Kwaliteit van de bloemen

Gemakkelijk en leuk principe

Uw ervaring

Bestelproces is heel gemakkelijk. Maar jullie zeggen dat het voor bepaalde tijd besteld, volgende dag bezorgd, dat was bij mij niet het geval. Kwam pas een dag later, dan vind ik heel slordig.

N.B.

Ze leveren echt verse bloemen die lang goed blijven.

Uw ervaring

Het zou fijn zijn de boeketten goed realistisch te fotograferen

Anke knol

Dat het door de brievenbus kan en je hoeft er niet voor thuis te blijven super belangrijk

Uw ervaring

Misschien zou u er bij kunnen doen qua kleur of misschien een tijd van het jaar dat er meer keus is ook voor de inrichting want zelf vind ik de pauwbloem niet zo leuk

Clary Bakker

Je bedenkt iets.... even alles bekijken op jullie site en binnen een mum v tijd is het geregeld

Het begin is goed
het idee is goed
Bloompost is anders

Uw ervaring

bezorgen is te laat op de dag
als we samen aan het gebak zitten
en de bloemen zijn er niet.....jammer
De Post is saai en en daarom duur
Ik kies toch voor normaal bezorgen v/e boeket

Leuk dat het door de brievenbus past

Uw ervaring

Leuk om door de brievenbus iets te krijgen

Uw ervaring

Er zat een gerbera tussen en deze was bij aankomst al redelijk plat en de volgende dag werden de blaadjes dan ook bruin.
Verder prima.

Ik vind jullie niet zo bijzonder. Het idee van bloemen ontvangen via je brievenbus is bijzonder, maar daar zijn jullie niet de enige leverancier van.

En als je dit geen leuke opmerking...

Uw ervaring

De bloemen die ik besteld had kwamen pas na vier dagen aan. Tegen die tijd waren ze al deels verlept. Het goedmakertje kwam wél binnen 24 uur en in veel betere staat aan. Ondanks dat ik kan waarderen dat er een tweede bos verstuurd is, had die tweede bos niet nodig moeten zijn.

Origineel cadeau

Uw ervaring

Eerste keer cadeau gingen de bloemen snel hangen, mijn vriendin kreeg kosteloos nieuwe, maar ook deze gingen snel hangen. Dit was in juni. Ik probeer het toch nog een keer.

Gemakkelijk te regelen