Kwaliteit van de bloemen

Saskia

Hele mooie bijzondere cadeaus die keurig op tijd bezorgd worden.

Uw ervaring

Ik heb nu 2 x een lichtplantje kado gedaan en de reacties zijn ieder keer zo enthousiast, echt een leuk kado voor een nette prijs. Bezorging is snel en volgens afspraak. Ik ga zeker vaker via jullie... Ik heb nu 2 x een lichtplantje kado gedaan en de reacties zijn ieder keer zo enthousiast, echt een leuk kado voor een nette prijs. Bezorging is snel en volgens afspraak. Ik ga zeker vaker via jullie bestellen!

Elaine

De ontvanger hoeft er niet voor thuis te blijven.

Uw ervaring

De ontvanger was heel blij met het bloempakketje. Is de ontvanger blij dan ben ik dat ook.

Miranda

Omdat het onwijs leuk is om een kadootje te krijgen en dan nog makkelijk door de brievenbus ik vind het super alweer 2 vriendinnen blij gemaakt en het zijn zeker niet de laatste ga zo door bloompost... Omdat het onwijs leuk is om een kadootje te krijgen en dan nog makkelijk door de brievenbus ik vind het super alweer 2 vriendinnen blij gemaakt en het zijn zeker niet de laatste ga zo door bloompost groet miranda

Uw ervaring

Heel leuk om te krijgen maar ook om te geven.

Marjon

Fantastisch!!!

Fantastische producten en FANTASTISCHE service

Karel Boesten

De bezorgdienst leverde de bloemen 4 dagen te laat met alle gevolgen vandien voor het boeket.
Mijn klacht hierover werd direct in behandeling genomen en bijzonder goed afgewikkeld!

Uw ervaring

Uitstekende afwikkeling van een klacht!

ine b

Makkelijk bestellen en zeer goede kwaliteit

Uw ervaring

Bedankt voor uw bloemendienst. Ondanks de Corona toch op tijd bezorgd. Een heel verraste vriendin aan de telefoon. Boeket vond ze schitterend en een boeket eerder gestuurd naar andere vriendin heeft... Bedankt voor uw bloemendienst. Ondanks de Corona toch op tijd bezorgd. Een heel verraste vriendin aan de telefoon. Boeket vond ze schitterend en een boeket eerder gestuurd naar andere vriendin heeft langer gestaan dan gedacht. Heel mooi, prima service en absoluut aan te bevelen.

B van Doormalen

Niets

Uw ervaring

Ik heb voor bijna 24 euro (met bezorgkosten) nog nooit zo'n shitboeket gehad. Het was klein, armetierig; kortom het was een trieste bedoening en ik voel me echt bekocht.
Ik zou me diep schamen...
Ik zou me diep schamen als ik jullie was. De Albert Heijn verkoopt nog mooiere boeketten voor minder geld!

Anja

Het gemak dat de ontvanger niet thuis hoeft te zijn

Uw ervaring

Na een spoorloos brievenbuspakket bloemen verzonden naar Duitsland contact gezocht. Zeer meedenkende zaak, tegoedbon gehad omdat we een tweede levering naar Duitsland niet aandurfde. Nu de bon... Na een spoorloos brievenbuspakket bloemen verzonden naar Duitsland contact gezocht. Zeer meedenkende zaak, tegoedbon gehad omdat we een tweede levering naar Duitsland niet aandurfde. Nu de bon gebruikt en deze keer 2 bestellingen gedaan. Tevreden reacties gekregen dus top. Ook de bezorgdatum klopte helemaal met onze wens ondanks de drukte met pakjes waarvoor ze waarschuwen op de site.

Maia

Ik vind de optie brievenbusbloemen ideaal, omdat mensen dan niet thuis hoeven te zijn en vinden dan een verrassing op de deurmat.

Uw ervaring

Ik bestel regelmatig brievenbusbloemen bij Bloompost. Het is zo mooi ingepakt en er hoeft niemand thuis te zijn, ideaal. En zelfs in deze coronatijd zijn al mijn bestellingen op de gewenste datum... Ik bestel regelmatig brievenbusbloemen bij Bloompost. Het is zo mooi ingepakt en er hoeft niemand thuis te zijn, ideaal. En zelfs in deze coronatijd zijn al mijn bestellingen op de gewenste datum aangekomen. De gemengde brievenbusrozen hebben bij mijn zus 15 dagen gestaan! :-)