig.

Nynke

Origineel kadootje

Uw ervaring

Het viel mij wat tegen, er zaten veel grasachtigen bij die gebroken waren. Er zat ook een rood plantje bij, die nagenoeg geen steeltje had en die ik dus zelf moest afknippen om hem in het vaasje te... Het viel mij wat tegen, er zaten veel grasachtigen bij die gebroken waren. Er zat ook een rood plantje bij, die nagenoeg geen steeltje had en die ik dus zelf moest afknippen om hem in het vaasje te kunnen bijsteken.

Inge

Prijs klopt is goed in verhouding. origineel cadeautjes.

Uw ervaring

nog meer leuke planten arrangementen