D. Berkhuysen Onderhoud

Goed en alles zeer vlot kunnen regelen.

N Sobacı

Vriendelijk, en snelle afhandeling

de Ruijter

Een zeer onpersoonlijk jongendame

Kees vreugdenhil

Professionele en snelle reactie

van Tilburg

We werden heel korrekt op de hoogte gehouden van de vorderingen in het proces.

Kishan R. Poetoe

Heel fijn en snelle acties

Studio Iskander

Zeer behulpzaam, efficiënt en snel.

Tadeusz

Mialem przygodę w dofinsowaniu kupna samochodu trwało to około dwóch miesięcy szybkość i pomoc to katastrofa , brak odpowiedzi na e-maile i ciągle utrudnianie ale zaskakujące było jak zmieniano... Mialem przygodę w dofinsowaniu kupna samochodu trwało to około dwóch miesięcy szybkość i pomoc to katastrofa , brak odpowiedzi na e-maile i ciągle utrudnianie ale zaskakujące było jak zmieniano oprocentowanie kredytu w umowie kredytowej , więc zdecydowałem zamknąć dofinansowanie auta i nigdy więcej nic wspólnego nie nieć z tą firmą NIKOMU NIE POLECAM !!! nie zasługują nawet na pół gwiazdki . Dziwie się tylko jak ta firma funkcjonuje ?

Halina

Ik had een avontuur met het subsidiëren van de aankoop van een auto, het duurde ongeveer twee maanden, de snelheid en hulp waren een ramp, geen reactie op e-mails en voortdurende problemen, maar het... Ik had een avontuur met het subsidiëren van de aankoop van een auto, het duurde ongeveer twee maanden, de snelheid en hulp waren een ramp, geen reactie op e-mails en voortdurende problemen, maar het was verrassend hoe de leningrente in de lening werd gewijzigd overeenkomst, dus heb ik besloten de subsidie ​​voor de auto stop te zetten en er nooit meer iets mee te maken te hebben. IK BEVEEL DIT BEDRIJF AAN IEDEREEN AAN!!! Ze verdienen niet eens een halve ster
Ik ben gewoon verbaasd hoe dit bedrijf werkt

AmW

Zeer prettig, transparant en behulpzaam. Snelle afhandeling/respons.