Nely

Vanaf het eerste telefoontje op een prettige manier geholpen!
Goede sfeer en gewoon fijn. Je was op dat moment belangrijk als mens en dat waardeer ik zeer!

abdurahman yıldırım

Gerelateerd bedrijf

Don du Bois / NoTurns

Vink

Vriendelijk en snel handelen. Duidelijke uitleg en doen wat ze beloven.

Jonathan Visser

Via een autobedrijf kreeg ik de aanvraag voor de financiering van deze auto toegewezen.
Dus voor mij een totaal nieuw bedrijf.

Allereerst was het personeel erg vriendelijk en hielp...
Dus voor mij een totaal nieuw bedrijf.

Allereerst was het personeel erg vriendelijk en hielp goed bij bepaalde vraagstukken.
Uiteindelijk een vlotte en snelle afhandeling van de aanvraag.

Top en een grote aanrader.

Chris

Snel en betrouwbaar

Goed geregeld makelaardij

Prima fijn clubje om mee te werken snel vriendelijk

De autofinancier

Fijn bedrijf, alles goed duidelijk en snel geregeld!

Ontruimendgoed

Snelle communicatie door het bedrijf. Binnen twee dagen antwoord over de financiering. Je wilt als bedrijf kunnen doorpakken. Duidelijke voorwaarden.

Lyonne snel

Snelle communicatie, duidelijk en er wordt meteen actie genomen. Wij hebben als gezin alle verzekeringen bij dit kantoor onder gebracht. Dat gebeurde niet meteen maar nadat wij vaker zo keurig... Snelle communicatie, duidelijk en er wordt meteen actie genomen. Wij hebben als gezin alle verzekeringen bij dit kantoor onder gebracht. Dat gebeurde niet meteen maar nadat wij vaker zo keurig behandeld en afgehandeld werden was het voor ons duidelijk dat wij alle verzekeringen aan dit prettig kantoor toe vertrouwen. Persoonlijke aandacht en contact is ver te zoeken tegenwoordig. Ik erger mij daaraan en voor mij was ook deze reden om voir dit kantoor te kiezen. Top top top ze krijgen een 10.

Sterke en/of verbeterpunten

Niets helemaal tevreden