Gerard Mak

Perfecte bloeddrukmeter

Uw ervaring

Eenvoudig en zeer makkelijk in het gebruik. Ideaal om je bloeddruk in de gaten te houden

Van den Bergh Theo

Bij de aankoop via pc van de bloeddrukmeter had ik onmiddellijk na het verzenden antwoord betreffende de bestelling,de overdracht naar de besteller en iets daarna de dagerna reeds smorgens bericht...

Uw ervaring

Het is de eerste keer dat ik zoiets bestel via pc en volgens mij ben daar voorlopig tevreden over.

P. Benerink

Zeer te spreken over de kwaliteit en spoedige levering

Uw ervaring

Bediening is goed en eenvoudig .

Henny Brantsma

Heel goed tevreden kon niet beter!

Uw ervaring

De fases van iedere stap van de het pakketje vond ik heel apart!

Piet Jansen

Bloeddrukmeter aanschaffen via internet

snel en accuraat geleverd

Berend Botje

DE bloedrukmeter.

Uw ervaring

De webshob doet wat het belooft. Perfecte keuze, duidelijke bechrijving en snelle levering.

Erik Balk

Snelle afhandeling

Uw ervaring

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling

Tevreden klant

Goede ervaring

Alles verliep soepel

Frans Scheers

ECG VIEWER:HCG-801. Ik heb het gekocht en was al tevreden van voor ik het had.Zo groot is mijn vertrouwen in Omron en mijn vertrouwen is bevestigd wanneer ik het apparaat in gebruik nam
Een...

Uw ervaring

Het is de tweede keer dat ik koop bij uw bedrijf omdat ik zie dat uw bedrijf bestuurd wordt door mensen met
grote economische kennis.Een klant die terug komt is een tevreden klant.Uw prijzen zijn de beste van het internet en de diensten ook.Wat nog kan verbeterd worden is de aanbieding op de website : Het beste apparaat van Omron HCG-801 .is voor vele mensen onvindbaar op uw website omdat het op de tweede bladzijde staat en niet in de zwarte balk bij de apparaten te vinden is.Niet iedereen gaat naar die tweede bladzijde. Ik heb zelf per e-mail moeten vragen waar ik het kon vinden.Al de andere aanbiedingen zijn prima.