Kwaliteit van de bloemen

Origineel en goed verzorgd

Sandra

Goede service!

Uw ervaring

Ik had een super mooi lichtplantje ontvangen, die mijn zoon per ongeluk na een week kapot liet vallen. Contact gelegd met bloompost. Zij zorgden voor een geheel nieuw plantje! Hele goede service dus!

M. O den Hertog

Handig omdat je het thuis kan bestellen.

Uw ervaring

Goede ervaring na helaas een ‘slechtere’ kwaliteit van ontvangen bloemen.
Er werd meteen een positieve actie ondernomen vanuit Bloompost.

Mariëlle

?

Uw ervaring

Ik vond het droogbloemen boeket heel erg tegenvallen. Het was zo klein. Bij sommige bloemen zat er nauwelijks een steel aan. Jammer

Der

In het echt minder mooi

Uw ervaring

De bloemen komen niet overeen met de afbeelding. Ook zijn ze veel kleiner.

Wilma

Voortreffelijke service en klantvriendelijkheid

Uw ervaring

Gisteren ontving ik de 'bloomwoody'. Helaas was van één droogbloem het bloemetje van de stengel af. Ik heb gelijk gebeld en kreeg vlot iemand aan de telefoon. Ik legde het probleem voor en zij... Gisteren ontving ik de 'bloomwoody'. Helaas was van één droogbloem het bloemetje van de stengel af. Ik heb gelijk gebeld en kreeg vlot iemand aan de telefoon. Ik legde het probleem voor en zij beloofde gelijk een nieuw pakketje te versturen. Ik hoefde geeneens een foto te laten zien of iets dergelijks. Net heb ik het nieuwe pakketje al door de brievenbus gehad! Uiteraard heb ik het gelijk gecontroleerd (want ik moet het morgen als cadeautje weggeven) en het is nu prima in orde. Dit vind ik echt klasse! Zo snel opgelost!

van Betten

Leuke verrassing die in de brievenbus past

Uw ervaring

Toen ik de roosjes wakker maakte, gingen ze al hangen. In natte krant gewikkeld en nog korter gemaakt om ze op te peppen. Binnen 1 dag was er niets meer van over.

Angélique

Mooie kwalitatieve bloemen. Leuk en origineel! Je hoeft er niet voor thuis te zijn.

Uw ervaring

Aantal keren Bloompost mogen ontvangen. Super leuk en mooie bloemen. Staan lang.
Afgelopen 3x is het helaas niet bezorgd. Terwijl de afzender wel steeds bericht kreeg dat het afgeleverd was.

Echt ontevreden.....

Uw ervaring

Super klein plantje ontvangen voor mijn kadobon.
Zat verpakt in grote doos dus veel belovend.... Prijs kwaliteit echt niet in verhouding...

Vandenbulcke

Op de plaatjes lijkt het allemaal zo ontzettend schattig en mooi

Uw ervaring

Na een belangrijke en heftige operatie hebben wij (moeder en zussen ) dit cadeau gegeven aan onze zus / dochter. Omdat zij in België woont zijn wij helaas niet in de gelegenheid geweest om haar te... Na een belangrijke en heftige operatie hebben wij (moeder en zussen ) dit cadeau gegeven aan onze zus / dochter. Omdat zij in België woont zijn wij helaas niet in de gelegenheid geweest om haar te bezoeken. (vanwege de corona)
Mijn moeder echter daarentegen wel met een dokters verklaring.
Toen onze moeder het cadeau zag, was ze zeer teleurgesteld.
Op de website is het klaarblijkelijk veel mooier en oogt het groter dan in werkelijkheid. Weinig vrolijkheid en bloemetjes te zien.
Heel erg jammer en daarom zullen wij niet snel meer iets bestellen.