Marty schepers

Goede uitleg en Hulp tijdens onze vakantie zodat alles in orde gemaakt kon worden

Filip

Hele snelle afhandeling van de financiele dienstverlening door het bedrijf, werd snel terug gebeld en alles kon zo via wat heen en weer e-mailen geregeld worden! Binnen enkele dagen was de betaling...

Zeer behulpzaam
geen vraag te veel
vriendelijk personeel
makkelijk door middel om app te gebruiken

Super vriendelijke medewerkers die alles voor je snel regelen. Zeer snelle service

Dijkman

Goede ervaring omtrent het afsluiten van een lening. Het bedrijf geeft goede adviezen denkt goed mee.

Sebastiaan

Mijn eerste review ooit. Maar ze verdienen hem. Binnen 24h na gesprek dealer alles geregeld via De Autofinancier. Geweldig

O. Buyukodabasi

Ervaring is super goed! Dit is mijn tweede financiering voor een auto en ben zeer tevreden hoe alles afgehandeld wordt. Communicatie is uitstekend!

Gerben

Zeer tevreden over de gehele afhandeling en men is erg vriendelijk, houden je op de hoogte en snel in de verwerking. Enkel lovende woorden over hoe men dit zo snel voor mij hebt kunnen regelen,...

Netjes en duidelijk te woord gestaan aan de telefoon.Alle vragen mijnerzijds open en eerlijk beantwoord.

Prettig in omgang, helaas soms wat onduidelijkheden waardoor het in onze beleving wat langer heeft geduurd