Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Koen Hendrikx

De docent stelt je gerust en hij legt het goed uit en de afwisseling is goed.De planning van de docent: ik had liever 2x dezelfde leraar gehad nu waren het 2 verdchillende.

Jennie

Duidelijk uitleg over het verloop van de cursus. Instructeur was erg goed in het positief motiveren van de cursisten en vooral iedereen op zijn eigen tempo te laten oefenen met de verschillende... Duidelijk uitleg over het verloop van de cursus. Instructeur was erg goed in het positief motiveren van de cursisten en vooral iedereen op zijn eigen tempo te laten oefenen met de verschillende heftrucks. Super veel geleerd in relatief korte tijd. Locatie was top!

Een 10 krijg niemand en het was een prima herhaling en er waren geen bijzonderheden.
Do locatie komt voor mij persoonlijk niet helemaal overeen met de oefeningen die je krijgt.
De...
De heftrucks bij ons zijn buiten ook op gas, is toch weer anders.

Krzysztof Guzy

Gezellige instructeur, legde alles duidelijk uit.
Gezellige werksfeer, goed bereikbaar met fiets of auto,
Duidelijke instructies over hoe het allemaal in de werking gaat,
Snelle...
Gezellige instructeur, legde alles duidelijk uit.
Gezellige werksfeer, goed bereikbaar met fiets of auto,
Duidelijke instructies over hoe het allemaal in de werking gaat,
Snelle aantwoord op je examen was ook erg fijn.

Bedankt voor deze fijne cursus
Mvg. Krzysztof Guzy

De instructeur legde duidelijk de belangrijkste vragen uit de theorie uit, waarbij heel veel vragen uit de quiz nog eens benoemd werden. Ook had hij wat makkelijke ezelbruggetjes om het beter te... De instructeur legde duidelijk de belangrijkste vragen uit de theorie uit, waarbij heel veel vragen uit de quiz nog eens benoemd werden. Ook had hij wat makkelijke ezelbruggetjes om het beter te onthouden. Daarna deden we een rondje theorie in de praktijk, door langs de accu en de heftruck te lopen.
Ook de oefeningen werden duidelijk uitgelegd. Hij zei ook voor mensen die de woorden niet zo goed begrijpen (b.v. dyslesie of zoiets dergelijks) het nog eens kunnen vragen zodat hij het duidelijker uit kan leggen.

De instructies zijn duidelijk en de begeleiding door de instructeur is goed de theorie is duidelijk en makkelijk te krijgen via de site was een prettige sfeer tijdens de vursus

Trinh Kim Anh Kiet

Leerzaam cursus dag , vooral over veiligheid betreft, normaal werk je uit gewoonte verder denk je niet na.
Leuk cursus leider die JanNik ,hij weet wel te overbrengen op een leuke en grappige manier.
Bedankt BLOM opleidingen voor een leerzaam en leuke dag .

Adi

Het was een hele fijne cursus om te volgen waar veel aspecten in werden behandeld en niet gewoon een paar oefeningen maar veel meer dan dat opdat je kunt laten zien of je wel capabel genoeg... Het was een hele fijne cursus om te volgen waar veel aspecten in werden behandeld en niet gewoon een paar oefeningen maar veel meer dan dat opdat je kunt laten zien of je wel capabel genoeg bent....!!
Vond daarin tegen het welkom ook helemaal te gek, lekker openhartig naar elkaar toe en een dikke duim voor onze mentor die oprecht is, zegt waar t op staat en zeer zeker vriendelijk blijft ?n daar hou ik van...!!
Zou zeggen al met al een superbedrijf om nog s een keer naar terug te keren...... ????

Marloes

Yvonne heeft een fijne balans tussen duidelijke instructies en veel ruimte om het zelf uit te zoeken, met een zeldzaam goed inschattingsvermogen voor waar ieder persoon tegenaan loopt. Ik heb heel... Yvonne heeft een fijne balans tussen duidelijke instructies en veel ruimte om het zelf uit te zoeken, met een zeldzaam goed inschattingsvermogen voor waar ieder persoon tegenaan loopt. Ik heb heel veel geleerd, en ga met een zelfverzekerd gevoel naar huis!

Matthijs

Een hele leuke ochtend gehad. Duidelijke uitleg en nam zeker voor iedereen de tijd. Er was een buitenlandse jongen bij maar daar nam hij ook de tijd voor om Het in het Engels duidelijk te maken. De... Een hele leuke ochtend gehad. Duidelijke uitleg en nam zeker voor iedereen de tijd. Er was een buitenlandse jongen bij maar daar nam hij ook de tijd voor om Het in het Engels duidelijk te maken. De tijd vloog voorbij, bedankt!