Kwaliteit van de bloemen

Geweldige klantenservice

Uw ervaring

Er was een verkeerde bloompost opgestuurd. Heb toen een mailtje gestuurd en binnen een uur had ik reactie terug en hebben zij een heel nieuw pakketje opgestuurd. Super mooi en goede service.

Supergoede service!

Uw ervaring

Ik heb 3 brievenbusbloemen pakketjes verstuurd naar mijn grootouders, waarvan er 1 helaas verkeerd was bezorgd (was niet de schuld van Bloompost maar van de bezorger). Dit is meteen opgelost door... Ik heb 3 brievenbusbloemen pakketjes verstuurd naar mijn grootouders, waarvan er 1 helaas verkeerd was bezorgd (was niet de schuld van Bloompost maar van de bezorger). Dit is meteen opgelost door een nieuw pakketje op te sturen, op kosten van Bloompost zelf. Erg klantvriendelijk bedrijf, mede door Bloompost 3 hele blije grootouders in deze moeilijke tijd :)!

Dat je mensen kunt verrassen op verschillende manieren.

Uw ervaring

Zeer tevreden. Bestelling kwam op tijd aan.

De kwaliteit van de bloeen

Uw ervaring

Fantastisch! Op afstand broers en zussen alsmede vrienden een bloemetje gestuurd. Allen lovend over kwaliteit en bezorgtijd.

Jacqueline

Verzending van bijzondere attenties per post

Uw ervaring

Afgelopen weekend bestelde ik voor de eerste keer drie ‘cadeautjes’ om mensen wat op te vrolijken en te feliciteren in deze bijzondere tijden. Hoewel ik vooraf gewezen werd op de mogelijkheid dat... Afgelopen weekend bestelde ik voor de eerste keer drie ‘cadeautjes’ om mensen wat op te vrolijken en te feliciteren in deze bijzondere tijden. Hoewel ik vooraf gewezen werd op de mogelijkheid dat bezorging later kon zijn, zijn alle drie de zendingen gisteren bezorgd! Iedereen is er superblij mee en ik misschien ik, als zender, wel het meest. Dank voor de prima service en graag tot een volgende keer!

Els de Wit

Het feit dat de bloemen door de brievenbus gaan, de ontvanger hoeft niet te thuis te zijn

Uw ervaring

Er is een ruime keus in verschillende prijsklassen. De klantenservice is perfect, reageert heel snel wat ook prettig is. De reactie van de ontvanger is onbetaalbaar, bloemen in je brievenbus!!!

Mooie diverse keuze boeketten die door de brievenbus kunnen

Goed!

Ton van Seters

Makkelijk

Uw ervaring

Slechte kwaliteit bloemen geleverd op 7 maart 2020. Na paar dagen al weg moeten gooien. In december 2019 was kwaliteit wel goed.

Erge originele cadeaus te bezorgen

leuk verpakt

Samantha