Offerte
Nazorg
Communicatie
8.5/10

Teunis en Christa van Iperen

Wij hebben er maar 1 woord voor Top !! U mag het zeker komen bekijken !!

Een nette verkoop / een zeer deskundige en nette monteur !!

Zeker geen , ga zo door !!

fam. Rusman

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken, we genieten er met volle teugen van.
De ruimte is niet heel groot, maar is zeer functioneel ingedeeld mede door het meedenken van Roy.
We...

Korte lijnen. Vakkundige antwoorden. Aanbieden van een kookworkshop.
Een probleem wat ontstond tijdens het plaatsen werd zeer snel opgelost.

??voor nu drie weken na plaatsing kunnen we ze nog niet verzinnen.

Familie Holtrop

Konden heerlijk eerst zelf door de showroom kijken, heerlijk ongedwongen indrukken op doen. Bij het 2de bezoek konden we adviseur Nicole Bouckaert om tafel en heeft goed geluisterd naar onze wensen...

Duidelijke communicatie, niet opdringerig en je weet wat je krijgt.

Fam. Weener-Bangma

Ongekend goed qua advisering, voorbereiding, uitvoering en communicatie (ook met keukenmonteur Ben).
Advisering door Remco was open, concreet en eerlijk over voor- en nadelen. Geen...

Gedegen advisering, echte vakkennis. Duidelijke planning die werd gehaald. Goede communicatie. Ze weten hoe ze je totaal moeten ontzorgen.
Duidelijk qua prijs, geen gedoe of afdingen. Je weet waar je aan toe bent.
Geen bodemprijs maar zeer goede verhouding prijs/kwaliteit.

Moeilijk te vinden, maar misschien meer keuze in achterwanden?

Bloksma - als een koud biertje en een warm bad na een zware jungletocht van een week.

de Vries

1) waar voor je geld // 2) werkwijze transparant // 3) in ontspannen sfeer geholpen // 4) geen gedoe over de prijs met ongeloofwaardige kortingen // 5) en niet onbelangrijk - we hebben nu...

jan

Wij zijn heel fijn geholpen door Remco, had goede oplossingen. eindresultaat is fantastisch

ook na montage werd er contact opgenomen door Remco zelf, of alles goed was gegaan... kleine beschadiging aan een deurtje werd al na 4 weken vervangen! En we werden uitgenodigd voor een stoom demonstratie om te leren stomen.

David was onze monteur, is van Bloksma zelf en is zeker aanrader om naar te vragen als monteur.

Keuken naar tevredenheid. Echter opleverpunten, nazorg en communicatie slecht.

Keuken technisch in orde en voldoet

Aftersales en communicatie zijn echt punten die bij ons slecht zijn gegaan en dus enorm voor verbetering vatbaar.

Reinier Venhuizen

Keurige bedrijf, goed en duidelijk geholpen. open en eerlijk over de prijzen van de apparaten.

duidelijk, eerlijk, afspraak is afspraak.

Hans

Heel prettige samenwerking en mee denken van begin tot eind

Deskundig, creatief, komen met oplossingen, vakkundige monteur.

Lora en Arthur Rietkerk

Top bedrijf met persoonlijke aandacht, waar je je een echte klant voelt en geen nummer. Ze zijn eerlijk, realistisch en smeren je niets aan. Ze leveren kwaliteit keukens en ook het plaatsen gaat...

Ze vragen door en adviseren op maat. Je krijgt er echt persoonlijke aandacht. Voelt bijna als familie.

Sorry, geen verbeterpunten. Ga zo door!