Hanneke

Waarom geen reactie op mijn mail met vraag ?

Uw ervaring

Product snel geleverd maar .... op mijn vraag die ik per email stelde wordt totaal niet gereageerd dat vind ik echt een slechte zaak !!

RM Borger

Uitstekende Service

Uw ervaring

Mijn bestelling laat in de avond geplaatst. Op de bevestiging stond alleen niet mijn keuze voor afhaalpunt vermeld.
Toch maar meteen een mailtje gestuurd, en kreeg enkele minuten later netjes een antwoord terug, het veld met de afhaallocatie was voor mij niet zichtbaar op de bevestiging, gelukkig wel in hun systeem.
De middag erna lag het pakketje reeds klaar om af te halen, Top!

Louise 53

Prima service

Uw ervaring

De toelichting op de pluspunten het artikel [bloeddrukmeter Omron M6 Comfort] was helder. Ook was de bestelling snel in huis en werd mij via mail uitgelegd dat de betaling via een andere partij verliep. Al met al een professionele en betrouwbare webwinkel, die ik van harte aanraad!

Harmen

Goede beschrijving product

Bernise

Prima meter

Goede service
Alleen was de aankoop niet duidelijk
Onnodig een adapter en batterijen mee gekocht . Het pakket van de bloeddrukmetrr was complet

Dirk van der Wal

Prima webshop en snel geleverd!

Uw ervaring

Duidelijke webshop met heldere informatie. Daarnaast snel geleverd, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van het bestel en tijdstip bezorging!

C. Maar

Correct

Uw ervaring

snelle levering en mogelijkheid met betaling achteraf.

Louis van Driel

Meer dan tevreden.

Uw ervaring

schrikbarend snelle en correcte levering!!

Nijs J

Evaluatie levering en gebruik van Omron.

Uw ervaring

Snelheid van bestelling en informatie tijdens de verwerking ervan.

F B de Kaste

Na aankoop van mijn eerste aldaar nu vervangen voor een nieuwe moderner en overzicht duidelijker

Uw ervaring

goede ervaring met het bedrijf met goede uitleg