Persoonlijke aandacht en maatwerk

Bij Black-tie maak je door de persoonlijke aandacht en de enorme professionele adviezen steeds de juiste keuze. Erg fijn dat deze winkel bestaat. Bovendien verkopen ze alleen maar echte kwaliteit.

W.S.J. Brattinga

Tailormade advies @ Black tie

Bij Black tie verstaan ze hun vak. De smaakvolle collectie in kleding en accessoires is van prima kwaliteit en biedt altijd voldoende keuze. Het team is echt vakkundig in inschatten wat je het beste... Bij Black tie verstaan ze hun vak. De smaakvolle collectie in kleding en accessoires is van prima kwaliteit en biedt altijd voldoende keuze. Het team is echt vakkundig in inschatten wat je het beste past en staat. En het in huis tailormade kunnen laten aanpassen van je kostuum maakt dat je alles onder een dak kunt vinden. Daarnaast is het een plezierige zaak waar je hartelijk wordt ontvangen. Ik koop hierom dus altijd mijn kostuums bij Black tie en kan zeggen dat ik daar langdurig plezier van heb!
Het is een plezierige zaak waar je altijd hartelijk wordt ontvangen.

Luc

Uitstekende business-maatkostuums en gelegenheidskleding

Bij Black tie verstaan ze hun vak. De kwaliteit van de kleding is uitstekend en je krijgt persoonlijk advies van het altijd vriendelijke personeel. Black tie mag deze nieuwe vaste klant daarom nog... Bij Black tie verstaan ze hun vak. De kwaliteit van de kleding is uitstekend en je krijgt persoonlijk advies van het altijd vriendelijke personeel. Black tie mag deze nieuwe vaste klant daarom nog vaak verwelkomen.

Hallootjes

Black tie is een winkel waar zonder opsmuk op gedegen wijze en tegen redelijke prijzen maatkleding van goed kwaliteit wordt geleverd.

Martin van den Heuvel

Jacquet op maat

"Als ik ooit ga trouwen, dan wil ik in jacquet." En zo geschiedde: oktober 2014 ben ik op een prachtige nazomerdag getrouwd in Ouderkerk aan de Amstel. Een fantastisch feest, wat we tot in de... "Als ik ooit ga trouwen, dan wil ik in jacquet." En zo geschiedde: oktober 2014 ben ik op een prachtige nazomerdag getrouwd in Ouderkerk aan de Amstel. Een fantastisch feest, wat we tot in de puntjes voorbereid hadden. Mede met dank aan de zeer hoge kwaliteit van mijn trouwkostuum: met zorg gemaakt door Black tie. Ik kijk met plezier terug op de pasavonden in den Bosch en de zeer plezierige en klantgerichte service. Het eindresultaat - mijn jacquet op maat - was in één woord geweldig!

Geertjan van Oosten

Prachtige zaak, Geertjan van Oosten

Dit is een hele fijne winkel met nog ouderwetse service en echt 'maatwerk'. Ik laat hier al mijn pakken en jasjes maken. Prachtige collectie stoffen. Niet alleen voor avondkleding dus!

Bedrijfsadviseur

Kleren maken de man

Deskundige en vriendelijke begeleiding!

Goede service en pakken

Aardig personeel met kennis van zaken

Martin van Grinsven

Een complete nieuwe smoking aangeschaft bij Black Tie in Den Bosch.

T.b.v. een gala-diner had ik snel een complete nieuwe smoking nodig. Hiervoor ben ik naar Black Tie in Den Bosch gegaan. Mijn ervaring daar was in alle opzichten perfect : de compleetheid,... T.b.v. een gala-diner had ik snel een complete nieuwe smoking nodig. Hiervoor ben ik naar Black Tie in Den Bosch gegaan. Mijn ervaring daar was in alle opzichten perfect : de compleetheid, kwaliteit en keuze-mogelijkheden van het assortiment, de zeer prettige manier van advies geven, de snelheid waarmee ik geholpen werd en voor mij niet onbelangrijk : binnen enkele dagen was alles op mijn maten aangepast. Black Tie heeft een eigen atelier waardoor aanpassingen heel snel uitgevoerd kunnen worden. Ook qua prijs zijn er diverse mogelijkheden zodat je een afgewogen beslissing kunt nemen in welke prijsklasse je wilt gaan zitten. Kortom : een absolute aanrader !

Jacco Aartsen Tuijn

Jacco Aartsen Tuijn

Uitstekende kwaliteit, persoonlijke aandacht en expertise. Black Tie heeft een prachtig assortiment en maakt waar waar het voor staat.