Wat vind je van de begeleiding tijdens het programma?
Hoe vind je de smaken van de blends en soepen?
Hoe zou je Blend & Tasty aanbevelen aan vrienden, collega's of familie?
Hoe beoordeel je het logistieke proces?

Nienke

Leerzaam! Het is echt even een stap terug en het helpt je te resetten en te beseffen wat je anders altijd eet de gehele dag.
Het zet je letterlijk even terug op de basisbehoeften en helpt je...

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De hulp en de goed gevulde sappen. Ze zijn vers en je hoeft er zelf geen moeite voor te doen; ze worden bezorgd, zijn gelabelled met de dag waarop je ze moet drinken en zijn voldoende vullend. Je kunt dus geen excuus hebben dat je er geen tijd voor had :)

Zeker!

Corina van Herp

In mei heb ik de 3 daagse kuur gedaan. Het is heel goed te doen, de sappen en soepen smaken goed!
De tweede dag voelde ik me niet lekker en had ik veel hoofdpijn, mijn lichaam was echt aan het...

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De sappen en soepen zijn erg gezond en lekker. Waar nodig krijg je meer ondersteuning.

Nee :-)

Absoluut

Reinou Vogel

Prima programma. Tweede dag wat hoofdpijn, verder goed te doen.

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Dat je je door middel van een (in mijn geval 3 dagen) programma meer bewust wordt van je eetgewoonten. Hierna eet je veel bewuster en je proeft hoe lekker puur voedsel is. Ook wordt je je bewust hoe vaak je uit gewoonte eet en niet omdat je honger hebt.Bewustwording en een gezond gevoel.

eigenlijk niet

Voldoet het programma aan je verwachtingen?

Begeleiding prima. Duidelijk boekje en mogelijkheid om vragen te stellen.
Meeste smaken zijn goed, fijn dat er iedere dag ook een zoete snack bij zit. Soepen waren heerlijk en vulden goed.
Alleen Andijvie/zwarte bessen shake was niet mijn favoriet.
Logistiek goed geregeld, het programma voldeed meer dan aan onze verwachtingen. Het was erg fijn om het samen (met mijn man) te volgen.Erg goed dat je ook vervolgrecepten kreeg en de pot granula was een cadeautje. Ik zou het anderen zeker aanraden.

De eerste 2 dagen ging het heel goed, daarna werd het wel zwaarder

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De communicatie is goed en dat de sapjes vers aan huis worden geleverd vind ik een pluspunt.

Ga zo door!

Zeker

Hein

Hele goede service, leuke aankleding en de sapjes varieerden van heel erg lekker tot "goed te doen" (die met Gember viel in de laatste categorie).

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De aanpak, uitvoering en ook de branding van het product (lay out van de verpakking, "je was niet thuis" kaartje enz) was super. Service was top en ook de persoonlijke touch van het telefoontje nadat ik het getest had was verrassend!

Nee niet direct.

Ja

Sharon

Heerlijke blends, heel afwisselend en hierdoor makkelijk vol te houden!

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Het zijn verse gezonde producten zodat je weet dat hetgeen je binnenkrijgt echt helemaal puur is. Ook dat je weet dat het net die dag vers is gemaakt wanneer het wordt bezorgd is een meerwaarde dan wanneer je een smoothie bij de supermarkt koopt.

Heb je verbeterpunten?

Geen directe verbeterpunten. Helemaal tevreden.

Zeker!

Jessica

Super fijn!

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Alles is top, de service, de blends, het contact en de informatie er om heen.

Heb je verbeterpunten?

Geen, maar misschien is het een idee om ook gewoon de blends aan te bieden en niet met een programma en bv dat ik de kan invriezen. Zou het heel fijn vinden.

Ja zeker

Erg Pettig

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Goede smaken van de blends en soepen en de granola is ook erg lekker

Heb je verbeterpunten?

De Granola via de site gaan verkopen want dat is nu niet mogelijk

Jazeker! Voor herhaling vatbaar

Niet positief

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

het idee erachter dat je een paar dagen eet zonder chemische toevoegingen. tenminste als alle producten biologisch zijn

Heb je verbeterpunten?

de smaak van de sapjes. de prijs.

Voldoet het programma aan je verwachtingen?

Nee, ik vond het bijna niet te doen. Heb de derde dag een lichte, biologische avondmaaltijd toegevoegd.

Heidi

Ik vond het heerlijk! Niet nadenken over wat je weer moet eten, de sapjes (en soepen) smaakten heerlijk en het voelt gewoon super gezond.

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Hele goede, flexibele, persoonlijke begeleiding. Geweldig!

Meer dan!