Brant

Met kerst een super leuk armbandje gekregen van mijn vriend. Helaas was deze al na 1,5 week kapot en niet vaak gedragen of iets vreemds mee gedaan. Heel erg jammer

Leo

Bezorging was best wel snel zeker ook om dat de feestdagen er tussen vielen en ook de ring op maat gemaakt moest worden .
Mijn vrouw vond de ring mooi en was dik tevreden

Snelle levering en zeker omdat de ring opmaakt moest worden

Lisa

Bezorging was snel, de tweedehands zilveren armband was alleen erg vuil, dacht dat de tweedehands spullen schoongemaakt zouden worden, heb zelf de armband schoongemaakt en hij ziet er nu prachtig... Bezorging was snel, de tweedehands zilveren armband was alleen erg vuil, dacht dat de tweedehands spullen schoongemaakt zouden worden, heb zelf de armband schoongemaakt en hij ziet er nu prachtig uit, ben er erg blij mee.

Snelle bezorging

Reactie Blinqz.nl:

Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling. Het is inderdaad de bedoeling dat onze producten in schone staat worden verkocht en verzonden. We bieden je dan ook onze oprechte excuses voor het feit dat dit in jouw geval niet is gebeurd. We vinden het erg leuk om te horen dat je uiteindelijk toch erg tevreden bent met de armband. Veel plezier ermee!
Vriendelijke groet van het Blinqz-team

Tom

Ik ben heel tevreden , snelle bezorging , prijs en kwaliteitverhouding is goed. Zeker een aanrader om te kijken of er iets bij zit naar jou zin , naar de dure juwelier kan altijd nog!

TOPSERVICE!!!!!

Heb een hele goede ervaring met de service van Blinqz!
Had een mooie armband gezien op de site maar financieel kwam het op dat moment minder uit!
Had net een vakantie geboekt! Gebeld met...
Heb een hele goede ervaring met de service van Blinqz!
Had net een vakantie geboekt! Gebeld met Blinqz om de armband een maand te reserveren. Ik weet
dat dit niet het beleid is maar ze hebben dit toch voor me gedaan! Bedankt Mario TOP! Daarna is de bezorging
goed geregeld door Petra! Ik ben nu een mooie armband rijker voldoet volkomen aan de verwachtingen!
Kijk er met een goed gevoel naar terug en door de medewerking van Blinqz ben ik een mooie armband RIJKER!!!!

Mooie oorbellen, snel geleverd,alleen verschillende kroontjes.

Linda Jansen

Snelle levering met goede after sale

In het weekend een hanger besteld waarbij de website een paar keer een error aangaf. Kon uiteindelijk na 3 keer toch bestellen maar zag dit niet terug. Na het weekend gebeld waarbij ik te horen... In het weekend een hanger besteld waarbij de website een paar keer een error aangaf. Kon uiteindelijk na 3 keer toch bestellen maar zag dit niet terug. Na het weekend gebeld waarbij ik te horen kreeg dat het artikel verzonden was. Wel jammer dat er alleen via post.nl geleverd wordt, dat agentschap is hier maar tot 18.00 open, met elke dag werken tot die tijd schiet dat niet echt op. Het pakketje dus pas bijna een week later kunnen halen, maar daar kan blinqz natuurlijk niks aan doen. Wel zou het handig zijn als je uit meerdere verzendopties kan kiezen.

Iris

Niet goed schoongemaakt

Prachtige gouden ring met bloedkoraal precies de maat volgens omschrijving. Zeer snel verstuurd en ontvangen. Eerlijke prijs voor tweedehands product.
Helaas geen schone ring. De oppervlakte...
Helaas geen schone ring. De oppervlakte is schoongemaakt en gepolijst. Helaas tussen de ingezette steentjes en aan de onderkant van het zeeuwse knoopje resten van polijstpasta. Tussen de ingezette bloedkoralen volledig zwarte aanslag. Ik zal de ring moeten wegbrengen om te reinigen want zo is de ring niet draagbaar.

Verkoop gouden sieraden

Vriendelijke ontvangst.
Vriendelijke ontvangst.
Voor een gouden ketting werd mij na weging en vaststelling goudgehalte €425,-- geboden. Na mijn opmerking dat ik hier niet mee accoord ga werd mij direct €550,-- geboden. Op internet had ik gezien dat deze ca. €650,-- moest opleveren. Gisteren heb ik de ketting bij een ander inkoop winkel voor €655,-- verkocht. De goudprijs was wel enkele procenten hoger.

Bea

Snelle service , slechte terubetaling

Heb een armband besteld, supersnel gekregen, helaas te klein, netjes antwoord gekregen hoe ik t terug kon sturen en dat ik na retourzenden mijn geld terugkreeg. Ze hebben de armband een week geleden... Heb een armband besteld, supersnel gekregen, helaas te klein, netjes antwoord gekregen hoe ik t terug kon sturen en dat ik na retourzenden mijn geld terugkreeg. Ze hebben de armband een week geleden ontvangen, nog geen geld gezien, al 2 x een mail gestuurd met de vraag hoe lang het duurt, nog geen antwoord gehad, heel vervelend!

Reactie Blinqz.nl:

Beste klant,
We vinden het erg vervelend dat onze service u niet goed is bevallen. Graag leggen wij u uit hoe terugbetaling van retourzendingen bij ons werkt.
Nadat een artikel retour is...
Beste klant,
Nadat een artikel retour is ontvangen, wordt het door u betaalde bedrag zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.
Wij hopen op uw begrip.
Vriendelijke groet van het Blinqz-team