Frank Reinders LUX

TOP!

Al meerdere malen kleding gehuurd bij Black Tie en alles is top!
Vakkennis, assortiment en vooral de snelheid.
Voordat je het in de gaten hebt, amper je kopje koffie op hebt, sta je al...
Al meerdere malen kleding gehuurd bij Black Tie en alles is top!
Vakkennis, assortiment en vooral de snelheid.
Voordat je het in de gaten hebt, amper je kopje koffie op hebt, sta je al weer buiten, met een pak op maat in je handen.

Martijn

Fijne zaak!

Fijne zaak.
Ze nemen de tijd voor me om in ongedwongen sfeer iets moois te vinden.
Daarbij geven ze mij goed advies. Ik heb nooit achteraf spijt van mijn aankopen.
Als laatste is...
Fijne zaak.
Ze nemen de tijd voor me om in ongedwongen sfeer iets moois te vinden.
Als laatste is de kwaliteit altijd goed.
Voor mij zijn dit de belangrijkste redenen waarom ik er blijf komen!

Matthieu Van Vliet

Vakmensen, Topproduct

Iedereen heeft de neiging richting suitsupply te gaan tegenwoordig, maar als je weer eens echt een goed product en vakkennis wilt beleven moet je hierheen...

Robert Hogenbirk

Zonder twijfel de beste speciaalzaak voor gelegenheidskleding en herenmode

In deze winkel in het historische hart van Rotterdam waar 'kan niet' niet bestaat begint je feest eigenlijk al. Bijzonder sympathieke aanpak en een gigantische keuze. Hiervoor rij je gewoon uit... In deze winkel in het historische hart van Rotterdam waar 'kan niet' niet bestaat begint je feest eigenlijk al. Bijzonder sympathieke aanpak en een gigantische keuze. Hiervoor rij je gewoon uit Rotterdam naar Den Bosch!

J. Davidse

Uitstekende service en topkwaliteit

Bij Black Tie is werkelijk alles tiptop in orde. Heb onlangs weer een kostuum aangeschaft en ben daarbij uitstekend geholpen door Hans Meeuwis. Zijn snelle inlevingsvermogen leidt tot een uitstekend... Bij Black Tie is werkelijk alles tiptop in orde. Heb onlangs weer een kostuum aangeschaft en ben daarbij uitstekend geholpen door Hans Meeuwis. Zijn snelle inlevingsvermogen leidt tot een uitstekend advies en levert een fraai resultaat! Het kostuum is zeer goed op maat gemaakt tegen een mooie prijs en de kwaliteit van de stof is TOP! Ik kom graag terug bij Black Tie, ondanks dat ik er een uur voor moet reizen. Van harte aanbevolen dus!

Renzo Koning

Top service!

Uitermate tevreden over de snelle en vakkundige service. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden bij mijn vrienden.