Kwaliteit van de bloemen

Brigitte Reus

Er wordt gedaan wat is beloofd.

Uw ervaring

Ik kan niets bedenken, het gaat goed zo

anneke

Goede service, mailde mij speciaal omdat de ontvanger gebeld had van wie het was.

Uw ervaring

laat weten hoe de doos er uit ziet. (of daar v oor de ontvanger al wat uit op te maken is bijv.) en een foto zou prettig zijn

laat duidelijk merken dat je een VERZEND datum kiest en geen BEZORGDATUM

Makkelijk en orgineel

...

Uw ervaring

Mogelijkheid om gratis - in ieder geval - de naam van de afzender bij het boeket mee te leveren.
Nu komt een boeket anoniem aan als je geen kaart of presentje erbij koopt. Beetje flauw.

A van Boven

Helaas geen goede ervaring, de helft van de rozen hingen direct al slap in de vaas. Een paar zijn weer bij getrokken, maar het was zeker geen vrolijk bosje bloemen.

Zie boven.

Originele cadeautjes. Alleen de tijd van levering is niet duidelijk wat er op welke dag wordt geleverd

Arcadis

Originele brievenbuspost

Ik heb een boeket rozen besteld voor in totaal bijna 16 euro. De rozen die ik kreeg waren al super kort en daar moest ook nog eens een stuk van afgeknipt worden. Dan hou je dus maar een superkort...

Niet

Uw ervaring

de lengte van de bloemen viel erg tegen maar verpakking was prima

Nathalie

De dienst per post bloemen bezorgen die door de brievenbus kan (en dus altijd aankomt zonder "overlast"), vind ik erg mooi en bijzonder.
Het product reageerbuisjes met kleine bloemen is...

Uw ervaring

1. De afzender is niet bekend zonder tegen betaling een wenskaart toe te voegen (en met wenskaart kan een attentie een beetje too much worden)
2. De wenskaarten zijn ouderwets en passen niet bij de hippe bloemen
3. Je krijgt geen bevestiging dat het is afgeleverd