Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Jaap de Haan

De opleider was erg enthousiast en legde met de nodige humor alles uit. Dat kon iedereen erg waarderen. Verder goed materieel waarmee je kon oefenen, netjes en verzorgd. Veel geleerd, kortom prima!

Peter

Er werd een duidelijke uitleg gegeven van de machines en wat de bedoeling van de cursus was. De opdrachten waren functioneel voor dagelijks te verrichten werkzaamheden. De quiz is een goede manier... Er werd een duidelijke uitleg gegeven van de machines en wat de bedoeling van de cursus was. De opdrachten waren functioneel voor dagelijks te verrichten werkzaamheden. De quiz is een goede manier om de theorie te testen.

walter

Goede cursus leider duidelijk legt alles goed uit je kan altijd vragen stellen weet waar hij over praat je voelt je op je gemak zowel theorie als praktijk prima bevallen

Salamu

Over het algemeen is het een goede sfeer en vriendelijkheid en geweldige ondersteuning en natuurlijk is de manier waarop de coach het je uitlegt een grote hulp, bedankt voor alles

Theorie werd goed en duidelijk besproken. De volgende dag ook weer even herhaalt wat erg fijn was. Het praktijk gedeelte vond ik ook goed gegeven je werd snel losgelaten na een goede korte... Theorie werd goed en duidelijk besproken. De volgende dag ook weer even herhaalt wat erg fijn was. Het praktijk gedeelte vond ik ook goed gegeven je werd snel losgelaten na een goede korte instructie.

Bart is een erg bekwame instructeur/leraar die zijn theorie op een hele goede/bijzondere manier brengt. we zaten met zn alle gewoon wat te praten leek het wel en hij refereerde telkens naar dingen... Bart is een erg bekwame instructeur/leraar die zijn theorie op een hele goede/bijzondere manier brengt. we zaten met zn alle gewoon wat te praten leek het wel en hij refereerde telkens naar dingen die hij vroeger had gezien of meegemaakt in verband met hoogwerkers. Tijdens het vertellen van deze verhalen kwam ook heel onze theorie aan bod en zo kreeg ik zonder dat ik het eigenlijk echt door had toch alle lesstof toegelicht. Ik was erg onder de indruk van zijn manier van les geven. Lars moest helaas ziek naar huis vroeg op de dag

Heb na 5 jaar weereens herhaling gehad van mijn certificaat en het was echt heel zin vol want ik was wel wat veiligheids puntjes vergeten en nu weet ik het weer

Adriaan

Door de uitleg begrijp je het beter en als je toch over iets aarzeld dan kon je het vragen en dan werdt het netjes uitgelegd en door de eerste ontmoeting wordt er netjes begroet

Mij opleidingen voor veilig werken Electropalletttruck stapelaar bij Blom opleidingen is goed verlopen .de leraar was adequat en ook met hoog niveau .de manier van leren was echt zeer aangenaam en... Mij opleidingen voor veilig werken Electropalletttruck stapelaar bij Blom opleidingen is goed verlopen .de leraar was adequat en ook met hoog niveau .de manier van leren was echt zeer aangenaam en ook volgens de veiligheid regels en wetten.

De instructeur was duidelijk en direct als je iets fout deed kwam die meteen naar je toe om je uit te leggen hoe je het wel moest doen en als je een vraag stelde kreeg je uitgebreid en duidelijke... De instructeur was duidelijk en direct als je iets fout deed kwam die meteen naar je toe om je uit te leggen hoe je het wel moest doen en als je een vraag stelde kreeg je uitgebreid en duidelijke uitleg wat allemaal erg fijn was logisch dat iedereen is geslaagd??