Snelheid van levering
9.7/10

Adrienne

Goede contact en snelle service

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Super! Goede communicatie en prettige hulp. Daarnaast hele mooie kaarten en een snelle service.

Niks

Vera

Mooie afbeelding, met toch voldoende eigen creativiteit toe te kunnen voegen!

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat van onze geboortekaartjes voor onze zoon Ted! Heel veel complimenten over gekregen, met dank aan de editor van Bladergoud een persoonlijk en uniek kaartje... Wij zijn zeer tevreden met het resultaat van onze geboortekaartjes voor onze zoon Ted! Heel veel complimenten over gekregen, met dank aan de editor van Bladergoud een persoonlijk en uniek kaartje kunnen samenstellen.

Verbeterpunten of tips:

Sommige afbeeldingen in de editor lijken wat laag in pixels (dit zie je wanneer ze vergroot gedrukt worden)

Thomas

Leversnelheid

Mooie kaartjes, snel geleverd

Intuitief, toegankelijk, mooie stijl

Super

Verbeterpunten of tips:

Meer verschillende diertjes :)

Persoonlijke service en fijne site met goeie editor

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Top! Fijne site, mooie ontwerpen en goeie service

Geen!

Alinda

Snelle service, snelle reactie bij het stellen van een vraag, mooie kwaliteit van de kaarten en het gratis verzenden is heel fijn!

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Heel goed! Snelle service en gratis verzenden.

Jitske

- Snelle reactie op mailtjes
- Duidelijke website
- Kaartjes makkelijk aan te passen naar eigen wensen
- En natuurlijk, niet geheel onbelangrijk, super leuke kaartjes!!!

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Het geboortekaartje wat we besteld hebben bij Bladergoud is echt super mooi geworden. Het bestaande ontwerp is makkelijk aan te passen naar eigen wensen. Op vragen wordt heel snel gereageerd... Het geboortekaartje wat we besteld hebben bij Bladergoud is echt super mooi geworden. Het bestaande ontwerp is makkelijk aan te passen naar eigen wensen. Op vragen wordt heel snel gereageerd waardoor we het kaartje snel konden bestellen en in huis hadden!

Verbeterpunten of tips:

Geen, we zijn super blij met het kaartje en de service!

Mooie kaartjes en leuke illustraties waarmee je zelf een kaart kan ontwerpen

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Ik heb met de illustraties van Bladergoud een heel mooi geboortekaartje voor onze dochter zelf snel en gemakkelijk kunnen ontwerpen. Levering is supersnel en kwaliteit is heel goed!

Verbeterpunten of tips:

Scherpte van de illustraties ook in groter formaat

Hele vlotte en vriendelijke service

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Zeer goede ervaring! Er werd snel en heel vriendelijk gereageerd op vragen en opmerkingen. Het kaartje was binnen no-time helemaal naar wens en het resultaat is prachtig. Niks dan lof!

Hannah pelleboer

Zorgvuldig, snel, mooi, makkelijk in gebruik

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Top! Heel fijne website. Super mooie kaartjes die je kunt personaliseren. Briljant idee.

Verbeterpunten of tips:

Illustraties een andere kleur geven lukte mij niet altijd omdat dan het hele plaatje en andere kleur wordt... Bv de hele fiets /berg wordt dan 1 kleur. Maar kan ook zijn dat ik dat niet goed deed