Kwaliteit van de bloemen

Yvonne Sabbé

Heel inventief en origineel !

Uw ervaring

Voor de verjaardag van mijn tante bij jullie de Bloomini besteld. Zij was zó verrast door dit bijzonder originele kado. Alles zag er heel goed uit en twee weken later waren de bloemen nog steeds... Voor de verjaardag van mijn tante bij jullie de Bloomini besteld. Zij was zó verrast door dit bijzonder originele kado. Alles zag er heel goed uit en twee weken later waren de bloemen nog steeds mooi.

Ellen

Gemak/verrassend

Uitstekend/mooie verse witte rozen

Nvt

Nog geen cadeau bezorgt

Uw ervaring

Nu weet ik niet hoe de ontvanger zal reageren maar wat ik wel jammer vind is dat t pakje te laat komt. Nu heeft u de drukte bij de post niet in de hand maar vind t erg jammer. Natuurlijk laat ik de... Nu weet ik niet hoe de ontvanger zal reageren maar wat ik wel jammer vind is dat t pakje te laat komt. Nu heeft u de drukte bij de post niet in de hand maar vind t erg jammer. Natuurlijk laat ik de reactie van de persoon nog wel even horen hoor.

r

Per post te versturen

goed

Marian muyters

Gelukkig de goede service

Uw ervaring

Mijn vriendin kreeg de verkeerde bestelling als wat ik besteld had binnen een dag is het goede bezorgd zo blij

Anne

Snelle en goede reacties

Verboom

Bloemen door de brievenbus is verrassend

Uw ervaring

Informatie is prima, maar bestelling is niet bezorgd

Katja

Een origineel cadeau om te krijgen

Uw ervaring

Op zich positief. Helaas ging het mis. Ik had een kaart bij het cadeau besteld maar die was niet toegevoegd waardoor de ontvanger niet wist wie het cadeau had gegeven

Jasper

Het concept

Uw ervaring

Maak het makkelijker om in een keer meerdere producten te bestellen voor 1 persoon.

Streefkerk

Gemak