Z

Ervaring is positief, goed.

Geert van Boxtel

Prima geregeld allemaal; snel en accuraat, klantgericht. Overigens vind ik het minder dat deze enquete niet de mogelijkheeft om ook negatieve punten te noemen. Niet dat ik die heb bij dit bedrijf,... Prima geregeld allemaal; snel en accuraat, klantgericht. Overigens vind ik het minder dat deze enquete niet de mogelijkheeft om ook negatieve punten te noemen. Niet dat ik die heb bij dit bedrijf, maar het lijkt nu toch net zo alsof men alleen op zoek is naar positieve feedback.

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Beste heer Van Boxtel, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u een positieve ervaring heeft ervaren. Het is nooit onze bedoeling geweest om alleen sterke punten te tonen, omdat we juist leren van... Beste heer Van Boxtel, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u een positieve ervaring heeft ervaren. Het is nooit onze bedoeling geweest om alleen sterke punten te tonen, omdat we juist leren van verbeterpunten. We hebben het direct aangepast. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team De Autofinancier

Ontwerp-er

Super geholpen

Woortman

Heb zeer goede ervaringen met hun alles word heel goed uitgelegt ze huoden je goed op de hoogte klasse bedrijf

Dejan

Klantvriendelijke mensen met verstand van zaken

Amir oedit

Snel en goed geholpen, goed geïnformeerd alles was duidelijk.

Sjoerts

Slechte communicatie en advies

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Beste mevrouw Sjoerts, Bedankt voor het delen van uw mening. Ik heb u gebeld, maar kon u helaas niet bereiken. Ik neem graag uw dossier samen door, zodat we hiervan kunnen leren. Zou u ons... Beste mevrouw Sjoerts, Bedankt voor het delen van uw mening. Ik heb u gebeld, maar kon u helaas niet bereiken. Ik neem graag uw dossier samen door, zodat we hiervan kunnen leren. Zou u ons daarover terug kunnen bellen? We gaan er alles aan doen om het gestelde vertrouwen in ons waar te maken. Met vriendelijke groet, Stevan

Doner kebab ozakal

Doner kebab oz akal

Ramin

Prima service en zeer transparant naar de klant toe!

Fijn bedrijf! Super tevreden met hen service. Hebben mij erg goed geholpen!