Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Max

Duidelijke uitleg van theorie en praktijk. Goede beoordeling, die toe gespitst is op de individuele cursist. Goede begeleiding voor cursisten die extra aandacht nodig hebben om het certificaat te... Duidelijke uitleg van theorie en praktijk. Goede beoordeling, die toe gespitst is op de individuele cursist. Goede begeleiding voor cursisten die extra aandacht nodig hebben om het certificaat te kunnen halen. Gezellige sfeer.

Dennis de cursist is een aardige man die veel info geeft - vooral over de Arbowet. Erg leerzaam. Misschien iets meer tijd geven aan cursisten die het trager oppakken , zoals ik. Al snap ik ook dat... Dennis de cursist is een aardige man die veel info geeft - vooral over de Arbowet. Erg leerzaam. Misschien iets meer tijd geven aan cursisten die het trager oppakken , zoals ik. Al snap ik ook dat als je 6 cursisten alleen moet leren dat moeilijk gaat.

Hans

Ja hoor. Goede sfeer met name door instructeur Paul en goede opbouw in de training. Als Still service engineer hoef ik eigenlijk alleen transport middelen te kunnen verplaatsen, maar ik kreeg nu ook... Ja hoor. Goede sfeer met name door instructeur Paul en goede opbouw in de training. Als Still service engineer hoef ik eigenlijk alleen transport middelen te kunnen verplaatsen, maar ik kreeg nu ook plezier in het pallets wegzetten.

Gekwalificeerde instructeurs. De aandachtige benadering van iedere leerling. Aandacht voor detail. In het begin was het moeilijk, maar later kreeg je meer oefening en werd de voorbereiding... Gekwalificeerde instructeurs. De aandachtige benadering van iedere leerling. Aandacht voor detail. In het begin was het moeilijk, maar later kreeg je meer oefening en werd de voorbereiding gemakkelijker. Ik ben tevreden met het resultaat.

Floris

Goede en zeer duidelijke uitleg vooraf. Leuke examen opdrachten waarbij zowel de ervaren heftruck chauffeurs als de mensen die een heftruck zelden gebruiken, worden uitgedaagd om de opdrachten te... Goede en zeer duidelijke uitleg vooraf. Leuke examen opdrachten waarbij zowel de ervaren heftruck chauffeurs als de mensen die een heftruck zelden gebruiken, worden uitgedaagd om de opdrachten te voltooien op een goede manier. Alleen doet de 1 het iets sneller als de ander. Ook het gegeven dat niet alleen gekeken wordt naar het examen moment" (vanwege eventuele psychische druk die hierbij komt kijken) maar kijken naar het totaalplaatje vind ik super.

You really cover all the basics and spend most of your time actually driving the forklifts to get a real feel for the machine. The instructor was nice, knew his stuff and was fair

martin

Prima cursus leider die iedereen eerst ,onder het genot van een kop koffie,liet praten (stukje info over zichzelf)
gaf gelijk wat meer rust in de groep.
uitstekende uitleg en op alle...
gaf gelijk wat meer rust in de groep.
uitstekende uitleg en op alle vragen werd direct antwoord gegeven.
herhaalcursus is goed te doen en je bent gelijk weer op de hoogte.

Geerke

Goede uitleg, niet alle uitleg in ??n keer maar verdeelt per stukje en dan in de praktijk oefenen. Kleine groepen. Je krijgt en positieve reacties en je krijgt ook te horen waar het fout gaat en dat... Goede uitleg, niet alle uitleg in ??n keer maar verdeelt per stukje en dan in de praktijk oefenen. Kleine groepen. Je krijgt en positieve reacties en je krijgt ook te horen waar het fout gaat en dat is erg fijn. Het praktijkexamen was goed te doen en het theorie examen was erg goed te doen als je meerdere keren de quiz had gedaan.

Edwin

Duidelijke uitleg op een leuke maar goede manier dat je de dingen goed onthoud. Fouten die je maakt worden snel en goed uitgelegd.
Verschillende praktijkopdrachten die je moet uitvoeren zodat...
Verschillende praktijkopdrachten die je moet uitvoeren zodat jou rijvaardigheid goed getest wordt.

Peter

Goede en duidelijke instructies van de instructeur, geeft een groepsgevoel waardoor leren uitnodigend word.
Behandeld de theorie in en tijdens de praktijk met voorbeelden, dit geeft een beter beeld en verduidelijking op de theorie uit het leerboek.