Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de bloemen

Snelle bezorging van mooie verse bloemen

Uw ervaring

Wat meer sortering met verschillende prijzen.

Prachtige bloemen, leuke extra informatie erbij

Samen naar een oplossing mediation

Snelle levering, origineel, makkelijke site, goed persoonlijk te woord gestaan bij de klantenservice ivm een aanpassing Vd bestelling.

Bloemen versturen via de brievenbus

Uw ervaring

Ik stuurde mijn moeder brievenbus rozen voor haar verjaardag. Het pakketje was alleen bij de buren in de brievenbus gedaan. Deze kwamen de bloemen pas 2 dagen later brengen. Ik snap dat dit niet jullie fout is, maar het was wel erg jammer.

Bloemen in een doos die door de brievenbus kan en dan zijn ze ook nog zo vers mogelijk, ongehavend en op tijd gearriveerd. De totale afhandeling van bestelling tot afrekening en bezorging was...

Dat het makkelijk te bestellen is en dat het goed uitgevoerd wordt

Ellen

Leuk om zo een bos bloemen te sturen

Gaat wel

Dat de bloemen gewoon in een doos per post verzonden worden.

Uw ervaring

Helaas is het afgelopen week fout gewoon. Bloemen zijn op maandag besteld en zouden op dinsdag afgeleverd worden op het afgesproken adres. Helaas waren die er op donderdag middag nog niet. Mogelijk bij post iets misgegaan.
Donderdagmiddag mail gestuurd naar Service Bloompost. Reactie ontvangen op mail op vrijdagmorgen. En vervolgens vrijdagmiddag weer mail ontvangen dat er nieuwe order geplaatst is (door jullie) om bloemen toch nog op afleveradres te leveren.

Leuke fleurige cadeautjes tegen lage verzendkosten, snel bezorgd.