Darryl

Snel en gemakkelijk jouw kaartje ontwerpen en versturen.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Een snelle kwaliteitscontrole op het eind product ;) ik was een letter vergeten in mijn eigen naam. Niet van de baby gelukkig. Valt mee te leven :)

Ray

Belachelijk duur en adverteren met 3 euro per kaartje.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Geen 10 euro per kaartje vragen.

Reactie Blijkaartje:

Wat jammer dat je ons met een onvoldoende hebt beoordeeld. Op onze website geven we duidelijk aan dat we de eerste drukproef tegen een gereduceerd tarief aanbieden. Daarnaast staat bij ieder ontwerp... Wat jammer dat je ons met een onvoldoende hebt beoordeeld. Op onze website geven we duidelijk aan dat we de eerste drukproef tegen een gereduceerd tarief aanbieden. Daarnaast staat bij ieder ontwerp de prijs weergegeven afhankelijk van formaat en aantal. De foliedruk is een extra druklaag die op het kaartje zit om het mooi te laten shinen. Dit maakt het kaartje iets duurder maar dat staat bij het ontwerp vermeld en komt niet in de buurt van 10 euro per kaartje. Jammer dat je deze informatie niet hebt gelezen zodat je verwachtingen anders waren.

Caya

Fijn programma om mee te werken. Gebruiksvriendelijk en werkt goed. De ontwerpen en mogelijkheden zijn erg leuk! De klantenservice is erg behulpzaam en vriendelijk. Daarnaast zien de kaartjes er... Fijn programma om mee te werken. Gebruiksvriendelijk en werkt goed. De ontwerpen en mogelijkheden zijn erg leuk! De klantenservice is erg behulpzaam en vriendelijk. Daarnaast zien de kaartjes er echt prachtig uit!

Blijf zo leuk!

Marleen

Ik ben heel blij met het geboortekaartje dat ik heb besteld bij Blijkaartje. Heel fijn geholpen door Femke. Ze keek met mij mee naar het ontwerp en gaf tips en paste het kaartje aan waar nodig.... Ik ben heel blij met het geboortekaartje dat ik heb besteld bij Blijkaartje. Heel fijn geholpen door Femke. Ze keek met mij mee naar het ontwerp en gaf tips en paste het kaartje aan waar nodig. Uiteindelijk heel tevreden met het eindresultaat.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ik had gedacht dat de sluitzegel met goudfolie was, maar dit bleek niet zo te zijn. Zelf misschien ook niet goed gelezen. Daardoor waren ze in het echt anders dan weergegeven op de website.

Maaike

Super leuk om eigen ontwerp te kunnen maken

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Eigen ontwerppagina makkelijker in gebruik maken, werkt niet altijd mee.

Marit

Snelle service, makkelijk

Meer opties voor plaatjes

Suzanne

Mooie trouwkaartjes kunnen maken, maar het ontwerpprogramma werkt niet helemaal soepeltjes. De service was wel top! Ze hebben voor mij het logo er gratis afgehaald omdat ik een bestaand ontwerp... Mooie trouwkaartjes kunnen maken, maar het ontwerpprogramma werkt niet helemaal soepeltjes. De service was wel top! Ze hebben voor mij het logo er gratis afgehaald omdat ik een bestaand ontwerp zoveel had aangepast dat het bijna een eigen ontwerp leek. Al met al heel blij met het resultaat!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het ontwerpprogramma is wel aan een upgrade toe. Het is een beetje traag en slaat ook niet de kleur of afbeelding op die je hebt gebruikt in een eerdere ontwerpsessie bij hetzelfde kaartje. Verder... Het ontwerpprogramma is wel aan een upgrade toe. Het is een beetje traag en slaat ook niet de kleur of afbeelding op die je hebt gebruikt in een eerdere ontwerpsessie bij hetzelfde kaartje. Verder is het jammer dat als je een blanco kaartje kiest, dat je dan niet alle vormen kaarten/afbeeldingen kan gebruiken die je in de voorbeeldkaarten ziet.

Sacha

Veel mogelijkheden, vriendelijke medewerkers

Eline

We hebben bij Blijkaartje onze trouwkaarten besteld. We zijn super tevreden over onze kaart. Een uniek ontwerp! Toen bleek dat er iets niet goed was gegaan bij het drukken kregen we nieuwe kaartjes... We hebben bij Blijkaartje onze trouwkaarten besteld. We zijn super tevreden over onze kaart. Een uniek ontwerp! Toen bleek dat er iets niet goed was gegaan bij het drukken kregen we nieuwe kaartjes opgestuurd. Geweldige service!

Geen tips :)

Jill

Makkelijk online te bestellen, voldoende opties. Snelle en nette levering.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Heb zitten stoeien met de achtergronden en het verslepen daarvan. Wellicht dat dit iets meer vastgezet kan worden.