Kwaliteit van de bloemen

Cornelis

Totaal geen reaktie bij melding over slechte (rozen met hangende kopjes) en te laat bezorgde bloemen

Uw ervaring

Bloemen hingen er zielig en verlept bij

Brit

Niks bijzonders alleen dat ik een slechte ervaring hebt gehad..

Uw ervaring

Was voor Valentijn bedoeld want die dag zou het bezorgd worden. Ik moest er zelf achteraan waar het was gebleven want ik heb geen melding gekregen dat het later bezorgd zou worden ( wat ik slecht vind ) door een fout van hun kon het niet optijd verstuurd worden. Ze had beloofdkortingskaart te geven maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Hier zal ik niet zo gauw meer bestellen

Bestelling geplaatst maar niet op afgesproken dag geleverd

Uw ervaring

Bestelling geplaats voor valentijn maar niets ontvangen.

Heleen

Dat de bloemen per post komen, hoor iedere keer dat het verrassend is bijzonder leuk is

Inge

Normaal geen klachten, maar deze keer teleurgesteld over reakie

Uw ervaring

Mede ivm jullie planning op tijd aantal valentijnsrozen besteld.
Gisteren (12/2) mail ontvangen dat er chocola word meegestuurd bij de roosjes als je deze besteld.
Meteen gereageerd hierop, er van uit gaande dat dit ook bij mijn bestelling zou worden gedaan.
Reaktie, nee dat geld niet voor jouw bestelling, beetje ‘raar’ dit
Mede omdat ik al een aantal jaren klant ben....

Fantastisch om zo’n leuke verrassing op de deurmat te vinden. Heb dit meteen aan vrienden doorgegeven , zodat zij ook eens hiervan gebruik gaan maken.

Uw ervaring

Zou graag middels een creatieve foto met het ontvangen kado mee willen doen. Mede om kans te maken op de prijs. Gebruik geen face boek . Kan ik dr foto naar jullie sturen, zodat jullie dit voor mij kunnen doen. Hoor het graag.

Ina

Het is geweldig ,om iemand die bv op afstand woont op deze manier te verrassen

nee ga zo door

M de Zwart

Ik werd maandag verrast met brievenbus ,helaas het is nu donderdag en verschillende roosjes zijn niet wakker geworden wilde graag een foto posten voor de cadeaubon maar zal het niet doen ,jammer

Vorige keer prima 7 dagen plezier van gehad

JB

Helaas, krijg op 2 gestuurde mails geen enkele reactie, daarom maar elders besteld. De vraag of er een simpel kaartje met naam afzender kan worden bijgesloten en geen kaart van € 1,95 er bij te...

Niet oke