Snelheid van levering

Marije

Creativiteit, de illustratie, Communicatie, enthousiasme

Super!

Verbeterpunten of tips:

Misschien meer extra's te bestellen in de webshop

Ralu

Website, service, process, personalization

Heel goed! Exceeding expectations

Verbeterpunten of tips:

If I need a personalized card, I was unsure how long it takes to get one.

Lien

Snel antwoord op vragen per email / snelle levertijd

Positief

Verbeterpunten of tips:

Website design: als je een kaartje ontwerpt vis de bewerk module zou het handig zijn het ontwerp in het groot te kunnen zien (volledige scherm) . De optie 'toon voorbeeld' geeft een beetje een... Website design: als je een kaartje ontwerpt vis de bewerk module zou het handig zijn het ontwerp in het groot te kunnen zien (volledige scherm) . De optie 'toon voorbeeld' geeft een beetje een wazig beeld en je kan niet inzoomen.

Postzegels: ik dacht dat een normale postzegel zou volstaan voor ons kaartje (13×13) mar blijkbaar zijn 2 postzegels nodig. Misschien de info voor NL en BE op website vermelden?

Origineel, goede kwaliteit en betrouwbaar.

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Wij zijn heel blij met het geboortekaartje van Bladergoud voor onze zoon. De tekeningen van Joëlle zijn erg origineel en je er zijn veel mogelijkheden om het kaartje naar eigen wens aan te passen.... Wij zijn heel blij met het geboortekaartje van Bladergoud voor onze zoon. De tekeningen van Joëlle zijn erg origineel en je er zijn veel mogelijkheden om het kaartje naar eigen wens aan te passen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Eigen kaartje ontwerpen

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Leuke duidelijke site. Leuke kaartjes en helemaal leuk je eigen kaartje te ontwerpen!

Hoi!

Super leuk dat je een eigen kaartje hebt ontworpen en even de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Dankjewel, daar word ik heel blij van!

Groetjes,

Joëlle

Super leuke ontwerpen van de kaartjes.

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Super snel geleverd, site is erg makkelijk. We zijn echt heel erg blij met de kaartjes! Bedankt!

Verbeterpunten of tips:

Misschien dat er een balkje bij kan komen om de naam in dezelfde kleurtjes als die in de kaart zitten te verwerken (zodat je wat meer keuze hebt, en zeker weet dat het de juiste kleur is)

Reactie Bladergoud:

Hoi Marian, Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over mijn website en de kaartjes! Super leuk! Misschien voor een volgende keer: als je kijkt bij https://bladergoud.nl/tips staat er... Hoi Marian, Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over mijn website en de kaartjes! Super leuk! Misschien voor een volgende keer: als je kijkt bij https://bladergoud.nl/tips staat er een stukje over kleur wijzigen, als je in je kaartje zit staat er zo'n balkje met de kleurtjes die in het kaartje gebruikt zijn. Maar ik zal dit nog wat beter aangeven op mijn website, goede tip! Groetjes, Joëlle

Walter Harent

Ontwerpen. Klantenservice.

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Wij hebben een ontzettend mooi geboortekaartje bij Bladergoud besteld! Super tevreden. Voor vragen is er ook nog eens een hele attente klantenservice, nog binnen een uur had ik reactie per mail. Top!

Ha Walter,

Dankjewel voor je leuke review, dat is super leuk om te horen!

Groetjes Joëlle

Lajla van der Kuip

Leuke plaatjes/stijl, genoeg opties om het aan te passen naar je eigen smaak

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Heel positief, snel en gemakkelijk zelf een geboortekaartje kunnen ontwerpen

Hoi Lajla,

Dankjewel voor je lieve review! En wat heb je een mooi kaartje zelf ontworpen voor Fiene.
Ik wens jullie alle goeds toe!

Groetjes,

Joëlle

Daniëlle

Bladergoud is echt fantastisch. De naam, de tekeningetjes, het kleurgebruik, je fantastische insta-stories; love it!

Dat zelf ontwerpen is echt te gek! Het programma werkt ook fijn en...

Dat zelf ontwerpen is echt te gek! Het programma werkt ook fijn en soepel.

Beschrijf hier je ervaring met Bladergoud:

Zelf verhuiskaartjes gemaakt in het ontwerpprogramma. Helemaal super en ontzettend veel leuke reacties op gekregen!

Verbeterpunten of tips:

Misschien heb ik het over het hoofd gezien bij het zelf ontwerpen van een kaartje, maar een optie om iets te "blurren"/weg te gummen uit een bestaand plaatje zou top zijn.

Bedankje bij de...

Bedankje bij de bestelling in de vorm van een klein kaartje of dichtgeplakt met mooi papier/sticker ofzoiets? Dat maakt het nog persoonlijker en specialer.

Reactie Bladergoud:

Ha Daniëlle, Heel erg bedankt voor je leuke review (en je bent de eerste yay)! Daar word ik blij van! Je hebt er ook echt een super leuk verhuiskaartje van gemaakt. Helaas is het niet... Ha Daniëlle, Heel erg bedankt voor je leuke review (en je bent de eerste yay)! Daar word ik blij van! Je hebt er ook echt een super leuk verhuiskaartje van gemaakt. Helaas is het niet mogelijk om zelf dingetjes weg te gummen, maar als je ooit nog eens iets bij mij gaat bestellen mag je me altijd even mailen om te vragen of ik iets kan verwijderen uit een illustratie! En wat een goede tip om de eindbestelling wat specialer te maken! Die gaat op mijn lijstje om mee aan de slag te gaan dit jaar. Dankjewel voor het meedenken! Groetjes, Joëlle