Kwaliteit van de bloemen

r

De bijzondere vorm

Uw ervaring

gekregen en verzonden. beide happy

T. Graven

Prettige manier om iemand blij te maken of te ondersteunen

Uw ervaring

Helaas slechte ervaring met de bezorging. Herhaaldelijk contact moeten zoeken,hetgeen op zich al moeilijk was, steeds z.g. in gesprek.

Susanne Muffels - de Lorijn

Leuke producten naast bloemen

Uw ervaring

Een aantal keer gebruik van gemaakt in deze bijzondere periode. 3 x op tijd bezorgd en 2 x te laat. Natuurlijk ook afhankelijk van PostNL maar toch...

Aanvulling optioneel moet ingevuld...

Aanvulling optioneel moet ingevuld worden om het formulier te kunnen versturen. Echter recent verse bloemen besteld of contact gehad.

Pia

Leuk bloemen via de brievenbus

Uw ervaring

Goed. Maar de laatste x gng het fout met de bezorging

Simone

Leuke Bloompost

Marc

Hoewel men zegt graag te willen helpen komt er geen daadwerkelijke oplossing

Uw ervaring

Via de PostNL app wist ik dat er een pakketje naar mij onderweg was, en was ook te zien wie de afzender was. Pakketje is echter nooit aangekomen. Volgens PostNL kan alleen de verzender een onderzoek... Via de PostNL app wist ik dat er een pakketje naar mij onderweg was, en was ook te zien wie de afzender was. Pakketje is echter nooit aangekomen. Volgens PostNL kan alleen de verzender een onderzoek laten opstarten. Bloompost wil dit echter niet doen, en gaat aan mij als ontvanger vragen stellen over ordernummer van de zending, email adres van de afzender waarmee de bestelling gedaan is, etc... Of ik even op de doos wil kijken welk ordernummer daar op staat dan. Hoe dan als je niets ontvangen hebt? Kortom, alles behalve goede klantenservice als er ergens in de keten iets niet goed gaat.

Sila

Brievenbus bloemen

Over het algemeen positief

Louise

Brievenbus, geen aanwezigheid ontvanger nodig. Origineel aanbod. Cadeautjes ipv ‘enkel’ bloemen.

Uw ervaring

Te laat bezorgd, kaart ontbrak. Alternatief/ goedmaker was fijn, doet helaas niks af aan het moment zelf.

Stephanie

Goede kwaliteit

Uw ervaring

Producten zijn goed. Bestel proces en leveringsvoorwaarden zijn mijn inziens slecht.