Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de bloemen

Michèle

Wij vonden de veldboeketjes in 3 kleine vaasjes weer eens iets anders dan de geijkte boeketjes.

Uw ervaring

Na 5 dagen waren de bloemen nog niet geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice. Deze dame wilde graag dat ik nog een dagje zou afwachten, maar omdat de volgende dag een nationale vrije dag zou zijn, zou dat automatisch weer 2 dagen worden. Het leek me niet zo'n goed idee om bloemen een week nadat ze verzonden zijn nog te bezorgen. Het kostte wat overredingskracht, maar uiteindelijk vond de mevrouw van de klantenservice het inderdaad beter om de bestelling nogmaals te plaatsen. Deze bestelling (of misschien toch de oorspronkelijke) is 3 dagen later aangekomen en het was nogal armetierig allemaal. Alleen de pauwenveer en de vaasjes waren mooi.... Jammer, want we hadden het allemaal met zorg uitgezocht en het was een cadeau voor iemand die ons erg dierbaar is. Wij staan nu een beetje in ons hemd!

LEJEUNE

Snel en leuke afhandeling en kwaliteit

ga zo door

Persoonlijk, verrassing

Uw ervaring

De ontvanger was blij verrast en ik ben zelf ook al eens de ontvanger geweest en vond het ook erg leuk om brievenbusbloemen te ontvangen.

C.A

Mooi verpakt en goed aangekomen waren 2 rozen bij die niet uit kwamen

Uw ervaring

Handig en het is voor de ontvanger echt een verrassing.

Ing

Hele praktische (en betaalbare!) manier om bloemen te bezorgen bij iemand. De ontvanger is altijd verrast; niemand verwacht bloemen in een brievenbuspakketje.

Anke

Heel eenvoudig te bestellen en altijd super bloemen

Uw ervaring

ga gewoon zo door, dan blijf ik bestellen

Dat het door de brievenbus kan.

Uw ervaring

Prima! Boeket heeft alleen helaas 5 dagen gestaan.

Dat je naar het buitenland kunt verzenden

Uw ervaring

Afspraken worden niet nagekomen. Bezorgdatum werd ruim een week later, bloemen waren verwelkt. Ik kreeg deze mail om mijn mening over de bezorging te geven dus eerder dan dat de bezorging was.

Karin

Dat jullie bezorgen op speciale momenten.

Heel succes .