Kwaliteit van de bloemen

Tim Diephuis

De mooie bloemen door de brievenbus.

Uw ervaring

Super ervaring. Door de post een dag te laat bezorgd maar super mooie bloemen. Helaas was er iets fout gegaan bij de order pakken en zat de reep Chocolade niet erbij. Hiervoor contact opgenomen,, nadat ik vertelde dat de Reep er niet bij zat. Direct van u krijgt de gehele order opnieuw bezorgd. Dit had ik niet direct verwacht,, maar wat een super Service. Beveel Bloompost ook direct aan voor een leuke verrassing in de Brievenbus.

De bijzondere kados, betaalbare vezendkosten.

Uw ervaring

Een goede ervaring, voldoende informatie.

De ontvangers zijn altijd blij verrast en verrast hoe t boeket is verpakt Erg mooi is de reactie

Uw ervaring

Ik zie t zelf natuurlijk niet maar de reacties zijn zeer positief dus ben ik dat ook

V.S.

Goede services en vertrouwen

Lieke

Geweldig leuk concept, leuk om te geven en een verrassing om te krijgen!

Leuke planten

Uw ervaring

Ik zou hier niet opnieuw bestellen of anderen dat aanraden. Kreeg eerst een totaal andere plant dan ik besteld had. Die mocht ik dan houden en dan zou ik een nieuwe krijgen(dus dat leek dan wel goede service). Vervolgens kreeg ik de nieuwe plant steeds maar niet opgestuurd zonder bericht. Moest ik er zelf achteraan blijven gaan. Kreeg uiteindelijk 4 dagen later de juiste plant. Zat ook geen kaartje bij met verzorgingtips (bij die 1e verkeerde plant ook al niet) terwijl ze dat wel beloven. Ook was de plant kleiner en matiger dan op de foto. Ik vind het maar een slordig bedrijf. Kan je nagaan als je dit als cadeau voor een ander doet: krijgt iemand of de verkeerde plant/bloemen of 4/5 dagen later geleverd. Echt geen aanrader dus!

Je kunt er planten en bloemen kopen

Uw ervaring

Precies op tijd geleverd en zeer netjes verpakt

M. Bakker

Wat een leuke cadeautjes en een snelle levering!

Snelle levering, mooi persoonlijk cadeau!