De Briand

Eerste keer, redelijk goed bevallen

Netjes en vlot afgehandeld. Vriendelijk en adequaat te woord gestaan.

Mijn ervaringen zijn zeer positief met dit bedrijf. Er wordt vooruitlopend of naar aanleiding van verstuurde mailberichten contact opgenomen om het één en ander toe te lichten. Ook bij vragen wordt... Mijn ervaringen zijn zeer positief met dit bedrijf. Er wordt vooruitlopend of naar aanleiding van verstuurde mailberichten contact opgenomen om het één en ander toe te lichten. Ook bij vragen wordt er de tijd genomen en goede uitleg gegeven.

Goed bereikbaar..heldere afspraken..snelle afwikkeling
Kortom, goed zaken doen..

Toon Beljaars

Flexibel, ook in de avonduren bereikbaar en een snelle en prettige afhandeling, ook altijd bereid om te helpen met de aanvraag

Sterke en/of verbeterpunten

Ja, ik vind t erg prettig dat je gewoon langs kunt komen als je iets niet voor elkaar krijgt

Wesley

Ik ben tevreden met hoe ik geholpen ben.

Bryan de Jong

Goede en snelle service en helpen waarbij nodig is

Semra

Ik had een aanvraag gedaan voor de financiering voor mijn auto. In de tussen tijd heb ik meerdere bedrijven benaderd en heb ik verschillende offertes gekregen met een lager rentepercentage. De... Ik had een aanvraag gedaan voor de financiering voor mijn auto. In de tussen tijd heb ik meerdere bedrijven benaderd en heb ik verschillende offertes gekregen met een lager rentepercentage. De autofinancier heeft me regelmatig gebeld om te vragen of ik nog geïnteresseerd was. Toen ik vertelde dat ik bij andere bedrijven goedkoper uit was hebben ze via de bank een lager bod gedaan. En me tot het moment van het akkoord van de bank regelmatig gevraagd hoe het zat gedurende het proces.

Bert Broekema

Zeer klantvriendelijk en uitermate correct!

H.A.Bak

Prettig contact en veel aandacht voor de client