Esra Sen

Goede prijs en prettige persoonlijke benadering, aantal problemen gehad maar uiteindelijk goed uitgekomen, after sales is dus goed en men denkt mee om oplossing te vinden, goed gevoel aan... Goede prijs en prettige persoonlijke benadering, aantal problemen gehad maar uiteindelijk goed uitgekomen, after sales is dus goed en men denkt mee om oplossing te vinden, goed gevoel aan overgehouden.

Klantvriendelijkheid, aftersales, persoonlijke benadering, altijd goed bereikbaar en bereid om mee te denken... Niet zomaar een webwinkel.

Vooraf goed informeren over bobbels in vouwgordijnen.

Henrieke Eenkhoorn

Zeer tevreden over de levering van de bestelling.
Ook het ben ik erg tevreden over het voortraject.
Zeer tevreden over de levering van de bestelling.
Ook het ben ik erg tevreden over het voortraject.
Ik heb zeker 3x nieuwe proefstaaltjes per post ontvangen en mocht daar rustig en vrijblijvend over na denken.

Er was iets mis gegaan met de kleur van de gordijnen maar ook dat werd vakkundig en snel opgelost!!

Ik ben erg blij met mijn vouwgordijnen.
Mooie kwaliteit en het hangt ook strak en mooi!!

Jur van Hamersveld

Wat zeer positief opvalt bij BlindDesign is de telefonische klantvriendelijkheid en het deskundige advies.

Marcel Boersma

Vorige week gordijnen besteld bij BlindDesign. Snel geleverd en goed verpakt. 1 probleem maar dat is keurig opgelost. Kortom top!

Klantenservice

G.j. de Zeeuw

Geweldig. Snel en vakkundig. Klein foutje binnen 1 dag hersteld. Werkelijk klasse.

Snel antwoord op vragen. Afspraken worden stipt nagekomen. Verkeerd geleverde embrasses ( kleur niet goed ) werden de volgende reeds opnieuw geleverd. Een e-mail was genoeg.

M. Dijkhuis

Snelle levering, zonder problemen naar mijn Duitse adres. Mooie stoffen, kwalitatief goed systeem.
Afhandeling van klein probleem snel en goed afgehandeld. Persoonlijke benadering erg prettig.

De knoopjes in de touwtjes waren niet goed doorgetrokken tot ze vast zaten in de houders. Daardoor had de ketting geen houvast. Euvel zelf verholpen.

Ruben Verdoren

We zochten één vouwgordijn voor een groot raam (3.20 m breed) en blinddesign was de enige die ons kon helpen. Een week na de bestelling was het gordijn binnen, het ophangsysteem werkt uitstekend en... We zochten één vouwgordijn voor een groot raam (3.20 m breed) en blinddesign was de enige die ons kon helpen. Een week na de bestelling was het gordijn binnen, het ophangsysteem werkt uitstekend en het gordijn hangt er prachtig bij. Aanrader!

Snel, goede service, goede kwaliteit

Jeroen

Totaal 5 elektrisch bediende vouwgordijnen en 1 elektrisch bediend gordijn besteld. Mooie materialen, grote kennis van zaken en servicegericht, ook na aankoop.

Snelle reactietijden;
Prima afhandeling van enkele restpunten;
Top kwaliteit in stoffen en 'hardware'.

Marieke

Wij hebben 4 elektrische vouwgordijnen op een afstandsbediening besteld. Goede uitleg over de mogelijkheden en de kwaliteit is super, mooie stof, prachtig gemaakt en zeer stil in gebruik. De... Wij hebben 4 elektrische vouwgordijnen op een afstandsbediening besteld. Goede uitleg over de mogelijkheden en de kwaliteit is super, mooie stof, prachtig gemaakt en zeer stil in gebruik. De vouwgordijnen kunnen met 1 druk op de knop tegelijk bediend worden, erg handig. Al met al zijn wij zeer tevreden!!

Veel kennis en op alle vragen een antwoord.

Ga zo door!

Vorig jaar hebben we blinds en gordijnen besteld. We zijn zeer tevreden met de gordijnen! De kleur is mooi en de kwaliteit is goed. Dit jaar ging er helaas 1 eindringetje kapot. Gemaild hierover en... Vorig jaar hebben we blinds en gordijnen besteld. We zijn zeer tevreden met de gordijnen! De kleur is mooi en de kwaliteit is goed. Dit jaar ging er helaas 1 eindringetje kapot. Gemaild hierover en direct 1 + 4 reserveringetjes toegestuurd gekrengen. Goede service!