Kwaliteit van de bloemen

Super!

MB

Niets

Uw ervaring

Slecht en totale desinteresse.

Valk

Slecht

Uw ervaring

Dit kan echt niet! Wat een mentaliteit. Na toezeggingen niets ontvangen daarna na een week willen ze wel een bloemetje sturen. Kom op zeg verjaardagspakket een week later. Tranen schieten in mijn... Dit kan echt niet! Wat een mentaliteit. Na toezeggingen niets ontvangen daarna na een week willen ze wel een bloemetje sturen. Kom op zeg verjaardagspakket een week later. Tranen schieten in mijn broek.

esmee

Ik had de bloemen langer verwacht, ze zijn erg kort en geven ook veel af. Het was een cadeau voor een verjaardag maar bij openen lagen veel bloem stukken los in de doos.

Thuis

Slechte ervaring!

Slecht

BISSCHOPS

Niet!

Uw ervaring

Verjaardagspakket. Oude roosjes waren al bruin bij aankomst. Versgarantie een week? Klacht en foto gestuurd. Toezegging

Goedemiddag,

Dank voor u bericht. Dat vinden we heel...

Goedemiddag,

Dank voor u bericht. Dat vinden we heel vervelend om te moeten lezen. Ondanks de kwaliteitscontrole slipt er blijkbaar toch wel eens een slechtere bos tussendoor. Dat hoort natuurlijk niet.?
Ik stuur u meteen een vers bosje rozen toe.?
Onze excuses voor het ongemak.?

Bloemrijke groet,
inger
Na vijf dagen niets. En morgen is het zondag. :-(

Bisschops

Bijzonder?

Slecht.

Slecht.

Goedemiddag,

Ik stuur u meteen een vers bosje rozen toe.?
Onze excuses voor het ongemak.?

Bloemrijke groet,
inger

Niet gekregen. Verjaardag

Gea Zandstra

Dat het totale flut is het boeketje wat ik mocht ontvangen. Mag geen naam hebben!

Uw ervaring

Een flut boeketje, welke ook nog erg uitgedroogd was. Zo de prullenbak in !

willemien

Precies zoals ik bedoeld had!

Uw ervaring

De goede bloemen op de goede dag: erg blij mee

J.pama

Klantenservice

Uw ervaring

Post nl krijgt de schuld van te late levering