Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Ali

Ik ben zeer tevreden over de ervaring. Ik voelde me echt comfortabel achter het stuur. Het was ook echt gezellig. Ik zou het iedereen die nog geen certificaten heeft aanraden

Abdelkader

I?m very happy with this course for forklift truck . They explained for me everything patiently so I understand every step to become a professional.
The people were really sweet to me. I really...
The people were really sweet to me. I really recommend this place

De uitleg en de instructies varen goed en duidelijk
alleen voor de praktijk vond ik dat er voor de cursus te weinig materieel stond, geen mee rijdende stapelaar met een kooi

Alex Engel

Veel mogelijkheden om te oefenen met materialen, uitgebreide uitleg van instructeurs. Tijd om je goed voor te bereiden op praktijkgedeelte en bij vragen professioneel te woord gestaan. Goede locatie... Veel mogelijkheden om te oefenen met materialen, uitgebreide uitleg van instructeurs. Tijd om je goed voor te bereiden op praktijkgedeelte en bij vragen professioneel te woord gestaan. Goede locatie en goed materieel.

Rustige instructeur met goede uitleg. Komt ervaren over en is makkelijk in de omgang. Theorieboek mag beknopter. Enige grote nadeel aan de cursus is dat die met te veel mensen tegelijk word gegeven.

Joey

De instructeur heeft ons op passionele wijze alle handvatten aangereikt om deze cursus succesvol af te laten leggen. De accommodatie is best onderhevig van schades en de cv installatie liet ons... De instructeur heeft ons op passionele wijze alle handvatten aangereikt om deze cursus succesvol af te laten leggen. De accommodatie is best onderhevig van schades en de cv installatie liet ons daardoor ook een beetje in de kou. We zijn wel al ge?nformeerd dat er een nieuwe of vernieuwde locatie gaat komen. Al het beschikbare lesmateriaal was goed!

Kevin

Leuke cursusleider die duidelijk en helder uitlegt in een nette ruimte met mooi materieel op een lekker centrale locatie. Voldoende tijd om de opdrachten door te nemen en de machines te leren... Leuke cursusleider die duidelijk en helder uitlegt in een nette ruimte met mooi materieel op een lekker centrale locatie. Voldoende tijd om de opdrachten door te nemen en de machines te leren kennen. Duidelijke lesmaterialen en informatie.

Susan

Duidelijke uitleg, instructeur was erg geduldig ook al was dat niet altijd makkelijk. Ook fijn dat hij complimenten gaf en niet alleen instructies als er iets niet helemaal goed ging. Al met al een... Duidelijke uitleg, instructeur was erg geduldig ook al was dat niet altijd makkelijk. Ook fijn dat hij complimenten gaf en niet alleen instructies als er iets niet helemaal goed ging. Al met al een fijne ervaring

Ik vond de uitleg van Lars heel erg duidelijk en goed zodat je alle heftrucks makkelijker kon bedienen, ook voor de stapelaar en je kon zo naar je examen toewerken zodat je deze makkelijker kon... Ik vond de uitleg van Lars heel erg duidelijk en goed zodat je alle heftrucks makkelijker kon bedienen, ook voor de stapelaar en je kon zo naar je examen toewerken zodat je deze makkelijker kon maken. ook de theorie legde hij goed uit zodat je met de vragen al veel procenten kon halen wat hij had uitgelegd

De cursus werd goed en duidelijk uitgelegd. Randy onze cursusleider nam uitgebreid de tijd voor vragen en uitleg. Er was voldoende tijd voor zowel theorie als praktijk. Ook tijdens de theorie en... De cursus werd goed en duidelijk uitgelegd. Randy onze cursusleider nam uitgebreid de tijd voor vragen en uitleg. Er was voldoende tijd voor zowel theorie als praktijk. Ook tijdens de theorie en praktijk examen zat genoeg tijd. De quiz die we ter voorbereiding ontvingen match goed met het examen.