Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Corne

Alles word goed en duidelijk verwoord. De sfeer is leuk en Heb je vragen? Er word de tijd genomen, lukt er iets niet, of wil je een tip? De instructeur staat voor je klaar! Bedankt en hopelijk tot... Alles word goed en duidelijk verwoord. De sfeer is leuk en Heb je vragen? Er word de tijd genomen, lukt er iets niet, of wil je een tip? De instructeur staat voor je klaar! Bedankt en hopelijk tot de volgende keer!

Sahier Matin

als vanaf het begin tot eind gaf BLOM een thuis gevoel, wij werden gerust gesteld dat stressen niet hoefte. Instructies waren duidelijk. bovendien goed georganiseerd en zeker een aanrader!!

Heldere uitleg, veel rijtijd om ervaring op te doen, uitleg tussen het rijden door en tijdens de besprekingen ook vd theorie, maar met het thuisleren blijft er ook eigen verantwoordelijkheid en die... Heldere uitleg, veel rijtijd om ervaring op te doen, uitleg tussen het rijden door en tijdens de besprekingen ook vd theorie, maar met het thuisleren blijft er ook eigen verantwoordelijkheid en die combinatie werkt goed en prettig. Overigens fijne instructeur met goede kennis en een prettige houding!

Harry heeft de kennis en dit laat hij ook zien. Hij includeert iedereen binnen het theoretische gedeelte en nodigt ook uit om vragen te beantwoorden. Hij laat de "koppels" feedback aan elkaar geven.... Harry heeft de kennis en dit laat hij ook zien. Hij includeert iedereen binnen het theoretische gedeelte en nodigt ook uit om vragen te beantwoorden. Hij laat de "koppels" feedback aan elkaar geven. Dit nodigt uit om goed op te letten op de werkwijze van je partner maar ook van jezelf. Over het algemeen een goede cursus!

Het was duidelijk uitgelegd en voor gedaan waar nodig. Er hing een gezellige sfeer dus het was een goede omgeving om te zijn. Al met al was het erg leerzaam en leuk!

Maikel

De locatie was goed.
Uitleg was echt goed makkelijk te volgen.
Ik had zelf nog geen ervaring op de reachtruck.
Maar dit werd me perfect uitgelegd door de instructeur.

Vriendelijk leraar en zelfverzekerd. Voldoende pauze.
Vriendelijk leraar en zelfverzekerd. Voldoende pauze.
wel had voor het bijblijven de laatste veranderingen van de afgelopen 5 jaar beproken kunnen worden bijvoorbeeld vraag op examen met puingin wat de betekenis is. blijkbaar veranderd er toch iets in de transport wereld.

Alan

De instructeur was erg enthousiast en vriendelijk. door hem kon ik makkelijk bij de les blijven. Hij kreeg het voor elkaar om het goed uit te leggen en het ook interactief uit te leggen doormiddel... De instructeur was erg enthousiast en vriendelijk. door hem kon ik makkelijk bij de les blijven. Hij kreeg het voor elkaar om het goed uit te leggen en het ook interactief uit te leggen doormiddel van het voordoen en grapjes te maken.

Marinka

Het waren 2 fijne cursusdagen. We hadden 2 verschillende instructeurs en dit vond ik eigenlijk best prettig. Iedereen geeft op zijn eigen manier instructies en hierdoor heb ik veel kunnen leren.... Het waren 2 fijne cursusdagen. We hadden 2 verschillende instructeurs en dit vond ik eigenlijk best prettig. Iedereen geeft op zijn eigen manier instructies en hierdoor heb ik veel kunnen leren. Zowel Chris als Bart waren duidelijk in hun uitleg. Mede dankzij deze twee heren had ik het snel onder de knie.

Willem

Instructeur had duidelijk achtergrond in onderwijs. Wist boeiend te vertellen. Ik vond de groep voor het praktijkdeel aan de grote kant, waardoor het rommelig werd. Ook dat reach- en heftruck naast... Instructeur had duidelijk achtergrond in onderwijs. Wist boeiend te vertellen. Ik vond de groep voor het praktijkdeel aan de grote kant, waardoor het rommelig werd. Ook dat reach- en heftruck naast elkaar werd gedaan. Voor mij was het bv niet geheel duidelijk wanneer en wat onderdeel van het praktijkexamen uitmaakte.