Monique Bink-Molenaar

Prima en duidelijke website, telefonisch goed bereikbaar

Bij telefonisch contact gelijk goed geholpen, degene wist precies wat ik bedoelde.

N.v.t.

Gustaaf schrauwen

Ik ben blij met mijn aankoop van een eenvoudige bloedmeter

eenvoudig en verstaanbaar voor oudere mensen

Gilbert Degroote

Bloeddrukmeter en saturatiemeter besteld en snel ontvangen. Zeer zorgvuldig verpakt en correct geleverd. Producten voldoen volledig aan de omschrijving op de website en dus ook aan mijn... Bloeddrukmeter en saturatiemeter besteld en snel ontvangen. Zeer zorgvuldig verpakt en correct geleverd. Producten voldoen volledig aan de omschrijving op de website en dus ook aan mijn verwachtingen. Reeds een paar keer gebruikt en alles doet perfect wat het moet.

De uitleg bij de producten op de website is volledig en goed te verstaan. De afhandeling van een bestelling gebeurt snel en correct.

Verbeterpunten

In de informatie over "verzending" staat voor België 3,95 €.
In de informatie over "verzending" staat voor België 3,95 €.
Bij de bestelling en afrekening en op de factuur wordt "Verzending en afhandeling" 5,95 € aangerekend. Op zich geen probleem, het is duidelijk bij de afrekening maar misschien kan de communicatie hierover beter.

H.J.M. Veerman-Schuckman

Snel het juiste artikel onbeschadigd in huis

Wia

Vlotte levering.

Goede informatie en hulpvaardig bij telefonisch contact

Geen gevonden

mai jagers

Zeer prettig

duidelijk en niet te duur

gewoon doorgaan

Steven Bekman

Nog weinig ervaringen

Onbekend

Onbekend

Tineke van der Heide

Duidelijke beschrijving, voorgevormde band is fijn. Echter als je hele brede of smalle bovenarm hebt laat klitteband los.

Makkelijk te bedienen

Verbeterpunten

Meegeleverde tasje is slap en met de band is het eigenlijk net te klein

Frits Gortemoller

duidelijke uitleg bij vraag via de telefoon.

zou het niet weten

L van den Bos

Makkelijk te bestellen op overzichtelijke website. Vlotte bezorging en goede uitleg over eventuele retourzending

Duidelijk snel overzichtelijk