Kwaliteit van de bloemen

Debbie Ridderhof

Een bijzonder Cadeau

Uw ervaring

Ik kwam op jullie site omdat ik iets speciaals zocht, ik slaagde meteen ? de volgende dag is het bezorgd en wat is het super leuk ?? klasse, ik ga zeker vaker bestellen bij jullie.

Olivia

Het is leuk en origineel! Echt heel leuk! Aanrader!

Uw ervaring

Besteld voor een verjaardag, kwam op tijd binnen en goed verpakt!

MC

Uniek cadeau

Uw ervaring

Heb de Plants puzzel cadeau gekregen, erg blij mee! Nu ik hem af heb, heb ik de afmetingen gecontroleerd. Wat op de site staat vermeld klopt niet, onhandig als je van tevoren een lijst zou hebben... Heb de Plants puzzel cadeau gekregen, erg blij mee! Nu ik hem af heb, heb ik de afmetingen gecontroleerd. Wat op de site staat vermeld klopt niet, onhandig als je van tevoren een lijst zou hebben besteld. De site vermeldt 68 x 44 cm. De juiste afmetingen zijn 68,8 x 48,3 cm. Daarnaast waren er ongeveer 8 stukjes die half gebroken waren. Je ziet de scheurlijntjes helaas nog zitten. Verder ben ik heel erg tevreden!

Floor

Niets

Uw ervaring

2 keer een bestelling geplaatst voor een verjaardag van mensen, 2 keer veel te laat bezorgd. Maken absoluut niet waar dat ze de volgende dag leveren. Trap er niet in en besteed je geld ergens anders... 2 keer een bestelling geplaatst voor een verjaardag van mensen, 2 keer veel te laat bezorgd. Maken absoluut niet waar dat ze de volgende dag leveren. Trap er niet in en besteed je geld ergens anders nuttig :)

CH

bestelling (bloemen) 3 dagen onderweg

Virginie Sanders

In alle opzichten topkwaliteit

Uw ervaring

Voor een oude dame bestelde ik een bosje roze rozen. Geweldig goede kwaliteit, verpakking. Snelle bezorging. Track and trace was ideaal. Er was een brede keuze uit kaarten. Ruimte genoeg om te... Voor een oude dame bestelde ik een bosje roze rozen. Geweldig goede kwaliteit, verpakking. Snelle bezorging. Track and trace was ideaal. Er was een brede keuze uit kaarten. Ruimte genoeg om te beschrijven, Ik kon een groot lettertype instellen: fijn!!!

Verrassend cadeau via de brievenbus

Uw ervaring

Uitstekend. De bloemen werden op tijd bezorgd en de ontvanger was blij.

Yvonne Sabbé

Heel inventief en origineel !

Uw ervaring

Voor de verjaardag van mijn tante bij jullie de Bloomini besteld. Zij was zó verrast door dit bijzonder originele kado. Alles zag er heel goed uit en twee weken later waren de bloemen nog steeds... Voor de verjaardag van mijn tante bij jullie de Bloomini besteld. Zij was zó verrast door dit bijzonder originele kado. Alles zag er heel goed uit en twee weken later waren de bloemen nog steeds mooi.

Ellen

Gemak/verrassend