schildersbedrijf steef boomgaard

Prima contact, snelle handeling

Brian Kwist

Zeer positief

Medic Mobility Service

Ik heb een matige ervaring, aanvraag duurt erg lang voordat er definitief akkoord wordt afgegeven, terwijl er al twee lang wordt toe gezegd dat de financiering rond is. De medewerkers zijn wel... Ik heb een matige ervaring, aanvraag duurt erg lang voordat er definitief akkoord wordt afgegeven, terwijl er al twee lang wordt toe gezegd dat de financiering rond is. De medewerkers zijn wel uiterst vriendelijk.

André van Zanten

Echt duidelijk en heel klantvriendelijk

Ilovesushi Haarlem

Heel goed geholpen. Klantenservice is helemaal top. Alle vragen goed beantwoord. Heel erg blij mee

Conny Antheunisse

Uitstekend

Sterke en/of verbeterpunten

Doen alles om een hypotheek rond te krijgen. Het was bij ons een lastig geval maar door de doorzettingskracht van Jeroen Jansen is het toch gelukt. Een vriendelijke man die alles op alles zet. Hij... Doen alles om een hypotheek rond te krijgen. Het was bij ons een lastig geval maar door de doorzettingskracht van Jeroen Jansen is het toch gelukt. Een vriendelijke man die alles op alles zet. Hij laat zich niet met een kluitje in het riet sturen. Het veelvuldige contact was zeer prettig en vooral wat ik altijd heel fijn vind, niet te formeel. Het lijkt alsof je een goede kennis aan de telefoon hebt. Ik zou iedereen aanraden, mochten ze een hypotheek of verzekering nodig hebben contact op te nemen met Blokweg Verzekeringen. Wij zijn in ieder geval, al vele jaren meer dan zeer tevreden klanten.

Gilbert verheijden

Perfect

Verzijden

Jullie zijn snel, en regelen het uitstekend

Marcel

Goede dienstverlening, vriendelijk en snel