Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Edyta

Mijn instructeur was echt top in Schiedam, 2 jaar geleden ook cursus moeten doen in Zoetermeer en niet geslaagd omdat meneer vond dat ik gehandicapt ben. Eindelijk geslaagd in Schiedam!!! Top... Mijn instructeur was echt top in Schiedam, 2 jaar geleden ook cursus moeten doen in Zoetermeer en niet geslaagd omdat meneer vond dat ik gehandicapt ben. Eindelijk geslaagd in Schiedam!!! Top instructeur, veel geduld en respectvol

Je wordt netjes ontvangen met koffie en een ochtendgesprekje,
daarna een praatje hoe de rest van de cursus verloopt voor de duidelijkheid (pretig).
Dan de praktijkhal in waar uitgelegt...
Je wordt netjes ontvangen met koffie en een ochtendgesprekje,
Dan de praktijkhal in waar uitgelegt wordt wat ervan jouw verwacht wordt.
opdracht en rijden (indien fouten daar wordt gelijk op aangesproken dus over het algemeen een goede herhalings cursus.

Raymond

Het was een leuke leerzame 2 daagse cursus. Enthousiaste leerkracht met veel kennis en ervaring, geeft je voldoende tijd om te leren. Combineert Theorie en praktijk op een leuke educatieve manier!... Het was een leuke leerzame 2 daagse cursus. Enthousiaste leerkracht met veel kennis en ervaring, geeft je voldoende tijd om te leren. Combineert Theorie en praktijk op een leuke educatieve manier! Mijn complimenten

Jacco

Zeer tevreden over de gang van zaken De instructeur neemt de tijd voor iedereen en houdt rekening met eventuele beperkingen van eventuele cursisten en stelt iedereen gerust. In ieder geval, is dat... Zeer tevreden over de gang van zaken De instructeur neemt de tijd voor iedereen en houdt rekening met eventuele beperkingen van eventuele cursisten en stelt iedereen gerust. In ieder geval, is dat mijn ervaring.

Ik heb in het verleden heftruck cursus gehad maar die waren niet zo uitgebreid dan deze opleiding. Hier moest je ook verschillende opdrachten uitvoeren
Bij andere was het alleen maar een paar...
Bij andere was het alleen maar een paar kratjes verplaatsen

Het was een goeie opleiding met een luchtige sfeer. Dit zorgde ervoor dat je niet snel bang was om fouten te maken en je zelf alles lekker op je eigen gemak kon doen (onder toezicht natuurlijk).... Het was een goeie opleiding met een luchtige sfeer. Dit zorgde ervoor dat je niet snel bang was om fouten te maken en je zelf alles lekker op je eigen gemak kon doen (onder toezicht natuurlijk). Naast het rijden en het nodige stukje theorie kon er dan ook nog veel gelachen worden wat resulteerde in het erbij kunnen houden van je concentratie.

Ricardo

Goede praktijk uitleg. Fijne cursusleider die voor ieder de tijd neemt. Ervaren mensen krijgen meer ruimte en onervaren mensen kregen goede uitleg zowel in de praktijk als in de theorie.

Mooie lokatie en een prettig ontvangst door de instructeur. Rustige en duidelijke uitleg over de machines waarvoor wij de herhaling kwamen doen. Heel ongedwongen kunnen rijden en aansluitend het... Mooie lokatie en een prettig ontvangst door de instructeur. Rustige en duidelijke uitleg over de machines waarvoor wij de herhaling kwamen doen. Heel ongedwongen kunnen rijden en aansluitend het examen mogen doen.

Reinoud

De uitleg en de uitvoering van de instructeur was heel erg duidelijk. Hij nam alle tijd om de cursist op zijn/haar gemak te stellen. Daarbij was hij een goede vriendelijke man die ook alles voor... De uitleg en de uitvoering van de instructeur was heel erg duidelijk. Hij nam alle tijd om de cursist op zijn/haar gemak te stellen. Daarbij was hij een goede vriendelijke man die ook alles voor deed als het even niet lukte.

De cursusleidster was een pittige dame. Deed het op een mooie Rotterdamse manier daar hou i wel van. Op zich zat er voor mij niets nieuws en uitdagends in de herhaling