Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de bloemen

Leuk idee

Uw ervaring

Mijn eerste ervaring is gelijk een slechte.
De bloemen waren wel op tijd maar kapot.
Verlepte kapotte bloemenpost.
Ik ben niet blij

Een persoonlijke en verrassende post, anders dan een kaartje en dan ook nog eens in deze tijd van digitalisering!

Uw ervaring

Ik vond die hangbloemmetjes een mooie afwisseling in jullie aanbod.

De snelle service en hoe leuk het verpakt is..echt een verrassing in je brievenbus.

Uw ervaring

Snel geleverd, helaas waren niet alle bloemetjes fris en heeft diegene die het van mij ontvangen had, ze gelijk weggegooid. Bloompost gaf aan een foto te willen zien( wat ik wel begreep) en dat kon dus niet meer omdat het al weggedaan was.

De Graauw

Laat geen bloemen bezorgen in het buitenland wanneer jullie dit blijkbaar niet zelf in de hand hebben.
Waardeloos.

Uw ervaring

Slechte ervaring. Bloemen besteld voor jarige vriendin in Spanje...acht dagen later nog niets bezorgd..ben benieuwd.
Op dag van bestelling kreeg ik een bericht dat de bloemen de volgende dag geleverd zouden worden.

Makkelijk snel en goed bevallen

Ingrid

Goede kwaliteit bloemen, leuke kaartjes en de verzending per post is ideaal.

Bezorging van bloemen zonder dat de geadresseerde thuis hoeft te zijn

Uw ervaring

Bloemen werden helaas niet door de brievenbus bezorgd waardoor de geadresseerde het pakketje moest ophalen bij een ophaalpunt. Deze was natuurlijk niet open in het weekend en op maandag waardoor de bloemen pas na een week kon worden opgehaald. Dit is belachelijk want het pakketjes paste prima door de brievenbus. Laakbaar van de bezorger en bron van irritatie. Jullie service is afhankelijk van de bezorger en dat dit niet goed is gegaan zorgt voor een negatieve ervaring.

Makkelijk te bestellen.

Annie

De perfecte klantvriendelijke service bij oplossen van een foute bezorging

Kan door de brievenbus

Uw ervaring

Als je geen kaartje erbij koopt, weet de ontvanger niet van wie het komt en je kon geen boodschap erbij zetten. Althans in mijn geval was dat zo. Vond ik jammer.