Blend & Tasty

Blend & Tasty Ook benieuwd naar feedback over de webshop Blend & Tasty? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company245
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Blend & Tasty met 9/10. Gebaseerd op 245 ervaringen.
Wat vind je van de begeleiding tijdens het programma?
Zeer goed (9/10)
Hoe vind je de smaken van de blends en soepen?
Zeer goed (9/10)
Hoe zou je Blend & Tasty aanbevelen aan vrienden, collega's of familie?
Zeer goed (9/10)
Hoe beoordeel je het logistieke proces?

Reinou Vogel
Reinou Vogel

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Dat je je door middel van een (in mijn geval 3 dagen) programma meer bewust wordt van je eetgewoonten. Hierna eet je veel bewuster en je proeft hoe lekker puur voedsel is. Ook wordt je je bewust hoe vaak je uit gewoonte eet en niet omdat je honger hebt.Bewustwording en een gezond gevoel.

eigenlijk niet

Voldoet het programma aan je verwachtingen?

Begeleiding prima. Duidelijk boekje en mogelijkheid om vragen te stellen.
Meeste smaken zijn goed, fijn dat er iedere dag ook een zoete snack bij zit. Soepen waren heerlijk en vulden goed.
Alleen Andijvie/zwarte bessen shake was niet mijn favoriet.
Logistiek goed geregeld, het programma voldeed meer dan aan onze verwachtingen. Het was erg fijn om het samen (met mijn man) te volgen.Erg goed dat je ook vervolgrecepten kreeg en de pot granula was een cadeautje. Ik zou het anderen zeker aanraden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima programma. tweede dag wat hoofdpijn, verder goed te doen.

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De communicatie is goed en dat de sapjes vers aan huis worden geleverd vind ik een pluspunt.

Ga zo door!

Zeker

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De eerste 2 dagen ging het heel goed, daarna werd het wel zwaarder.

Hein
Hein

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

De aanpak, uitvoering en ook de branding van het product (lay out van de verpakking, "je was niet thuis" kaartje enz) was super. Service was top en ook de persoonlijke touch van het telefoontje nadat ik het getest had was verrassend!

Nee niet direct.

Ja

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goede service, leuke aankleding en de sapjes varieerden van heel erg lekker tot "goed te doen" (die met gember viel in de laatste categorie).

Sharon
Sharon

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Het zijn verse gezonde producten zodat je weet dat hetgeen je binnenkrijgt echt helemaal puur is. Ook dat je weet dat het net die dag vers is gemaakt wanneer het wordt bezorgd is een meerwaarde dan wanneer je een smoothie bij de supermarkt koopt.

Heb je verbeterpunten?

Geen directe verbeterpunten. Helemaal tevreden.

Zeker!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heerlijke blends, heel afwisselend en hierdoor makkelijk vol te houden!.

Jessica
Jessica

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Alles is top, de service, de blends, het contact en de informatie er om heen.

Heb je verbeterpunten?

Geen, maar misschien is het een idee om ook gewoon de blends aan te bieden en niet met een programma en bv dat ik de kan invriezen. Zou het heel fijn vinden.

Ja zeker

Super fijn!.

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Goede smaken van de blends en soepen en de granola is ook erg lekker

Heb je verbeterpunten?

De Granola via de site gaan verkopen want dat is nu niet mogelijk

Jazeker! Voor herhaling vatbaar

Erg pettig.

Onvoldoende (4/10)

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

het idee erachter dat je een paar dagen eet zonder chemische toevoegingen. tenminste als alle producten biologisch zijn

Heb je verbeterpunten?

de smaak van de sapjes. de prijs.

Voldoet het programma aan je verwachtingen?

Nee, ik vond het bijna niet te doen. Heb de derde dag een lichte, biologische avondmaaltijd toegevoegd.

Score voor Blend & Tasty:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet positief.

Heidi
Heidi

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Hele goede, flexibele, persoonlijke begeleiding. Geweldig!

Meer dan!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vond het heerlijk! niet nadenken over wat je weer moet eten, de sapjes (en soepen) smaakten heerlijk en het voelt gewoon super gezond.

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Wat mij erg bevalt aan Blend & Tasty is de transparantie betreft de producten, ik weet precies wat ik drink op een dag. De afweging en keuzes in producten is een goede afstemming. Ze weten de juiste combinaties te maken waardoor groenten, fruit en andere producten goed gecombineerd worden. Ik volg het programma niet om af te vallen maar gewoon even een gezonde week in te lassen tussen alle pasta's en lekkernijen door.
Voor mij is het een heerlijk rustige week wanneer ik het programma bestel, ik sta 's ochtends op en ik hoef mij niet druk te maken over wat ik die dag ga eten of wat ik allemaal klaar moet maken om mee naar het werk te nemen.
Het programma is ideaal voor mensen met een drukke baan die gezond willen eten. De snacks kan ik tussen de vergaderingen door opdrinken en ook tijdens een vergadering ziet het er niet raar uit als ik het uit een beker/glas drink.
Ik kan prima de dag door komen op alle blends. Wanneer het programma voorbij is mis ik het juist zelfs omdat ik het gemak en de voordelen mis. Ik heb het programma bij verschillende mensen in mijn omgeving aangeraden, bijvoorbeeld mensen die ik ken van de sportschool maar ook op het werk. Inmiddels zijn hun ook enthousiast!

Heb je verbeterpunten?

Ik heb geen echte verbeterpunten. Ik ben tevreden over het programma, de kwaliteit is super goed. Zowel van de blends als de manier waarop het wordt afgeleverd.
Ik heb het blend programma nu twee keer gedaan en de smaak van de blends is ten opzichte van de eerste keer nog meer verbeterd. De eerste keer was het al goed op smaak maar de tweede keer waren alle blends gewoon echt lekker! Dus ga zo door!

Voldoet het programma aan je verwachtingen?

Het voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Vooral ook omdat ik het programma niet hoef te volgen om af te vallen. Dus ik kan het combineren met iets aan 'vast' voedsel. Dan is het ook super fijn om tips te krijgen die in het boekje vermeld staan wat is meegeleverd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb het programma als zeer positief ervaren. alles wordt netjes afgeleverd zoals beloofd en op tijd! .
het programma is voor mij goed vol te houden omdat het wordt gemaakt van echte producten. de blends zitten vol goede producten en ook gewoon producten zoals olie en advocado. hierdoor krijg ik het idee dat ik mijzelf niet zit uit te 'hongeren'. de soep is een heerlijke afsluiter van de dag!.

Fleur
Fleur

Wat vind je goed aan Blend & Tasty ?

Dat je niet alleen sapjes drinkt maar ook soep krijgt en savonds kon ik mij heel erg verheugen naar het avondeten zodat ik niet met een hongergevoel ging slapen

Heb je verbeterpunten?

Misschien dat je ook op maandag kan starten ipv de dinsdagen?

Voldoet het programma aan je verwachtingen?

Ik had geen verwachtingen maar zijn juist echt alleen maar positief

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel fijn. de 1 ste dag was het meest zware maar daarna ging het allemaal heel chill voelde mij per dag energieker.

Bedrijfsinformatie

SapVers - Drink 1, 3 of 5 dagen enkel functionele vezelrijke sappen onder begeleiding van voedingsdeskundige Sandra.

Iedere dag vers voor jou geblend en dagelijks bezorgd: thuis, op je werk of bij een ophaalpunt.

Voel je fit en gezond. Profiteer van de extra vitamines, mineralen en voedingswaarden. Werk makkelijker aan een gezond eetpatroon door deze kick-start en handvatten.
Adres
Reutsedijk 9