Hoe beoordeel je het logistieke proces?
Hoe vind je de smaken van de blends en soepen?
Hoe zou je Blend & Tasty aanbevelen aan vrienden, collega's of familie?
Wat vind je van de begeleiding tijdens het programma?

Wil Hofman

Ik heb het programma positief ervaren. Alles netjes verzorgd en prima begeleiding.
Helaas heb ik niet het gewenste resultaat ervaren.

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Heel erg smakelijk dus goed te doen. Ook de recepten zijn makkelijk te volgen en smakelijk.

Kan ik niet bedenken.

Helaas niet.

Uitstekend

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Lekkere smoothies, goede communicatie, leuk gepresenteerd, prima begeleiding (wanneer nodig).

Heb je verbeterpunten?

Niet dat ik kan bedenken.

Jazeker.

Pittig, maar verfrissend.

het contact via e-mail.
De sappen die lekker waren.

eigenlijk geen.

ja

Janneke

Zeer prettig, ik vond het heel goed vol te houden. Er zit veel afwisseling in de smaken. Soepen zijn heerlijk!

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Veel afwisseling in de smaken, hoeveelheid is voldoende, bezorging aan huis werkt heel goed. Gekoeld tot aan de deur!

Heb je verbeterpunten?

De sappen kwamen niet helemaal overeen met het programmaboekje, maar dat vond ik geen probleem. Ik zou de sappen/soepen niet in het boekje opnemen.

Ja zeker

Top!

Lekker, vers en makkelijk

Heb je verbeterpunten?

Calorieën etiketten op alle flesjes zou informatief zijn!! En zou voor mij een meerwaarde hebben!

Yes:-)

Nienke

Leerzaam! Het is echt even een stap terug en het helpt je te resetten en te beseffen wat je anders altijd eet de gehele dag.
Het zet je letterlijk even terug op de basisbehoeften en helpt je...

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De hulp en de goed gevulde sappen. Ze zijn vers en je hoeft er zelf geen moeite voor te doen; ze worden bezorgd, zijn gelabelled met de dag waarop je ze moet drinken en zijn voldoende vullend. Je kunt dus geen excuus hebben dat je er geen tijd voor had :)

Zeker!

Corina van Herp

In mei heb ik de 3 daagse kuur gedaan. Het is heel goed te doen, de sappen en soepen smaken goed!
De tweede dag voelde ik me niet lekker en had ik veel hoofdpijn, mijn lichaam was echt aan het...

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De sappen en soepen zijn erg gezond en lekker. Waar nodig krijg je meer ondersteuning.

Nee :-)

Absoluut

Reinou Vogel

Prima programma. Tweede dag wat hoofdpijn, verder goed te doen.

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Dat je je door middel van een (in mijn geval 3 dagen) programma meer bewust wordt van je eetgewoonten. Hierna eet je veel bewuster en je proeft hoe lekker puur voedsel is. Ook wordt je je bewust hoe vaak je uit gewoonte eet en niet omdat je honger hebt.Bewustwording en een gezond gevoel.

eigenlijk niet

Voldoet het programma aan je verwachtingen?

Begeleiding prima. Duidelijk boekje en mogelijkheid om vragen te stellen.
Meeste smaken zijn goed, fijn dat er iedere dag ook een zoete snack bij zit. Soepen waren heerlijk en vulden goed.
Alleen Andijvie/zwarte bessen shake was niet mijn favoriet.
Logistiek goed geregeld, het programma voldeed meer dan aan onze verwachtingen. Het was erg fijn om het samen (met mijn man) te volgen.Erg goed dat je ook vervolgrecepten kreeg en de pot granula was een cadeautje. Ik zou het anderen zeker aanraden.

De eerste 2 dagen ging het heel goed, daarna werd het wel zwaarder

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De communicatie is goed en dat de sapjes vers aan huis worden geleverd vind ik een pluspunt.

Ga zo door!

Zeker

Hein

Hele goede service, leuke aankleding en de sapjes varieerden van heel erg lekker tot "goed te doen" (die met Gember viel in de laatste categorie).

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De aanpak, uitvoering en ook de branding van het product (lay out van de verpakking, "je was niet thuis" kaartje enz) was super. Service was top en ook de persoonlijke touch van het telefoontje nadat ik het getest had was verrassend!

Nee niet direct.

Ja