Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de bloemen

M.v.d.Avort

Onze eerste kennismaking met BloomPost.
Zeer tevreden zelfs ,met dit warme warm staan de rozen er nog geweldig bij in de vaas en dat al een week.

Gewoon zo doorgaan

Leuk idee, bloemen niet ok

Uw ervaring

Ik had brievenbuspakketje besteld. Wat er aan bloemen uitkwam was echt sneu. De vaasjes om op te hangen zijn weggegooid, veel te veel gedoe. Al met al voor dat bedrag niet leuk.

Iga

Snelheid en goede prijzen

Vera Pot

Het is zo n grote en blije verrassing in je brievenbus met die geweldige doos!!!
Ongelooflijk dat ze ook echt zo lang goed blijven, klopt echt!
Vriendin is zooooo blij er mee en ik ook...

Uw ervaring

Mss ook leuk wat langere rozen...

Dat de bloemen die gebruikt worden per post kunnen worden verstuurd.

Uw ervaring

Ik bestelde vrijdagochtend bloemen voor een jarige met de intentie dat deze ze de volgende dag (op haar verjaardag) binnen zou krijgen. Dit werd pas dinsdag :(. Heel vervelend omdat deze persoon het idee had dat ik haar verjaardag vergeten had. Dit maakt dat ik geen gebruik meer ga maken van Blompost. Bij Bol.com is mij dit nog nooit overkomen.

Mieke

Snelle levering door de brievenbus

H. Otter-van Dijk

Het idee is leuk, de uitvoering is bijzonder slecht

Uw ervaring

Gewoon leveren wat besteld wordt! Besteld was het boeket van de maand, dat waren zonnebloemen. Wt bezorgd werd waren pioenrozen. Na een mail en telefoontje naar Bloompost zouden de zonnebloemen alsnog besteld worden. Maar wat schetst mijn verbazing? Voor de tweede keer werden pioenrozen bezorgd.

pe graveland

Bezorgen via post

Uw ervaring

Bos stond maar een paar dagen, daarna waren de rozen al aan het hangen. Kleine bos voor een beloofde xl bos, niet tevreden. Prijs dan ook te hoog voor wat je krijgt. Voor mij eens en nooit weer.

Steffens

Goede bloemen als ze overkomen of op tijd

Uw ervaring

Ik zou vrijdag bloemen krijgen zijn maandag gekomen helaas niet zo mooi en er zouden nieuwe gestuurd worden de bezorger kan alleen in de ochtend en zijn dus nog niet aangekomen omdat wij werken dus helaas geen bloemen ontvangen ook kregen wij een grote mond van de bezorger we deliver packs dat er 'alweer'bloemen waren telefoonnummer postbezorger 0634000253..

Niets

Uw ervaring

de bloemen kwamen in slechte conditie aan, het hiervoor een tegoedbon ontvangen.