Stanley Mijnals

De afhandeling van de lening was op sommige punten niet goed.

hans huis

Snelle en goede service denken mee voor verzekering ,prima

Cees D

Echt een topservice bij dit bedrijf, mijn financiering moest wat sneller afgehandeld worden omdat ik het nodig had voor ik op vakantie ging en alles werd met topsnelheid geregeld. Naast dat ze alles... Echt een topservice bij dit bedrijf, mijn financiering moest wat sneller afgehandeld worden omdat ik het nodig had voor ik op vakantie ging en alles werd met topsnelheid geregeld. Naast dat ze alles regelen word je ook netjes telefonisch geïnformeerd over je finaciering. Niks anders dan lof over dit kantoor.

Tristan Van der donk

Een erg goede ervaring!

Oudshoorn

Super! erg vriendelijke mensen.

A.Schoop

Ik heb een positieve ervaring...klantgericht bedrijf met goed advies.

Vinay

Very smooth, efficient and professional

Rory McCarthy

Mijn vrouw heeft autofinanciering aangevraagd en de agent was meer geïnteresseerd in een gesprek met mij. Ik vroeg waarom hij deze benadering volgde, aangezien mijn vrouw de aanvrager was. Zijn... Mijn vrouw heeft autofinanciering aangevraagd en de agent was meer geïnteresseerd in een gesprek met mij. Ik vroeg waarom hij deze benadering volgde, aangezien mijn vrouw de aanvrager was. Zijn reactie was dat ik meer over de auto zou weten! Mannelijk chauvinisme springlevend in 2020

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Beste Rory McCarthy,
Beste Rory McCarthy,
Bedankt voor uw feedback. We hebben zojuist een gesprek gehad met de medewerker die u heeft gesproken. Hij gaf aan dat dit gesprek in het Engels gevoerd is en dat dit nooit zijn bedoeling is geweest, maar misschien zo is overgekomen omdat dit niet zijn moedertaal is. Excuses voor het ongemak.
Stevan Agatonovic

Paul Keyner

Service en klantgericht, correct, ontzettend vriendelijk aan de telef en tenslotte deskundig. U gaf vooraf al een goede inschatting

Cool Air Tech

Seer snelle service, meteen een antwoord op vragen, makkelijk documenten sturen via whats app
Top bedrijf met vriendelijk personeel
Echt een aanrader!!!