Eric Claassens

Zeer goed en vriendelijk en alles wordt goed afgehandeld,en ze weten waar ze het over hebben.

Top service!
Heel vriendelijk personeel en een financiering is snel geregeld!

Snelle afhandeling van de aanvraag voor financiering .

BEAUTY ARENA

Een goed financiering bedrijf ,alles regelen ze snel maar vindt ik bemiddeling kost beetje duur.

Mijn ervaring met dit bedrijf was goed. Score 7

Navaroh

Een bedrijf die meedenkt met je en verder kijkt naar de situatie van de klant. Elke vraag wordt netjes beantwoord. Wij komen maandelijks zelfs voordeliger uit! En nu laten we onze hypotheek bekijken.

Asen Asenov

Heb ik tweede auto gekocht via de bedrijf.Snel en makelijk,en echt vrindelijk.

Bart Bos

Lekker snel verwerkt.

Thessa

De financiering is snel geregeld, ook het contact met het bedrijf was goed!

De financiering is snel geregeld, ook het contact met het bedrijf was goed!

Nadeel vond ik wel dat ik nadat de financiering geregeld was te horen kreeg dat ik advieskosten moest betalen en of ik bepaalde verzekeringen wel had. Dit had ik graag aan het begin van het eerste gesprek te horen gekregen. Advieskosten zijn niet erg, maar vind wel dat dit aan het begin vermeld moet worden.

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Als het inkomen terugvalt is het noodzakelijk om de lening te kunnen blijven betalen. Daarom bespreken we... Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Als het inkomen terugvalt is het noodzakelijk om de lening te kunnen blijven betalen. Daarom bespreken we altijd samen met de financiering de risico’s. Ik heb uw dossier doorgenomen en zie dat dit vooraf is gecommuniceerd als onderdeel van het contract met een toelichting per e-mail. Wij vinden het vervelend dat dit niet goed is overgekomen en doen er alles aan om onze klanten zo goed en volledig mogelijk te informeren. Met vriendelijke groet, De Autofinancier